IVF karusellen fortsetter i jakten på søsken!

Ja det var helt magisk :Heartred
Gyn printet faktisk selv bildene til oss, uten at vi spurte. Som han selv sa, nå har dere beviset i hånda :Heartred
Så bra❤️ Det er helt merkelig at vi kan høre lyden av de bittesmå hjertene❤️❤️ Min sa: du vil vel ikke ha bilde av det her? Man ser jo ingen ting. Haha, så da svarte jeg bare nei. Og angret etterpå:p Neste gang skal jeg definitivt få med meg bilde.
 
Så bra❤️ Det er helt merkelig at vi kan høre lyden av de bittesmå hjertene❤️❤️ Min sa: du vil vel ikke ha bilde av det her? Man ser jo ingen ting. Haha, så da svarte jeg bare nei. Og angret etterpå:p Neste gang skal jeg definitivt få med meg bilde.
Ja det er ganske sprøtt at hjertet kan slå så bra allerede nå, når de små spirene bare er noen millimeter enda.
Du får få med deg bilde neste gang, det er ganske fint å se tilbake på :happy:
 
Kan ikke få skrytt nok av gyn jeg går til, han er så flink! Forklarer godt, er medfølende, samt også flink til å ikke gå rundt grøten, noe jeg setter stor pris på.
Han anbefalte selv å sette meg opp på ny ultralyd i uke 11, og ble faktisk også satt opp til time for OUL!
Så får vi se om jeg klarer å vente til 4 august med ny TUL. Samboer var veldig på om vi kanskje skulle få ordnet med en ny time før da, hihi, han er så herlig ❤️
 
Vi er så lykkelige nå at jeg tror hjertet skal briste. Lille mageboeren vår lever i beste velgående [emoji173][emoji173][emoji173]
Å høre og se hjertet slå er det mest fantastiske jeg har opplevd noen sinne [emoji7] Jeg må klype meg selv i armen over at vi faktisk har fått oppleve dette nydelige mirakelet [emoji7]

19544e2335f75f3e530c23d9e1bbbdf7.jpg

Johooo, hjertelig tillykke! Dette unner jeg deg SÅ utrolig mye!!!
 
Johooo, hjertelig tillykke! Dette unner jeg deg SÅ utrolig mye!!!
Tusen takk Gledeståre [emoji173][emoji173]
Det er ganske så fantastisk det lille livet som vokser inni meg nå [emoji173]
 
Gratulerer så mye [emoji173] det er en fantastisk følelse ja[emoji7]
Tusen takk Poppi [emoji173]
Ja den følelsen var helt utav en annen verden [emoji7]
 
Tenk den dagen når baby'ene våre blir født da!? Den følelsen der, den må være helt fantastisk [emoji170][emoji173]️

Den følelsen finnes det ikke ord for å beskrive, fy søren som vi gråt av lykke da vi fikk se og holde barnet vårt for første gang. Vi kan fortsatt ikke helt tro det [emoji3] Snart skjer mirakelet med dere og, tenk det [emoji173]️
 
Er så koselig lesning her inne. Gratulerer med herlig ul og hjerter som sprenges av lykke,- skal bli mer av det framover [emoji173]️ [emoji3]
 
Tenk den dagen når baby'ene våre blir født da!? Den følelsen der, den må være helt fantastisk [emoji170][emoji173]️
Får frysninger bare ved tanken. Tenk at vi skal bli mammaer [emoji173]
 
Den følelsen finnes det ikke ord for å beskrive, fy søren som vi gråt av lykke da vi fikk se og holde barnet vårt for første gang. Vi kan fortsatt ikke helt tro det [emoji3] Snart skjer mirakelet med dere og, tenk det [emoji173]️
Så fantastisk å lese Mjau, blir rørt til tårer [emoji173] Ja nå håper jeg veldig at lille hjertet i magen min gror og vokser fint fremover, hele veien til februar [emoji173]

Er så koselig lesning her inne. Gratulerer med herlig ul og hjerter som sprenges av lykke,- skal bli mer av det framover [emoji173]️ [emoji3]
Ja synes det er så godt at så mange her inne har fått en liten hjerteknuser på vei. Nå håper jeg inderlig at alle andre også følger etter, tenker masse på dere alle sammen [emoji173]
 
Gratulerer med vellykket ul[emoji177]
Tusen takk Marihøna [emoji173] Nå heier jeg masse på deg og ditt neste forsøk. Unner deg virkelig av hele mitt hjerte å få bli mamma igjen [emoji177]
 
Tusen takk Marihøna [emoji173] Nå heier jeg masse på deg og ditt neste forsøk. Unner deg virkelig av hele mitt hjerte å få bli mamma igjen [emoji177]

Takk du er god[emoji177] blir uttak i august, men blir nok ikke innsett i samme runde (kjenner jeg slimhinnen rett[emoji23]) så satser på innsett i september:)
 
Takk du er god[emoji177] blir uttak i august, men blir nok ikke innsett i samme runde (kjenner jeg slimhinnen rett[emoji23]) så satser på innsett i september:)
Da krysser jeg fingrene for ett bra uttak i august, og så får det bli en bonus om det blir innsett samme måned [emoji1][emoji8]
 
Vi er så lykkelige nå at jeg tror hjertet skal briste. Lille mageboeren vår lever i beste velgående [emoji173][emoji173][emoji173]
Å høre og se hjertet slå er det mest fantastiske jeg har opplevd noen sinne [emoji7] Jeg må klype meg selv i armen over at vi faktisk har fått oppleve dette nydelige mirakelet [emoji7]

19544e2335f75f3e530c23d9e1bbbdf7.jpg
Gratulerer så mye!❤Fantastisk! Nå kan dere senke skuldrene :)
 
Gratulerer så mye![emoji173]Fantastisk! Nå kan dere senke skuldrene :)
Tusen takk [emoji8][emoji173] Ja nå har skuldrene sunket ett par hakk allerede [emoji7][emoji4]
 
Åh! Jeg kjenner sånn igjen den herlige følelsen etter tul hvor alt så veldig bra ut! Gratulerer med vel gjennomført, nå kan du tro på at du skal bli mamma, Liz❤️ Og enda flere herlige opplevelser har dere foran dere! Nyt :D
 
Åh! Jeg kjenner sånn igjen den herlige følelsen etter tul hvor alt så veldig bra ut! Gratulerer med vel gjennomført, nå kan du tro på at du skal bli mamma, Liz[emoji173]️ Og enda flere herlige opplevelser har dere foran dere! Nyt :D

Tusen takk Mator [emoji8]
Ja nå begynner det mer og mer å synke inn at jeg skal bli mamma. Gleder meg helt enormt til tiden fremover, spesielt når magen vokser litt og en kjenner liv inni der [emoji7]
 
Back
Topp