jeg blør

Mammatil2

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Augustlykke 2022 ❤️
Jeg blør.. det samme skjedde i sist svangerskap av og på. Jeg ringte legen og legevakt flere ganger med dager og ukers mellomrom, ingen ville ta meg inn på sjekk og sa det ikke var noe de kunne gjøre. Mistet jeg så mistet jeg. Jeg ble til slutt tatt på alvor av en jordmor i uke 9, og fikk komme inn på ultralyd samme dag, der det vart dødt for mange uker siden.

Nå er det slik på nytt. Legevakta kunne ikke gjøre noe, og ba meg om å ringe legen i morgen.

Nå er jeg så frustrert og lei meg! Legen tar meg jo heller ikke på alvor! Jeg er livredd for at dette er nok en MA, og aner ikke hva jeg skal gjøre :(
 
Synes du skal ringe i morgen og forklare situasjonen sist. At du har en ma bak det hjelper deg sannsynligvis denne gangen til å få komme inn. Sender deg en god klem<3
 
Synes du skal ringe i morgen og forklare situasjonen sist. At du har en ma bak det hjelper deg sannsynligvis denne gangen til å få komme inn. Sender deg en god klem<3

Jeg ringte legen da jeg ble gravid på nytt etter MA'en, og der skjønte de ikke hvorfor jeg ville ha en tidlig ultralyd, så jeg er litt redd for å ringe legen nå. Men jeg kommer nok til å kontakte jordmoren som hjalp meg sist!
Takk for klem :Heartred
 
Prøv å ring gyn/føden der du bor og forklar problemet og at du har hatt MA før og er redd. Det gjorde jeg og jeg fikk komme inn for ul og hcg-prøve på 17.mai. Ikke sikkert de har mulighet, men er verdt et forsøk. Du kan også kreve å få måle hcg hos legen en liten stund fremover for å se om det stopper opp eller synker. Ønsker deg masse lykke til ❤
 
Uff, ikke noe gøy. Syns det er altfor dårlig oppfølgning. Ville også gjort som LilleVinter over foreslår å ringe gyn/føden og forklare situasjonen. Evt ringe legen i morgen, eller jordmoren som hørte på deg sist. Sender deg en god klem og håper det er en uskyldig blødning :Heartred
 
Ringte føden sist, og fikk høre at de ikke kunne hjelpe meg med noe når jeg ikke var kommet så langt.
Jeg blir å ringe jordmor i morgen, siden hun er den eneste som skjønner meg.

Jeg har ingen god følelse nå, og jeg er livredd for å ha rett :(
Takk for klem og lykkeønskning :Heartred
 
Huff så ekkelt:( Sender mange gode tanker og klemmer:Heartpink Håper det er uskyldig blødning, og at de tar deg på alvor sånn at du får en skikkelig sjekk:Heartred:Heartred
 
Sender en klem:Heartred skjønner godt at det ikke er en god følelse! Håper virkelig du får komme inn for en sjekk:Heartred
 
Huff, disse første ukene er ganske skumle.
Håper du finner noen som hører på deg snart sånn at du får komme inn på en sjekk.
 
Sender deg en kjempe stor klem og håper du blir tatt på alvor idag så du får en sjekk [emoji173]️
 
Masse lykke til idag og håper du blir tatt på alvor idag[emoji178]
 
Takk for lykkeønskninger! :Heartred
Nei, jeg ble ikke tatt på alvor av legen, og jeg fikk ikke tak i jordmor :( heldigvis ikke noe blod i dag, men jeg er fortsatt urolig!
 
Back
Topp