IVF mor's dagbok.

Kjenne meg syk og gravid. Spyr av å hoste og spiser mens eg tisser uten å spy av det:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min første fødte fikk 2 tenner i natt å vi forsov oss nesten:) hehe dager 8 tenner på plass å han følger skalaen på en prikk så da får vi vente på 4 første jekslene nå da:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da er det avgårde med underskrevet jobb kontrakt å en følelse av å kaste opp hehe:/ bare eg ikke spyr på den nye jobben:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1404220791.348947.jpg eg trur det er en sterk liten i magen min:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eg klarte å lage det bilde feil i dag, og endte med at folk på fb fikk vite om graviditeten før eg fikk slettet det:/ jaja håper ikke så mange såg det:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oops! Det var nok ikke så gøy kan jeg tenke meg :/ Håper ikke mange fikk det med seg!
 
Drakk 1 glass melk nå å kastet opp all melken = eg drikke nok ikke mer melk på en stund.


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
Nåværende avdelings sjef fikk vite om graviditeten i dag og dette fikk eg tilbake "eg viste det" hehe ble litt satt ut men ikke heilt heller da eg ikke kan lyge:)


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
Då er eg nødt å bestille fysioterapi pga hoftene sliter allerede :angry4 Eg kan vel bare drømme om et enklere svangerskap :signs003 Sist så startet dette ved samme tid, rundt uke 10-12 bare nå er det til et litt høgere nivå over natten pga fjelltur :happy093 Så nå er det bare å bestille time til lege for henvisning.......... God natt fra meg.....
 
Da er vi 11 uker på vei :) inn i uke 12 :):) ikke lenge før vi må til med å si det sånn som magen er nå:) oppdatere senere:)


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
Å der kom neseblod og:)


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
I dag fikk eg hilse på baby D. Han var 2500g og 50cm lang:) nydelig gutt født i uke 37 og så utrolig liten i vekt da han kom til verden:) Han fikk i dag beskjed om at han slapp medisiner og foreldrene får endelig sove sammen med han:)


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
12 uker i dag:)


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
12+1 den brune stripen er på plass, livmoren høyt oppe som eg tenkte meg da eg fødte for 1år siden:) ingen spark men det er flere stillinger eg ikke klare å ligge i nå:/


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
ImageUploadedByBV Forum1405880378.328773.jpg lager babynest på kvelden:) ser ut for eg har kjøpt stoff til 2 stk:)


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
I dag er eg 12+2 og kjenner meg fortsatt kvalm, dette kan da ikke være gutt tenker eg nå. Eg har lurt på tvillinger men hva er sjansen for det når en spesialist har sitt den lille i magen og sjekket at det ikke er 2:) Så her sitter eg i håp om en prinsesse da eg har en prins:) Denne uken har eg ferie aleine. Eg tenkte å bruke denne uken på meg sjøl og nyte hver dag som går:)
 
I dag er eg 12+3 og gullet fikk på seg en t-skjorte med annonseringen på i bhg i dag:)
Eg skal til min nye jobb å hilse på og fortelle litt så eg ikke kommer som et stort monster i uke 16 og sier det:)
Eg må si eg gruer meg en del, det er ikke sånn eg ville komme i ny jobb altså :D Men eg ville aldri tatt en abort heller så sånn er nå det:) Min siste er det nok og etter mannens planer så da får vi nyte dette for siste gang:)
 
I dag er eg 12+3 og gullet fikk på seg en t-skjorte med annonseringen på i bhg i dag:)
Eg skal til min nye jobb å hilse på og fortelle litt så eg ikke kommer som et stort monster i uke 16 og sier det:)
Eg må si eg gruer meg en del, det er ikke sånn eg ville komme i ny jobb altså :D Men eg ville aldri tatt en abort heller så sånn er nå det:) Min siste er det nok og etter mannens planer så da får vi nyte dette for siste gang:)

Hvordan tok de det på den nye jobben din da? :)
Har nettopp begynt i ny jobb jeg og(1.juli) og gruer meg litt til å si det.. :/

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp