IVF karusellen fortsetter i jakten på søsken!

Gratulerer så mye [emoji7] så fin liten spire. Må være så fantastisk å få se liv inni der [emoji173]️ nyt [emoji7]
Tusen takk [emoji173] ja det var en fantastisk følelse å se og høre hjertet slå, overgår alt annet jeg har opplevd [emoji7]
 
Tittei :)
Har det sunket inn at det bor noen i magen din nå som det har gått et par dager? Og hvordan er formen?
❤️❤️❤️
 
Tittei :)
Har det sunket inn at det bor noen i magen din nå som det har gått et par dager? Og hvordan er formen?
❤️❤️❤️

Nå begynner det å bli mer og mer virkelig ja, spesielt med en samboer som har tatt helt av :laughing021
Bestilte bilsete i går, da han fant ut at det var tilbud på den som kommer best ut i testene. Må bare le, han er så søt. Jeg er nok litt mer tilbakeholden.

Formen er uforskammelig bra, er bare litt uggen til tider, men det blir bedre når jeg får spist litt. Salte kjeks i bilen er ett must for tiden :D
Ellers er det de mer "vanlige" symptomer; ømme bryster, trøtt, blir fort sliten/ andpusten. Ryddet og ordnet i hjemmet en liten time i går, og måtte resolutt sove en time etterpå for å hente inn krefter :p

Hvordan går det med deg, er du fortsatt innlagt? Må være forferdelig å være så dårlig, klarer ikke helt å forestille meg hvordan det er. Eneste jeg kan sammenligne med er etter uttaket denne gangen, når jeg ble så vanvittig dårlig. Tanken på at du har det slik hele tiden får det til å vrenge seg i meg. Nei huff, får virkelig håpe det blir bedre etterhvert når morkaken tar over.
 
Nå begynner det å bli mer og mer virkelig ja, spesielt med en samboer som har tatt helt av :laughing021
Bestilte bilsete i går, da han fant ut at det var tilbud på den som kommer best ut i testene. Må bare le, han er så søt. Jeg er nok litt mer tilbakeholden.

Formen er uforskammelig bra, er bare litt uggen til tider, men det blir bedre når jeg får spist litt. Salte kjeks i bilen er ett must for tiden :D
Ellers er det de mer "vanlige" symptomer; ømme bryster, trøtt, blir fort sliten/ andpusten. Ryddet og ordnet i hjemmet en liten time i går, og måtte resolutt sove en time etterpå for å hente inn krefter :p

Hvordan går det med deg, er du fortsatt innlagt? Må være forferdelig å være så dårlig, klarer ikke helt å forestille meg hvordan det er. Eneste jeg kan sammenligne med er etter uttaket denne gangen, når jeg ble så vanvittig dårlig. Tanken på at du har det slik hele tiden får det til å vrenge seg i meg. Nei huff, får virkelig håpe det blir bedre etterhvert når morkaken tar over.

Haha, så søt han er da!! Han blir helt sikkert en veldig fin og engasjert pappa ✌
Og vi vet jo at du blir verdens beste mamma, selv om du er litt avventende enda. Den ungen er så vanvittig heldig ❤️✨

Veldig fint at formen din er god, og samtidig, at du har litt betryggende symptomer. Det er jo egentlig helt perfekt :D
Håper det holder seg der og at du ikke blir gørrkvalm, det er ikke å anbefale :sour:

Men jeg har det bedre nå altså :) Væsketilførsel hjelper og jeg har også klart å spise, og holde maten nede :happy:
Store fremskritt med andre ord ;) Men er på sykehuset enda, og ligger faktisk på barsel. Er sykt koselig med alle babylydene i gangen ❤️
Håper og tror på bedre form snart :)
 
Kom tilfeldigvis over denne tråden og ble så spent på deg LizRachel sine vegne så måtte bare fortsette å lese tråden. Gratulerer så mye med graviditeten. Så koselig lesning :)

Selv hadde jeg termin i februar i år, men har født begge mine jenter i uke 35, så hun er faktisk 6 mnd idag :) Har heller aldri slitt med å bli gravid, men skjønner at det må være så slitsomt og vondt, så kjenner jeg blir glad på deres vegne når det klaffer [emoji4]

