Jeg er helt ny på dette og aner ikke [emoji85]

MammaTilAmanda

Blir kjent med forumet
Som skrevet over så er jeg helt ny på dette, men lurer litt på hvordan man hører til grupper her? Som eks. Termin oktober 2018. Må jeg legge meg til no plass? Er det andre ting jeg burde kunne/vite om? [emoji2]

Håper på litt svar [emoji16]

Litt om meg: Jeg er første gangs fødende, har termin 22.10.18 etter 3 forsøk med ivf så klaffet det endelig [emoji173]️ vi venter ei jente som vil få navnet Amanda [emoji173]️
 
Gratulerer med graviditeten!

Har du termin i oktober (og kanskje i slutten av september/starten av november) hører du automatisk til her hvis du vil! Du bestemmer selv hvor mye du ønsker å skrive her inne.

Vi har et skjult forum her også. For å kunne delta der, må du nå visse kriterier. Se mitt neste innlegg, der står kriteriene. :)
 
Skjult forum:

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:


  • Du må ha laget deg et nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen
  • Du må ha vært medlem på Babyverden forum i minimum 1 måned.
  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang:

- Send pm til Tilgangsansvarlig! VIKTIG: Send pm, ikke be om tilgang i denne tråden!

Tilgangsansvarlig for denne gruppen er ims.
 
Som skrevet over så er jeg helt ny på dette, men lurer litt på hvordan man hører til grupper her? Som eks. Termin oktober 2018. Må jeg legge meg til no plass? Er det andre ting jeg burde kunne/vite om? [emoji2]

Håper på litt svar [emoji16]

Litt om meg: Jeg er første gangs fødende, har termin 22.10.18 etter 3 forsøk med ivf så klaffet det endelig [emoji173]️ vi venter ei jente som vil få navnet Amanda [emoji173]️

Velkommen hit[emoji173]️

Så herlig at dere lyktes![emoji173]️ her satt spiren på 6.innsett[emoji173]️[emoji173]️

Legger med link til terminlisten! Skriv deg inn der, så skal jeg føre deg opp på listen[emoji7]

NY!!! [emoji173]️ oppdatert Terminliste for Oktoberfruene etter OUL[emoji173]️
http://forum.babyverden.no/index.ph...nliste-for-Oktoberfruene-etter-OUL❤️.1932298/
 
Velkommen skal du være og gratulerer [emoji173]️

Jeg ventet en ICSI gutt 28 oktober [emoji4]
 
Gratulerer så mye med den lille jenta på vei og velkommen til oss :happy:
 
Gratulerer så masse:) og velkommen til Oktober 2018!

Jeg har samme termin som deg og venter også en liten jente:Heartpink

Vi har mye å glede oss til:)
 
Gratulerer så mye og velkommen hit :Heartred Prøverørsfrøken på vei her også :)
 
Gratulerer og velkommen!
 
Gratulerer og velkommen hit :)
 
Back
Topp