IVF karusellen fortsetter i jakten på søsken!

[emoji173]️[emoji7][emoji173]️[emoji7][emoji173]️[emoji7]

Tida går fort altså, tenk, 4 mnd allerede[emoji7][emoji173]️
 
Så hyggelig oppdatering [emoji173]️ Tiden flyr! Håper søskenforsøket går fort når den tid kommer [emoji2]
 
Kanskje på tide å oppdatere også her inne? [emoji28]

Vår lille etterlengtede datter er allerede rukket å bli 4 måneder [emoji173]
Jeg er så ubeskrivelig glad for at jeg fikk oppleve gleden av å gå gravid og føde. Det var verdt alle sprøytene, tårene og det bunnløse håpet ved hvert uttak/ innsett.

Vi ønsker ett søsken til bøllefrøet vårt, og håper jo såklart vi slipper unna flere forsøk, heh. Men hvis ikke så blir det uansett oppstart igjen når jeg er ferdig med å amme.
Samme her! :happy: kanskje vi møtes hos Braut :hilarious: jeg skal følge med i dagboken din her inne, koselig! 4 mnd allerede, tiden flyr virkelig med de små :)
 
Samme her! :happy: kanskje vi møtes hos Braut :hilarious: jeg skal følge med i dagboken din her inne, koselig! 4 mnd allerede, tiden flyr virkelig med de små :)
Plutselig møtes vi hos Braut ja [emoji23][emoji23]
 
En stund siden siste oppdatering her!
Frøkna er 8mnd nå, og vi har så smått begynt å snakke om å starte opp med søsken forsøk.
Mannen er evig optimist å mener vi får det til selv. Jeg er nok mer realistisk å tenker vi må ha hjelp igjen.

Så derfor tok jeg en tlf til Haugesund i dag. Vi har ingen egg på frys, så starter på scratch. Det var nå heldigvis ingen ventetid for søsken oppstart, så snart vi er klar så setter de opp time til oss [emoji33]
Utrolig herlig sykepleier jeg snakket med, får veldig godt inntrykk av dem igjen - mye varme og godhet [emoji173] De ønsket oss hjertelig velkommen tilbake, og med de beste ønsker om en fantastisk julefeiring med en liten en dette året [emoji173][emoji24]
 
Dette blir spennende. Jeg følger med[emoji16][emoji16]
Litt for spennende [emoji51]
Må bare bli ferdige med ammingen her først før vi kommer i gang.
Og jeg får helt vondt langt inni sjela mtp at vi holdt på med forsøk rundt samme tid i fjor. Nå må det snart gå deres vei!
 
Litt for spennende [emoji51]
Må bare bli ferdige med ammingen her først før vi kommer i gang.
Og jeg får helt vondt langt inni sjela mtp at vi holdt på med forsøk rundt samme tid i fjor. Nå må det snart gå deres vei!
Ja, det kan du si.. Det har vært mange nedturer. Men vi er jo heldige og har ei jente sammen da[emoji173]️ Hadde nok vært mye verre om dette var forsøk på førstemann.
 
En stund siden siste oppdatering her!
Frøkna er 8mnd nå, og vi har så smått begynt å snakke om å starte opp med søsken forsøk.
Mannen er evig optimist å mener vi får det til selv. Jeg er nok mer realistisk å tenker vi må ha hjelp igjen.

Så derfor tok jeg en tlf til Haugesund i dag. Vi har ingen egg på frys, så starter på scratch. Det var nå heldigvis ingen ventetid for søsken oppstart, så snart vi er klar så setter de opp time til oss [emoji33]
Utrolig herlig sykepleier jeg snakket med, får veldig godt inntrykk av dem igjen - mye varme og godhet [emoji173] De ønsket oss hjertelig velkommen tilbake, og med de beste ønsker om en fantastisk julefeiring med en liten en dette året [emoji173][emoji24]
Åååh så gøy! Tenk å snart være igang igjen :Heartred:Heartred
 
Ja, det kan du si.. Det har vært mange nedturer. Men vi er jo heldige og har ei jente sammen da[emoji173]️ Hadde nok vært mye verre om dette var forsøk på førstemann.
Håper virkelig det holder hele veien nå neste gang :Heartpink
 
Næmmen! Tenk at det har begynt å rasle i eggstokkene igjen ;)
Gleder meg til fortsettelsen :D
 
Så gøy og spennende :D Gleder meg til å følge dere når dere er på gang igjen på ordentlig [emoji3590]
 
Næmmen! Tenk at det har begynt å rasle i eggstokkene igjen ;)
Gleder meg til fortsettelsen :D
Hahaha, ja begynner å kjenne litt på det allerede [emoji28] graviditeten med S gikk jo egentlig veldig greit, så kvier meg ikke for å gå gravid igjen heldigvis. Blir ikke akkurat yngre heller [emoji51]
 
Så gøy og spennende :D Gleder meg til å følge dere når dere er på gang igjen på ordentlig [emoji3590]
[emoji173][emoji173][emoji173]
Håper vi er like heldige igjen og slipper med altfor mange forsøk [emoji120]
 
Oioi! Som tiden flyr altså :happy: Og så spennende at dere begynner å bli klare for søsken allerede! Følger spent med fram til vi selv kommer i gang igjen neste år en gang :)
 
Oioi! Som tiden flyr altså :happy: Og så spennende at dere begynner å bli klare for søsken allerede! Følger spent med fram til vi selv kommer i gang igjen neste år en gang :)
Ohhh, skal dere også igang igjen neste år ja! Spennende [emoji16]
 
Ohhh, skal dere også igang igjen neste år ja! Spennende [emoji16]
Ja, men det blir nok ikke noe før nærmere sommeren. Vil ha et helt arbeidsår, sånn at jeg får utbetalt ordentlig feriepenger igjen. Blir heller skrælt til året siden vi valgte 80% dekning :)
 
Ja, men det blir nok ikke noe før nærmere sommeren. Vil ha et helt arbeidsår, sånn at jeg får utbetalt ordentlig feriepenger igjen. Blir heller skrælt til året siden vi valgte 80% dekning :)
Ahhh, ser den! Her blir det lite feriepenger uansett, da jeg får utbetalt fra nav og ikke jobben [emoji107]
Men satser uansett på å få meg ny jobb snart [emoji4]
 
Back
Topp