Masse lykke til med graviditeten :) (og skjønner godt at du leter etter symptomer daglig, det tror jeg nesten alle nygravide gjør[emoji12])
 
Haha, så søt han er da!! Han blir helt sikkert en veldig fin og engasjert pappa ✌
Og vi vet jo at du blir verdens beste mamma, selv om du er litt avventende enda. Den ungen er så vanvittig heldig ❤️✨

Veldig fint at formen din er god, og samtidig, at du har litt betryggende symptomer. Det er jo egentlig helt perfekt :D
Håper det holder seg der og at du ikke blir gørrkvalm, det er ikke å anbefale :sour:

Men jeg har det bedre nå altså :) Væsketilførsel hjelper og jeg har også klart å spise, og holde maten nede :happy:
Store fremskritt med andre ord ;) Men er på sykehuset enda, og ligger faktisk på barsel. Er sykt koselig med alle babylydene i gangen ❤️
Håper og tror på bedre form snart :)

Så godt å høre at du har det bedre og blir tatt vare på :Heartred
Hørtes sååååå kodelig ut å ligge på barsel :Heartred

Her er formen fortsatt fin, selv om jeg hadde min første morgen i dag med å brekke meg/ spy :p
 
Kom tilfeldigvis over denne tråden og ble så spent på deg LizRachel sine vegne så måtte bare fortsette å lese tråden. Gratulerer så mye med graviditeten. Så koselig lesning :)

Selv hadde jeg termin i februar i år, men har født begge mine jenter i uke 35, så hun er faktisk 6 mnd idag :) Har heller aldri slitt med å bli gravid, men skjønner at det må være så slitsomt og vondt, så kjenner jeg blir glad på deres vegne når det klaffer [emoji4]

Masse lykke til med graviditeten :) (og skjønner godt at du leter etter symptomer daglig, det tror jeg nesten alle nygravide gjør[emoji12])

Så koselig at du legger igjen spor i dagboken min :Heartred
Tusen hjertelig takk for gratulasjoner, det føles ganske så uvirkelig enda :happy:
 
Så herlig at du har en frisk og fin baby i magen [emoji173]️ Tårene trillet da jeg leste om gleden din. Det er virkelig bare å nyte så godt man kan [emoji173]️
 
Så herlig at du har en frisk og fin baby i magen [emoji173]️ Tårene trillet da jeg leste om gleden din. Det er virkelig bare å nyte så godt man kan [emoji173]️
Åhhh, tusen takk Enkefalos, så herlig å lese :Heartpink
Foreløpig ser alt fint ut ja, hadde ny ultralyd når jeg var 9+0 og lille bamsemumsen var helt perfekt :happy:
Nå blir neste store milepæl neste ultralyd fredag 4 august, da er jeg 11+1. Regner med at de sjekker opp i nakkefold etc., så grugleder meg til den dagen. Må bare håpe alt ser fint ut.
Håper du nyter dagene hjemme med lille gutten din :Heartblue
 
Åhhh, tusen takk Enkefalos, så herlig å lese :Heartpink
Foreløpig ser alt fint ut ja, hadde ny ultralyd når jeg var 9+0 og lille bamsemumsen var helt perfekt :happy:
Nå blir neste store milepæl neste ultralyd fredag 4 august, da er jeg 11+1. Regner med at de sjekker opp i nakkefold etc., så grugleder meg til den dagen. Må bare håpe alt ser fint ut.
Håper du nyter dagene hjemme med lille gutten din :Heartblue

Såå herlig å høre! Skjønner at nakkefold-ULen er litt ekstra nervepirrende, men krysser fingrene for at alt fortsatt ser bra ut [emoji173]️ Det er nesten så jeg savner det litt. ULene var virkelig helt magiske når det endelig bare var gode nyheter (selv om jeg også gruet meg helt enormt før hver eneste en frem til OUL [emoji12]).

Jeg nyter dagene i fulle drag! Godt nå som vi begynner å få litt rutiner og slikt på ting. Herlig at du også skal få oppleve dette nå (for det er jeg sikker på at du får!) [emoji173]️
 
Lykke til på ul i dag :happy:.

Håper du har det bra og at ulen blir en gledelig opplevelse!
Ikke lenge igjen nå til de etterlengtede 12 ukene!
 
