Jeg er forandret[:-]

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Kjenner ikke helt meg selv igjen, etter at jeg ble gravid..
Jeg spiser sunnere, går mere turer, lager ny og spennende mat til mannen min, har ikke så lyst på sjokolade og andre søtsaker lenger..

Jeg må være GAL!
Jeg har alltid vert en "snop-mons" av de helt store.. men nå
noen som kjenner seg igjen i å ikke kjenne seg selv igjen, eller?
 
heisann...
ja jeg kjenner meg veldig god igjen....jeg spiste snop og drakk cola veldig mye tidligere,men etter at jeg ble gravid så har jeg mise lysen på det meste....
posetivt i seg selv da..[:)]
 
jeg har alltid vært tynn og sunn, etter mine barn ble jeg stikk motsatt. la på meg 30 kg under svangerskapet, blitt en godte gris og elsker fete middager med dessert. det er kjiipt..mister ikke de ekstra kg av det!
 
Hehe, det er bra det er noen sånne også! Jeg prøver å gå meg turer i ny og ne, helst flere ganger i uka, men ikke alltid like lett dette her da.. og snop? Joda, om jeg ikke spiste nok snop fra før av, så gjør jeg det til de grader nå! Prøver på harde livet å holde meg unna, men er ikke alltid like lett...
 
Hei.
Da jeg var gravid med sønnen min følte jeg det sånn jeg også. Før jeg visste at jeg var gravid ble jeg kvalm av lukten av taco, ville nesten ikke ha godteri og nesten ikke ha kaffe. Jeg rundvasken leiligheten flere ganger. Dette ligner ikke meg i det hele tatt. Jeg fikk tilbake lysten på godteri de par siste månedene av svangerskapet, men ikke så mye som jeg hadde lyst på før.

Jeg har nå en herlig sønn på 16 måneder, men er dessverre alt for glad i godteri igjen.
 
hehe...morsomt![:D]Jeg hadde ikke tenkt på det før jeg leste innlegget ditt....JEG DRIKKER MELK...helst en liter igangen, og masse vann og brødskive med leverpostei og agurk...nam, nam! Bruker ikke det jeg...hehe.[:D] Har vel noe med innstinkt å gjøre....kroppen krever det som er nødvendig.[:)]
 
jaa... etter at jeg ble gravid beyunnte jeg å leve mer usunt enn ellers...
begynte å like pizza, kebab og søte saker... er ikke så aktiv heller. Før pleide jeg å sykkle og svømme ganske mye men nå er jeg blitt så lat...[:@]...
 
Back
Topp