IVF karusellen fortsetter i jakten på søsken!

OMG OMG OMG!!!
Fant en ny resept inne på profilen min på helsenorge.no -- Synarela!!!!!
Hahaha, føler meg som en liten frøken detektiv som er inne å snoker :D:p
Men det er min egen kjernejournal, så jeg kan kikke så mye jeg vil :hilarious:

Det vil da si at jeg settes på lang protokoll? Spennende! Endelig skjer det noe!! :happy:
Ser at det også er satt opp resept på Gonal-f.

Så da blir neste steg når jeg faktisk skal begynne å spraye!

Så kjekt altså!
Og gøy at dere skal prøve noe nytt også :)
Nesespray er kjedelig og langdrygt men gir stabil stimuli, og DET er bra!
Gleder meg til fortsettelsen :)
 
Så kjekt altså!
Og gøy at dere skal prøve noe nytt også :)
Nesespray er kjedelig og langdrygt men gir stabil stimuli, og DET er bra!
Gleder meg til fortsettelsen :)

Gleder meg jeg også, godt at det skjer noe :)
Vet du når det er vanlig å starte på Synerala i syklusen? Jeg har veldig troa på mer stabil stimuli, håper det kan gi flere egg ut. Er nok gjerne derfor de har satt meg opp på lang istedenfor kort
 
Gleder meg jeg også, godt at det skjer noe :)
Vet du når det er vanlig å starte på Synerala i syklusen? Jeg har veldig troa på mer stabil stimuli, håper det kan gi flere egg ut. Er nok gjerne derfor de har satt meg opp på lang istedenfor kort

Man starter gjerne CD20 :)
 
OMG OMG OMG!!!
Fant en ny resept inne på profilen min på helsenorge.no -- Synarela!!!!!
Hahaha, føler meg som en liten frøken detektiv som er inne å snoker :D:p
Men det er min egen kjernejournal, så jeg kan kikke så mye jeg vil :hilarious:

Det vil da si at jeg settes på lang protokoll? Spennende! Endelig skjer det noe!! :happy:
Ser at det også er satt opp resept på Gonal-f.

Så da blir neste steg når jeg faktisk skal begynne å spraye!
Så spennende[emoji106][emoji16] Godt at de prøver noe nytt da[emoji7] jeg begynte vel m nesespray på syklusdag 20[emoji4] Men kan hende det varierer når man starter å spraye[emoji4]
 
Så spennende[emoji106][emoji16] Godt at de prøver noe nytt da[emoji7] jeg begynte vel m nesespray på syklusdag 20[emoji4] Men kan hende det varierer når man starter å spraye[emoji4]

Ja veldig spennende gitt, godt at det skjer noe og bra å prøve noe nytt!

Er det ca. 2 uker en må spraye da, eller varierer det litt mer?
 
Ja veldig spennende gitt, godt at det skjer noe og bra å prøve noe nytt!

Er det ca. 2 uker en må spraye da, eller varierer det litt mer?
Somregel er det 2 uker ja, før sprøytestart [emoji4] må spraye mens du tar sprøyter også da.. men somregel 2 uker m kun spray ja[emoji4][emoji106] Ved spesielle tilfeller sånn som påske å sånne gøyale friperioder så blir det lengre tid på spray[emoji6][emoji6] Jeg sprayer derfor 3 uker nå før sprøytestart [emoji52]
 
Somregel er det 2 uker ja, før sprøytestart
emoji4.png
må spraye mens du tar sprøyter også da.. men somregel 2 uker m kun spray ja
emoji4.png
emoji106.png
Ved spesielle tilfeller sånn som påske å sånne gøyale friperioder så blir det lengre tid på spray
emoji6.png
emoji6.png
Jeg sprayer derfor 3 uker nå før sprøytestart
emoji52.png

Satser på at jeg slipper unna med kun 2 uker da :)
Vet jo enda ikke når jeg faktisk skal starte opp, kan jo hende det ikke blir før etter sommeren. Men tenker som så at når henvisning både er vurdert, og plan på medisiner er satt opp, så bør vel oppstart skje ganske snart? *håper* :happy:
Krysser fingrene for at mensen kommer i midten av påsken, sånn at ikke evt. uttak/ innsett krasjer med pinsen! :eek:
 
Satser på at jeg slipper unna med kun 2 uker da :)
Vet jo enda ikke når jeg faktisk skal starte opp, kan jo hende det ikke blir før etter sommeren. Men tenker som så at når henvisning både er vurdert, og plan på medisiner er satt opp, så bør vel oppstart skje ganske snart? *håper* :happy:
Krysser fingrene for at mensen kommer i midten av påsken, sånn at ikke evt. uttak/ innsett krasjer med pinsen! :eek:
Håper på oppstart snart nå [emoji7][emoji7] Blir spennende framover[emoji4]
 
