Januar 2014 har en skjult gruppe! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Prøvde å melde meg inn i den skjulte gruppa tidligere i dag, men vet ikke om jeg har lagt fra meg 50 innlegg i januar gruppa? Har ikke fått noen tilbakemld eller tegn på at jeg svarte til kriteriene :rolleyes:
 
Prøvde å melde meg inn i den skjulte gruppa tidligere i dag, men vet ikke om jeg har lagt fra meg 50 innlegg i januar gruppa? Har ikke fått noen tilbakemld eller tegn på at jeg svarte til kriteriene :rolleyes:
Har du sendt PM til tilgangsansvarlig? Det er det første du må gjøre. Ellers kan du sjekke selv om du har 50 innlegg ved å gå inn på profilsiden din og telle alle innlegg som er skrevet i januar 2014 :)
 
Hvem er tilgangsansvarlig da? :)
I HI sår følgende:
"Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- send pm til tilgangsansvarlig Mammalykke og deretter følger du stegene nedenfor."

Så du må altså sende en melding til Mammalykke :)
 
Er det så mye hemmelig som foregår i disse gruppene da? Det var litt av noen krav. For all del, jeg kan gjerne pøse på med 50 innlegg, men da blir det ikke mye fornuft i det :p
 
Er det så mye hemmelig som foregår i disse gruppene da? Det var litt av noen krav. For all del, jeg kan gjerne pøse på med 50 innlegg, men da blir det ikke mye fornuft i det :p
Det er også et krav om hvor mange innlegg man har i måneden og det vil det også være når man er "inne". En del av det kvinner diskuterer i graviditet og etter fødsel er underliv, amming osv. Ting man ikke ønsker at alle skal kunne lese. Alt som skrives ute på det åpne forumet vil være søkbart i google, mens det som skrives i hemmelig gruppe kun kan sees av de som har tilgang.
 
Jeg prøver å komme inn på privaten men jeg får det ikke til. Noen som kan hjelpe meg?
 
Er det mulig. Jeg har prøvd i flere dager nå å finne den lukkede gruppen, så skriver jeg her og finner det ut rett etterpå, på egen hånd. Flaut :)
 
Det er også et krav om hvor mange innlegg man har i måneden og det vil det også være når man er "inne". En del av det kvinner diskuterer i graviditet og etter fødsel er underliv, amming osv. Ting man ikke ønsker at alle skal kunne lese. Alt som skrives ute på det åpne forumet vil være søkbart i google, mens det som skrives i hemmelig gruppe kun kan sees av de som har tilgang.
Hvordan får jeg tilgang på skjult gruppe via app? :)
 
Back
Topp