Jakten på det siste gullegget <3

Ja det var sorgens kapittel har ikke flere Clearblue early som er 10 miU. Så det ble Cb plus og her ble det bare streker etter tidsfristen. Dette er klassiske cb+ streker så det er bare å vente på mensen på mandag :(

ImageUploadedByBV Forum1478933698.374766.jpg
 
:-/ Kjedelig! Men de er jo som dusier ikke like sterke. Så det er fortsatt håp :) Men greit å forberede seg på det motsatte også. ❤
Nei må nok bare innse at slaget er tapt. Har fått positiv test innen 10dpo i 4 av 6 svangerskap så er jo lite sannsynlig med positiv 12 dpo. Men slipper unna dette fremover for jeg skal ikke kjøpe flere tester som planlagt.blir første steg for å gi opp prøvingen. Er håpløst når gubben aldri ombestemmer seg. Håper du får 2 streker snart. Lykke til
 
Nei må nok bare innse at slaget er tapt. Har fått positiv test innen 10dpo i 4 av 6 svangerskap så er jo lite sannsynlig med positiv 12 dpo. Men slipper unna dette fremover for jeg skal ikke kjøpe flere tester som planlagt.blir første steg for å gi opp prøvingen. Er håpløst når gubben aldri ombestemmer seg. Håper du får 2 streker snart. Lykke til
Det må være tøft :-/
Takk for det, vi gir nok også opp tanken på en til om spiren ikke sitter innen rimelighetens tid. Det tar virkelig på å være prøver og å ville så sårt.
 
Det må være tøft :-/
Takk for det, vi gir nok også opp tanken på en til om spiren ikke sitter innen rimelighetens tid. Det tar virkelig på å være prøver og å ville så sårt.
Det er ekstra sårt synes jeg å ha et så sterkt ønske også vil ikke mannen.
Men når han ikke har ombestemt seg på 8 mnd er nok håpet tapt.
Synd for veslejenta vår at hun ikke kunne få jevnaldrende søsken men sånn er det.
Men du må jo ikke gi opp som er ung og har en mann som ønsker detsamme. Du kommer til å bli gravid det er jeg sikker på <3
 
Hvordan går det med deg? <3

Her har jeg nok mer el mindre gitt opp da gubben dessverre ikke vil prøve mer. Har brukt opp alle tester så nå har jeg ikke testet etter el eller brukt gtester de 3 siste syklusene.jeg ønsker meg fremdeles veldig ett barn til men tida renner ut for meg pga alder. Hvordan går det med prøvingen deres, er syklusen i rute?
 
Her har jeg nok mer el mindre gitt opp da gubben dessverre ikke vil prøve mer. Har brukt opp alle tester så nå har jeg ikke testet etter el eller brukt gtester de 3 siste syklusene.jeg ønsker meg fremdeles veldig ett barn til men tida renner ut for meg pga alder. Hvordan går det med prøvingen deres, er syklusen i rute?


Så trist :( hadde virkelig håpet at han skulle ombestemme seg! :/
Kommet i pp 4 etter lap og p pillene, men siste syklus havnet jeg på 10 dagers lutealfase :/ så kroppen tuller nok litt. Tenker vi ringer og unn dersom det ikke klaffer denne pp, så kanskje vi får starte med prøverør :)
 
Back
Topp