Jan-2006 eksisterer her inne fremdeles jo! :-D

Lucki83

Gammelt medlem
VIP
Sannelig ikke værst...Og jeg huska til og med passordet for å logge meg på! :p
Mye forandra innpå her og ser jeg...Men fikk en godt smil om munnen når jeg fant frem hit! :)
Håper alt er bra med dere alle!?

Klem
 
Og jeg har jo bare vært medlem her inne siden 18.april,2005 ser jeg...Og har bare 39.612 innlegg! :p Hi,hi...
 
Oi!
ser jeg ikke har samme kallenavn.
måtte jo bytte, for det var jo ei som visste kallenavnet mitt, spionerte og sladra :s
 
Hei,hei! :) Hmmm....Kan ikke si jeg helt klarer å gjette hvem du er!? :p So please tell! :-D
 
Får ikke opp noen signatur på deg, jeg?! Er det fordi jeg er på tlf?
 
Klarer ikke legge inn bilde... Mon tro om bv er på tapatalk?!?
 
image.jpg Nå gikk det...
sånn ser Heine ut idag, her med lillesnuppa som er blitt 10 mnd'er ;)
 
Jøss, noen som faktisk ER her inne enda??? Jeg "meldte meg ut" da forumet forandret oppsett, syns det ble så vanskelig å følge med...
 
He,he...Har nå ikke vært her inne på et par år! :p Men ble liksom litt nysgjerrig og måtte titte innom...Og da måtte jeg jo ordne profilbilde og tickere! ;-)
 
Hohohohohoho..... Minnene raser på her.... Var tider detta...
 
Hihihihi.... Alexander blir visst ett år på fredag.... Kanskje jeg skulle gjort noe med den....
 
Heisann!
Kom plutselig til å tenke på babyverden og bestemte meg for å titte innom... og jammen er det ikke lenge siden det var aktivitet her på Januar-06! Morsomt!
Håper det står bra til med alle gamle venner her:)
Her er alt bra,- Anders blir jo snart syv og storesøster nærmer seg ni- tiden går... :)
Jeg har sluttet å jobbe i barnehagen og er student (skal bli lærer 5.-10.-trinn), går tredje året nå. Storkoser meg med det:)
 
Så moro at januar 06 består enda :) Leeeeenge siden jeg har vært her :)
 
Heisann!
Kom plutselig til å tenke på babyverden og bestemte meg for å titte innom... og jammen er det ikke lenge siden det var aktivitet her på Januar-06! Morsomt!
Håper det står bra til med alle gamle venner her:)
Her er alt bra,- Anders blir jo snart syv og storesøster nærmer seg ni- tiden går... :)
Jeg har sluttet å jobbe i barnehagen og er student (skal bli lærer 5.-10.-trinn), går tredje året nå. Storkoser meg med det:)

He,he...Var virkelig tider innpå her! :) Bare bra her!Jeg studerer selv jeg også fakitsk...Ikke så tungt bare! :p Studerer hos NKI,er ferdig med innføring i regnskap og holder nå på med regnskap lønn og personal! :) Så får vi håpe jeg finner en jobb som regnskapsmedarbeider når jeg blir ferdig! :)
 
Back
Topp