Jakten på Eggløsningen: Testetøs med PCOS

Tenker på deg[emoji177]
 
Hei!

Bare stikker hodet innom så dere ikke skal bli bekymra :happy:

Jeg har nylig kommet ut av en depresjon jeg ikke visste jeg var i, som å kjøre ut av en endeløs lang tunnel! Herregud så deilig. Akkurat nå er jeg i syden og nyter livet, føler meg takknemlig over alt i livet som er så BRA! :joyful:

Har tatt en pause fra prøvinga, eller, dvs, vi har ikke begynt på prevensjon. Men jeg leter ikke etter el overhodet, aldri pliktsex, og ingen tester. Måtte gå inn på FF nå for å sjekke, og jeg er på CD41.

Jeg tenker helt ærlig ikke på det. Skjer det så skjer det, jeg orker ikke prøve aktivt. Ikke nå i hvert fall :happy:

Håper dere har det bra! Stor klem :Heartred
 
Hei!

Bare stikker hodet innom så dere ikke skal bli bekymra :happy:

Jeg har nylig kommet ut av en depresjon jeg ikke visste jeg var i, som å kjøre ut av en endeløs lang tunnel! Herregud så deilig. Akkurat nå er jeg i syden og nyter livet, føler meg takknemlig over alt i livet som er så BRA! :joyful:

Har tatt en pause fra prøvinga, eller, dvs, vi har ikke begynt på prevensjon. Men jeg leter ikke etter el overhodet, aldri pliktsex, og ingen tester. Måtte gå inn på FF nå for å sjekke, og jeg er på CD41.

Jeg tenker helt ærlig ikke på det. Skjer det så skjer det, jeg orker ikke prøve aktivt. Ikke nå i hvert fall :happy:

Håper dere har det bra! Stor klem :Heartred

Godt å høre fra deg ❤️ Tenker stadig på deg :) Nyt livet, syden og kjærligheten. Sender deg en klem :)
 
Godt å høre fra deg[emoji173]️
Nyt tilværelsen, ingen pliktsex og syden. Herregud, så deilig! Klem
 
Hei!

Bare stikker hodet innom så dere ikke skal bli bekymra :happy:

Jeg har nylig kommet ut av en depresjon jeg ikke visste jeg var i, som å kjøre ut av en endeløs lang tunnel! Herregud så deilig. Akkurat nå er jeg i syden og nyter livet, føler meg takknemlig over alt i livet som er så BRA! :joyful:

Har tatt en pause fra prøvinga, eller, dvs, vi har ikke begynt på prevensjon. Men jeg leter ikke etter el overhodet, aldri pliktsex, og ingen tester. Måtte gå inn på FF nå for å sjekke, og jeg er på CD41.

Jeg tenker helt ærlig ikke på det. Skjer det så skjer det, jeg orker ikke prøve aktivt. Ikke nå i hvert fall :happy:

Håper dere har det bra! Stor klem :Heartred
Godt å høre fra deg <3 Sikkert lurt å ikke tenke på denne prøvingen, slappe av og nyte livet som egentlig er ganske bra - noe som er lett å glemme når ønsket om en spire er så høyt! Har et ønske om å klare å legge prøvingen på "hylla" frem til IVF, men jeg klarer ikke glemme det helt. Men pliktsex har vi sluttet med, og EL og G-tester er kastet i søpla.

Kos deg på ferie, klem fra ei som heier på deg <3
 
Så fint å høre fra deg. Klart vi som hr fulgt deg en stund tenker på deg og blir litt bekymra ;) Sånn er det bare! Det høres bra ut å legge den aktive prøvinga litt på hylla når det kjennes best. Fullt forståelig uansett, og spesielt med tanke på den siste tida og at du har vært gjennom.
Liker å høre at sydenlivet nytes! Ganske så veldig misunnelig nå kjenner jeg!
Klem til deg! :)
 
Hei!