Tror kanskje du hadde rett Avocado, at el var tidligere i uka. Strimlene er svakere, mens den digitale fortsatt viser høy fertilitet
Forstår fint lite av hva som skjer med kroppen [emoji13]
 
Åh herregud for ett hønsehode på meg da - har brukt fertilitetsmonitor el tester med vanlig digital tester de siste dagene :facepalm:
Tror ikke de to skal brukes sammen nei! Så da er det fullt mulig at resultatet har vært fullstendig galt.
El var nok på onsdag eller torsdag.
Tviler på at vi har fått lagt inn nok aksjer, menmen, da er det bare å telle ned dagene til mensen kommer :)
 
Åh herregud for ett hønsehode på meg da - har brukt fertilitetsmonitor el tester med vanlig digital tester de siste dagene :facepalm:
Tror ikke de to skal brukes sammen nei! Så da er det fullt mulig at resultatet har vært fullstendig galt.
El var nok på onsdag eller torsdag.
Tviler på at vi har fått lagt inn nok aksjer, menmen, da er det bare å telle ned dagene til mensen kommer :)

Thihi :) Er ikke så nøye med testene bare egg møter sperm osv ;)
 
Sykt travelt på jobb idag, men måtte bare oppdatere at jeg har fått time hos Haugesund [emoji1][emoji1]
For noen fantastiske mennesker som jobber der inne, lurte på hvordan det gikk med meg etter forsøket hos Hausken og aborten.
Nå gleder jeg meg til å spraye og stikke litt [emoji28]

Nå må bare mensen komme før langfredag, slik at jeg kan starte med Synarela og rekke uttak/ innsett i uke 22.

Så vanvittig glad nå, til og med restskatten klarer ikke å legge en demper på gleden [emoji1]
 
Sykt travelt på jobb idag, men måtte bare oppdatere at jeg har fått time hos Haugesund [emoji1][emoji1]
For noen fantastiske mennesker som jobber der inne, lurte på hvordan det gikk med meg etter forsøket hos Hausken og aborten.
Nå gleder jeg meg til å spraye og stikke litt [emoji28]

Nå må bare mensen komme før langfredag, slik at jeg kan starte med Synarela og rekke uttak/ innsett i uke 22.

Så vanvittig glad nå, til og med restskatten klarer ikke å legge en demper på gleden [emoji1]

Så bra! Det er jo fantastisk [emoji1] Krysser fingrene for at du får mensen til helgen [emoji4]
Ja, sykepleierne på sykehuset er virkelig fantastiske[emoji1] Gleder meg nesten til å snakke med dem igjen.
 
Sykt travelt på jobb idag, men måtte bare oppdatere at jeg har fått time hos Haugesund [emoji1][emoji1]
For noen fantastiske mennesker som jobber der inne, lurte på hvordan det gikk med meg etter forsøket hos Hausken og aborten.
Nå gleder jeg meg til å spraye og stikke litt [emoji28]

Nå må bare mensen komme før langfredag, slik at jeg kan starte med Synarela og rekke uttak/ innsett i uke 22.

Så vanvittig glad nå, til og med restskatten klarer ikke å legge en demper på gleden [emoji1]
Wow så raskt du kom inn! Dette lover bra! [emoji2]
 
Gøy at du kommer så raskt i gang, og tanta kommer nok til tiden, du har jo hatt EL, så det ordner seg ;)
Du blir ca 2-3 uker foran meg i løypa du da :) Vi får satse på mars-bebis begge to :D
 
Så bra! Det er jo fantastisk [emoji1] Krysser fingrene for at du får mensen til helgen [emoji4]
Ja, sykepleierne på sykehuset er virkelig fantastiske[emoji1] Gleder meg nesten til å snakke med dem igjen.

Ja det var helt fantastisk at de klarte å få meg inn før sommeren - har fått veldig godt inntrykk av dem foreløpig [emoji4]

Wow så raskt du kom inn! Dette lover bra! [emoji2]

Ja helt sprøtt egentlig, at de klarte å få satt opp time til meg så raskt! Men nå hoppet jeg over både henvisning og forsamtalen, så det hjalp nok litt på. Gleder meg til mai nå [emoji4]

Gøy at du kommer så raskt i gang, og tanta kommer nok til tiden, du har jo hatt EL, så det ordner seg ;)
Du blir ca 2-3 uker foran meg i løypa du da :) Vi får satse på mars-bebis begge to :D

Jeg har god tro på at tanta kommer i tide, er jo 5 uker siden aborten i dag. Kan liksom ikke forestille meg at den skal komme mange dagene over 6 uker. Krysser fingrene [emoji4]
Er nesten litt i sjokk enda - hadde jo virkelig håpt på at de kunne få meg inn før sommeren, men var og forberedt på å få time i august. Svever fortsatt på en lykkesky [emoji28] Jeg har bestilt mars-bebis til oss begge to, nå skal det holde hele veien!
 
Back
Topp