IVF karusellen fortsetter i jakten på søsken!

Jeg er stup trøtt! Vanskelig å være fullt med på jobb!!! Gjør så godt jeg kan.

Ellers har jeg ingen g- symptom utover tretthet. Håper jeg slipper unna kvalmen. Lov til å håpe i det minste.
Husker godt at jeg også var stup trøtt - gjespet meg igjennom arbeidsdagen, frem til jeg fikk tatt en kvil når jeg kom hjem [emoji28]
Krysser fingrene for at kvalmen holder seg borte [emoji4]
 
Masse lykke til på kontrollen Liz! :D✨
 
Masse lykke til på kontroll[emoji173] [emoji173]
 
Tusen takk alle sammen, dere er så herlige [emoji173][emoji173][emoji173][emoji8]
 
Lykke til i morgen :D
 
Masse lykke til ❤️:)
 
Nå krysser jeg fingrene for deg her! :D

Og så er jeg spent på om du får like mye medisiner med deg hjem som meg :confused004
Sykt spent jeg også, venter på å få komme inn nå [emoji33]
Var det smertestillende tabletter du fikk med deg hjem?
 
Må du til Haugesund for kontroll?
Måtte opp hit for kontroll ja, da de også ville ha en samtale med oss da vi ikke har hatt det tidligere [emoji5]
 
Åh fyyyyyytti grisen for en sykt spennende kontroll!! [emoji33]

Veldig hyggelige leger og sykepleiere her oppe altså [emoji4]

Men ja, det blir en del dager til på sprøyter, med økt dose til 175. Hadde kun 5 follikler i ok størrelse; høyre side én på 17mm, venstre side to på 13mm, en på 10 og en på 17. Hadde ganske mange mellom 6-9 mm. Så det blir ikke uttak før torsdag neste uke....det betyr at det ikke blir insett før tirsdag 6 juni....Av blasto!!!! [emoji33][emoji33][emoji32]
Så ikke den komme i det hele tatt!!! Herregud, er i sjokk! Livredd for at det ikke blir noen egg som overlever til innsett [emoji28][emoji26]
Men hvis noen overlever, så er vel det bra da? Åh fy så mange tanker i hodet nå [emoji23][emoji23]

Og note to self: amh på 14, det var jo veldig bra [emoji4]
 
Last edited:
Åh fyyyyyytti grisen for en sykt spennende kontroll!! [emoji33]

Veldig hyggelige leger og sykepleiere her oppe altså [emoji4]

Men ja, det blir en del dager til på sprøyter, med økt dose til 175. Hadde kun 5 follikler i ok størrelse; høyre side én på 17mm, venstre side to på 13mm, en på 10 og en på 17. Hadde ganske mange mellom 6-9 cm. Så det blir ikke uttak før torsdag neste uke....det betyr at det ikke blir insett før tirsdag 6 juni....Av blasto!!!! [emoji33][emoji33][emoji32]
Så ikke den komme i det hele tatt!!! Herregud, er i sjokk! Livredd for at det ikke blir noen egg som overlever til innsett [emoji28][emoji26]
Men hvis noen overlever, så er vel det bra da? Åh fy så mange tanker i hodet nå [emoji23][emoji23]

Og note to self: amh på 14, det var jo veldig bra [emoji4]

Wææ, så gøy da!
Du har jo kjempepotensiale der da!
Den på 17 mm kan komme til å bli for stor og overmoden, men alt det små kommer sikkert for fullt innen torsdag :D
Jeg har kjempetrua alså! Og blasto er veldig spennende og skremmende og fantastisk, alt på en gang ;)
 
Åh fyyyyyytti grisen for en sykt spennende kontroll!! [emoji33]

Veldig hyggelige leger og sykepleiere her oppe altså [emoji4]

Men ja, det blir en del dager til på sprøyter, med økt dose til 175. Hadde kun 5 follikler i ok størrelse; høyre side én på 17mm, venstre side to på 13mm, en på 10 og en på 17. Hadde ganske mange mellom 6-9 cm. Så det blir ikke uttak før torsdag neste uke....det betyr at det ikke blir insett før tirsdag 6 juni....Av blasto!!!! [emoji33][emoji33][emoji32]
Så ikke den komme i det hele tatt!!! Herregud, er i sjokk! Livredd for at det ikke blir noen egg som overlever til innsett [emoji28][emoji26]
Men hvis noen overlever, så er vel det bra da? Åh fy så mange tanker i hodet nå [emoji23][emoji23]

Og note to self: amh på 14, det var jo veldig bra [emoji4]
Oh joy!! [emoji1][emoji7]

Nå blir det babyer i hopetall! [emoji1][emoji173]
 
Herlig[emoji173] [emoji173] [emoji173] Hurra for blastodyrking, og nå skal det bli spirer[emoji7] [emoji8]
 
Wææ, så gøy da!
Du har jo kjempepotensiale der da!
Den på 17 mm kan komme til å bli for stor og overmoden, men alt det små kommer sikkert for fullt innen torsdag :D
Jeg har kjempetrua alså! Og blasto er veldig spennende og skremmende og fantastisk, alt på en gang ;)

Hadde 2 stk på 17mm, så de blir nok overmodne ja. Men tror det var rundt 8-10 som lå på 6-9 mm, så de har jo potensiale til å komme seg til torsdag [emoji4]
Sykt skremmende med den blasto dyrkinga ja, må jo bare håpe at det går bra. De hadde nok aldri gjort det om de ikke hadde troen på at det ville gå (velger jeg å tro ihvertfall)
 
Back
Topp