IVF'ere med termin i desember ❤

Takk for svar dere! Klinikken sa trappe ned fra 12+0, synes bare det virket så lenge. Mente morkaka tok over fra 10+0...
 
Melder meg dessverre ut herifra,har hatt MA :( Fosteret døde etter uke 9 en gang. Håper og ønsker alt godt for dere ivf'ere videre❤❤❤ Sykehuset i dag :(
 
Melder meg dessverre ut herifra,har hatt MA :( Fosteret døde etter uke 9 en gang. Håper og ønsker alt godt for dere ivf'ere videre❤❤❤ Sykehuset i dag :(
Det er så forferdelig trist, Poppi. Tenkt på deg masse etter du skrev på skjult i går... håper av hele mitt hjerte at du blir gravid igjen om ikke lenge og at det går bra ❤❤❤ Jeg har selv mistet ett barn på de 5 årene med ivf, men har også fått en datter ❤ Ta vare på deg selv og krev ekstra oppfølging neste gang. Store klemmer til deg ❤❤❤
 
Det er så forferdelig trist, Poppi. Tenkt på deg masse etter du skrev på skjult i går... håper av hele mitt hjerte at du blir gravid igjen om ikke lenge og at det går bra ❤❤❤ Jeg har selv mistet ett barn på de 5 årene med ivf, men har også fått en datter ❤ Ta vare på deg selv og krev ekstra oppfølging neste gang. Store klemmer til deg ❤❤❤

Takk ❤
 
Melder meg dessverre ut herifra,har hatt MA :( Fosteret døde etter uke 9 en gang. Håper og ønsker alt godt for dere ivf'ere videre❤❤❤ Sykehuset i dag :(
Å nei, forferdelige nyheter! Masse klemmer sendes og håper neste spire sitter så fort som mulig :(
 
Har i dag vært til ul på Riksen, alt vel med min 8 ukers spire. Det er en god bekreftelse, men er fortsatt veldig redd. Særlig etter gode Poppi sin fæle MA, det minner om hvor skjørt dette er. Skal fortsette meg progesteron til i alle fall uke ti siden jeg har mistet før.
Håper det er bra med dere andre her!
 
Begynner på uke 11 i morgen og er livredd. Jeg mistet i den uken sist.. Og nå er der så mange som har mistet i uke 11.. Ufattelig trist.. Og kjenner at jeg blir fryktelig nervøs av dette.. Måtte denne siste uken gå fort.. Skal på ny ultralyd neste fredag.. Og krysser for at alt er ok da..
 
Begynner på uke 11 i morgen og er livredd. Jeg mistet i den uken sist.. Og nå er der så mange som har mistet i uke 11.. Ufattelig trist.. Og kjenner at jeg blir fryktelig nervøs av dette.. Måtte denne siste uken gå fort.. Skal på ny ultralyd neste fredag.. Og krysser for at alt er ok da..
Tvi tvi! Skal gå bra, orker ikke at flere mister, ikke gi opp håpet. ❤️
 
Da var den lille vekk etter en lang dag på sykehuset. Helt forjævlig fysisk og psykisk å abortere. Lykke til videre jenter, jeg heier på dere ❤ jeg kommer til å være inne på assistert etterhvert,og der er bo flere av dere også. Nytt forsøk til høsten.
 
Da var den lille vekk etter en lang dag på sykehuset. Helt forjævlig fysisk og psykisk å abortere. Lykke til videre jenter, jeg heier på dere ❤ jeg kommer til å være inne på assistert etterhvert,og der er bo flere av dere også. Nytt forsøk til høsten.
Huff, kan tenke meg du er sliten på alle måter nå. Ta den tiden du trenger for å stable deg opp igjen. Det er en traumatisk hendelse. Håper dere klarer å nyte sommeren etterhvert og at neste runde er deres! ❤️
 
Huff, kan tenke meg du er sliten på alle måter nå. Ta den tiden du trenger for å stable deg opp igjen. Det er en traumatisk hendelse. Håper dere klarer å nyte sommeren etterhvert og at neste runde er deres! ❤️

Takk ❤ er sliten ja..heldigvis er sommeren snart her og da pleier tiden å gå fort. Vi får håpe at kroppen har forandret seg av å være gravid slik at vi kanskje kan klare en ventespire. Lykke til videre Tåkelur, håper du oppdaterer dagboken din innimellom sånn at jeg kan følge med deg. Orker nok ikke å titte innom her fremover ;) Klem ❤
 
Sender deg mange gode klemmer Poppi. Kan ikke forestille meg hvordan dere må ha det. Krysser fingrene for en ventespire.
 
Da var den lille vekk etter en lang dag på sykehuset. Helt forjævlig fysisk og psykisk å abortere. Lykke til videre jenter, jeg heier på dere ❤ jeg kommer til å være inne på assistert etterhvert,og der er bo flere av dere også. Nytt forsøk til høsten.

Så utrolig trist å høre Poppi!! :-( Ufattelig at slikt skal skje, mange gode og varme klemmer til deg <3
 
Da var den lille vekk etter en lang dag på sykehuset. Helt forjævlig fysisk og psykisk å abortere. Lykke til videre jenter, jeg heier på dere ❤ jeg kommer til å være inne på assistert etterhvert,og der er bo flere av dere også. Nytt forsøk til høsten.
Det er så utrolig urettferdig når ting går galt med dem som har prøvd så inderlig. Ønsker deg alt hell og babystøv videre!
 
Første dagen uten Lutinus... Skremmende, men deilig!
 
Det var trist å høre at du mistet Poppi. Er helt forferdelig å oppleve sånt, jeg hadde selv en MA i fjor. Ønsker deg masse lykke til videre :)
 
Back
Topp