Jeg ønsker ivf behandling i Norge,kanskje kan anbefales noken kliniken

Jeg vil anbefale medicus [emoji4] ble gravid der i oktober, venter en liten gutt til sommeren [emoji7]
 
Anbefaler Klinikk Hausken! :)
 
Klinikk Hausken er supre[emoji4] Vi venter en jente i august etter å ha fått hjelp der[emoji173]
 
Vi brukte fertilitetssenteret i Oslo. Er kjempe fornøyd med behandlingen, oppfølgingen og tiden etter. Og for ikke å nevne hvor fort det gikk fra samtale til oppstart. Bor selv i Finnmark og de tilrettela godt for at det skulle fungere selv med slik avstand.
 
Vi brukte fertilitetssenteret i Oslo. Er kjempe fornøyd med behandlingen, oppfølgingen og tiden etter. Og for ikke å nevne hvor fort det gikk fra samtale til oppstart. Bor selv i Finnmark og de tilrettela godt for at det skulle fungere selv med slik avstand.
Unnskyld avsporingen, men hvordan gjorde dere det med kontroller og reising? Om du kan sende meg en melding kanskje? [emoji4]
 
Ville ikke brukt tid på behandling i Norge siden ingen tilbyr dyrkning til blasto... koster nesten det samme i Danmark spesielt hvis du uansett må reise, og de er mye mer avansert. Privat/offentlig i Norge har ingenting å skille seg unntatt service og selvsagt ventetiden - men metodene de bruker er ikke noe mer avansert.

Pluss du kan legge til Danmarksferie rundt uttak/innsett og det et gøy [emoji4]
 
Ville ikke brukt tid på behandling i Norge siden ingen tilbyr dyrkning til blasto... koster nesten det samme i Danmark spesielt hvis du uansett må reise, og de er mye mer avansert. Privat/offentlig i Norge har ingenting å skille seg unntatt service og selvsagt ventetiden - men metodene de bruker er ikke noe mer avansert.

Pluss du kan legge til Danmarksferie rundt uttak/innsett og det et gøy [emoji4]

Det er ikke riktig at det ikke dyrkes til blasto i Norge.
 
Ville ikke brukt tid på behandling i Norge siden ingen tilbyr dyrkning til blasto... koster nesten det samme i Danmark spesielt hvis du uansett må reise, og de er mye mer avansert. Privat/offentlig i Norge har ingenting å skille seg unntatt service og selvsagt ventetiden - men metodene de bruker er ikke noe mer avansert.

Pluss du kan legge til Danmarksferie rundt uttak/innsett og det et gøy [emoji4]

Igjen, dette stemmer ikke. De dyrker til blasto både offentlig og privat, og ser at mange steder er dette foretrukket dersom en får ut nok egg. Det er altså ikke nødvendig å reise til utlandet dersom en ønsker blastodyrking. De gjør det både ved fersk og frys her nå, på de aller aller fleste klinikker.
 
Igjen, dette stemmer ikke. De dyrker til blasto både offentlig og privat, og ser at mange steder er dette foretrukket dersom en får ut nok egg. Det er altså ikke nødvendig å reise til utlandet dersom en ønsker blastodyrking. De gjør det både ved fersk og frys her nå, på de aller aller fleste klinikker."

Nå har jeg googlet litt og ser at flere av de private på Østlandet gjør det... beklager, visste ikke det -- Hausken gjør det nemlig ikke og da vi var der og spurte om det, så de at det var svært uvanlig i Norge. Det stemmer tidligvis ikke! Med mindre de mente kun offentlig, der har jeg ennå kun hørt om Tromsø som tilbyr det.

Rart at ikke Hausken gjør det da egentlig. Men nå trenger ikke alle blasto uansett for å lykkes.
 
Last edited:
Nå har jeg googlet litt og ser at flere av de private på Østlandet gjør det... beklager, visste ikke det -- Hausken gjør det nemlig ikke og da vi var der og spurte om det, så de at det var svært uvanlig i Norge. Det stemmer tidligvis ikke! Med mindre de mente kun offentlig, der har jeg ennå kun hørt om Tromsø som tilbyr det.

Rart at ikke Hausken gjør det da egentlig. Men nå trenger ikke alle blasto uansett for å lykkes.

Jeg har vært hos Hausken og offentlig i Haugesund. Begge dyrker til blasto :)
Skulle ha blasto i det offentlige nå ved forrige forsøk, men fikk bare ut 4 egg så da turte de ikke dyrke så lenge. Fikk inn ett egg 2 dager etterpå, mens de 3 gjenværende ble forsøkt dyrket til blasto. Ingen overlevde.

Er det kanskje en stund siden du var hos Hausken/ det offentlige? Tror det har skjedd mye endringer bare det siste året.
 
Back
Topp