Lykke til på ul i dag :happy:.

Håper du har det bra og at ulen blir en gledelig opplevelse!
Ikke lenge igjen nå til de etterlengtede 12 ukene!
Tusen takk Gledeståre [emoji177]
Det gikk kjempefint på ultralyden i dag, lille mirakelet vårt har vokst seg stor og fin [emoji7] Nå kan endelig skuldrene senke senke seg [emoji4]
Håper formen din er bra, tenk at du er 15 uker allerede [emoji7]
 
Tusen takk Gledeståre [emoji177]
Det gikk kjempefint på ultralyden i dag, lille mirakelet vårt har vokst seg stor og fin [emoji7] Nå kan endelig skuldrene senke senke seg [emoji4]
Håper formen din er bra, tenk at du er 15 uker allerede [emoji7]

Hei søta!

Hvordan går det med deg? Gratulerer med passerte 12 uker :smiley-bounce015.
Har du fått time til oul enda?

Hvordan er symptomene dine på dette tidspunkt?
 
Hei søta!

Hvordan går det med deg? Gratulerer med passerte 12 uker :smiley-bounce015.
Har du fått time til oul enda?

Hvordan er symptomene dine på dette tidspunkt?

Tusen takk for gratulasjoner, føles enda ganske uvirkelig at jeg er 12 uker på vei, og i morgen allerede 13+0!
Har vanskelig for å tro at vi nå endelig skal få oppleve gleden og mirakelet som vokser inni meg :Heartred

Formen er veldig bra akkurat nå. Ble betydelig bedre etter 12 ukers grensen.
Kvalmen forsvant og energien kom tilbake. Nå er det bare halsbrannen og forstoppelse som plager :laughing002
Kjenner av og til bekkenet også, men kun de dager der jeg har pushet meg selv litt for hardt. Føler meg egentlig veldig heldig.

OUL time fikk jeg allerede da jeg var 7+1 :p
Skal gå til min faste gyn, som satte meg opp den 25 september. Så en god stund til enda!
Når er det du har fått time? Er formen fin?
 
Ja, tenk, nå skal du ENDELIG ha barn!!!

Det er fantastisk!

Jeg ville flytte oul slik at bf kunne være med. Vi skal derfor ikke på oul før 8. Sept i uke 20.

Er stort sett fin i formen, men har litt kvalme noen dager fortsatt innimellom og plages med litt hodepine, men det går. Er jo myyyye bedre enn det forferdelige 1. Trimester, så kan endelig puste litt ut.

Jobber fortsatt 100%.
 
Ja, tenk, nå skal du ENDELIG ha barn!!!

Det er fantastisk!

Jeg ville flytte oul slik at bf kunne være med. Vi skal derfor ikke på oul før 8. Sept i uke 20.

Er stort sett fin i formen, men har litt kvalme noen dager fortsatt innimellom og plages med litt hodepine, men det går. Er jo myyyye bedre enn det forferdelige 1. Trimester, så kan endelig puste litt ut.

Jobber fortsatt 100%.

Ja det begynner virkelig å gå opp mer og mer for meg at vi endelig skal få bli foreldre. Må til stadighet klype meg selv i armen [emoji28]

Så godt at formen er blitt litt bedre nå i 2 trimester. Håper den uvelkomne kvalmen snart reiser sin vei! Den og hodepinen også. Har selv kjent litt på akkurat den, ikke noe godt.
Jeg også jobber 100% og håper jeg klarer det ihvertfall ut året.
Tenk at vi begge skal ha vinterbabyer [emoji4]
 
Kanskje på tide å oppdatere også her inne? [emoji28]

Vår lille etterlengtede datter er allerede rukket å bli 4 måneder [emoji173]
Jeg er så ubeskrivelig glad for at jeg fikk oppleve gleden av å gå gravid og føde. Det var verdt alle sprøytene, tårene og det bunnløse håpet ved hvert uttak/ innsett.

Vi ønsker ett søsken til bøllefrøet vårt, og håper jo såklart vi slipper unna flere forsøk, heh. Men hvis ikke så blir det uansett oppstart igjen når jeg er ferdig med å amme.
 
❤️❤️❤️
 
Back
Topp