Bare stikker hodet innom så dere ikke skal bli bekymra :happy:

Jeg har nylig kommet ut av en depresjon jeg ikke visste jeg var i, som å kjøre ut av en endeløs lang tunnel! Herregud så deilig. Akkurat nå er jeg i syden og nyter livet, føler meg takknemlig over alt i livet som er så BRA! :joyful:

Har tatt en pause fra prøvinga, eller, dvs, vi har ikke begynt på prevensjon. Men jeg leter ikke etter el overhodet, aldri pliktsex, og ingen tester. Måtte gå inn på FF nå for å sjekke, og jeg er på CD41.

Jeg tenker helt ærlig ikke på det. Skjer det så skjer det, jeg orker ikke prøve aktivt. Ikke nå i hvert fall :happy:

Håper dere har det bra! Stor klem :Heartred
Godt å komme seg bort og tenke på noe helt annet enn prøving :) Kos deg i syden og prøvepause. Klemmer ❤
 
Signerer FruBerg. Tenker veldig på deg ❤ Håper alt er bra med deg :)
 
emoji173.png
emoji173.png
 
Tenker på deg ❤
 
Dere er fine :Heartred

Jeg har det bra/bedre! :happy: Kommet i gang med treninga igjen, jobber mye, prøver å være en god kjæreste..

Tenker for meg selv: "I dag tror jeg at jeg har eggløsning.." og 14 dager senere får jeg menstruasjon! Takk for at dere har lært meg å bli kjent med min egen kropp! Har vell hatt 2 menstruasjoner siden siste kjemiske, så lange sykluser, men har ikke giddi å registrere når engang! Vi bruker ikke prevensjon, men unngår å ha sex rundt el. Jeg orker ikke enda.. Men én dag kommer jeg sterkere tilbake!

Håper dere har det fint og at dere er snille med dere selv :Heartpink
 
Godt å høre fra deg igjen. Viktigste er at dere har det bra. Plutselig kommer babyen også. Tenker masse på deg[emoji173]️
 
Dere er fine :Heartred

Jeg har det bra/bedre! :happy: Kommet i gang med treninga igjen, jobber mye, prøver å være en god kjæreste..

Tenker for meg selv: "I dag tror jeg at jeg har eggløsning.." og 14 dager senere får jeg menstruasjon! Takk for at dere har lært meg å bli kjent med min egen kropp! Har vell hatt 2 menstruasjoner siden siste kjemiske, så lange sykluser, men har ikke giddi å registrere når engang! Vi bruker ikke prevensjon, men unngår å ha sex rundt el. Jeg orker ikke enda.. Men én dag kommer jeg sterkere tilbake!

Håper dere har det fint og at dere er snille med dere selv :Heartpink

Godt å høre at alt er bra ❤ Ta den tiden du trenger, er viktig å ikke miste seg selv i en så alt oppslukende prosess.
 
Så fint å høre i fra deg [emoji4][emoji169][emoji171][emoji169][emoji171] Ønsker deg en frisk og fin vår!
 
Godt å høre at du har det bra ❤ Ta godt vare på deg selv ❤
 
Last edited:
Hei jenter!
Jeg har ikke orket å prøve igjen, har ikke lyst å bruke prevensjon men har unngått å ha sex i dagene før under (det jeg tror) er el. Siste syklus hadde vi ekstremt lite sex da han har farlig lavt stoffskifte og jeg ikke har hatt lyst.

Men! Jeg ble gravid likevel. Mistet igjen på onsdag. Det er fjerde gang.

Først tok jeg det ganske greit, og Mr. A klarte å uttale at han var glad for at reaksjonen min denne gangen var mer "rasjonell". Likevel brøyt jeg plutselig sammen i dusjen i går.. Faen.

Legetime på tirsdag.

Skjønner ikke at jeg og Mr. A har kommet oss igjennom dette, i hvert fall ikke mtp hvor tungt jeg tok det første og andre gangen.. Og i det siste har vi hatt det sååå fint sammen, også må vi gjennom detta enda engang.. :dead:
 
Så trist å lese at du mistet igjen :( Det er så vondt. Så synd at dere måtte gjennom enda en. Sender deg en stor klem ❤ ❤ og lykke til med legetimen neste uke.
 
Back
Topp