IVF karusellen fortsetter i jakten på søsken!

Liker innstillingen din om å ikke gi opp men å kjempe videre! :)
Og heldig er du som har en person i livet ditt som du kan dele erfaringer med og som kan være både støtte og inspirasjon for deg til å gå styrket gjennom dette ❤
Er det en ting dine erfaringer har vist, så er det i alle fall at du kan bli gravid! 100 % suksess på IVF til nå, så det kommer å skje igjen ;)

Takk gode Avocado :Heartred
Og det er helt sant som du skriver, vi har 100% suksess på å bli gravid frem til nå. Så da vet jeg ihvertfall at det er mulig, og kommer ikke til å gi oss før spiren sitter hele veien til mål.
 
Har ikke blødd noe mer i dag, så nå er forhåpentligvis det siste bindet gått i bosset!!! :D
Hurra for små gleder!! :hilarious:

Tenkte å kanskje ta en test i kveld eller i morgen tidlig, og se om den evt. slår ut.
Vil tro at jeg fortsatt har målbart hcg nivå, men forhåpentligvis ikke mye. Hadde vært så utrolig digg om det verste var overstått nå, og at kroppen er på vei mot en ny el!
 
Har ikke blødd noe mer i dag, så nå er forhåpentligvis det siste bindet gått i bosset!!! :D
Hurra for små gleder!! :hilarious:

Tenkte å kanskje ta en test i kveld eller i morgen tidlig, og se om den evt. slår ut.
Vil tro at jeg fortsatt har målbart hcg nivå, men forhåpentligvis ikke mye. Hadde vært så utrolig digg om det verste var overstått nå, og at kroppen er på vei mot en ny el!

Håper kroppen din har ordnet opp og at du kan se fremover nå :) Før du vet ordet av det er du i gang igjen!
 
Flott å lese at det går rette veien! ❤
God helg du! :)
 
Håper kroppen din har ordnet opp og at du kan se fremover nå :) Før du vet ordet av det er du i gang igjen!

Ja nå håper jeg det verste er over. Har ikke blødd i det hele tatt i dag :happy:
Føler meg egentlig veldig heldig om jeg allerede skulle være over det verste. Fryktet jeg kom til å blø/ spotte enda en uke til.

Hvordan går det med antibiotika kuren din? Håper virkelig det gjør susen til neste forsøk :happy:

Flott å lese at det går rette veien! ❤
God helg du! :)

Ja nå er jeg ganske mange kg lettere til sinns. Blir så mye lettere å se fremover når kroppen ikke lengre sliter med blødninger, magekramper og hodepine :D

God helg til deg også Avocado :happy:
 
18ea412236de584122ba2602490daa1d.jpg


Hmm, hadde håpet at testen i dag var negativ, men nei [emoji19]
Men kanskje om ikke så altfor mange dager?
Noen som vet hvordan det blir med måling av el? Vil denne bli svakere når graviditetstesten blir negativ?
 
18ea412236de584122ba2602490daa1d.jpg


Hmm, hadde håpet at testen i dag var negativ, men nei [emoji19]
Men kanskje om ikke så altfor mange dager?
Noen som vet hvordan det blir med måling av el? Vil denne bli svakere når graviditetstesten blir negativ?

Hos meg har eltesten blitt negativ før gtesten. Men du må ganske langt ned i hcg før du kan få el (jeg fikk vel el med ca 50 i hcg)

Noe av den store fortvilelsen rundt å miste er at en mister så oversikt etterpå, hcg klusser til alt:(
 
Hos meg har eltesten blitt negativ før gtesten. Men du må ganske langt ned i hcg før du kan få el (jeg fikk vel el med ca 50 i hcg)

Noe av den store fortvilelsen rundt å miste er at en mister så oversikt etterpå, hcg klusser til alt:(

Tok du blodprøver underveis for å kontrollere hcg?
Kjenner jeg bare vil tilbake til vanlig igjen, og som du skriver så klusser hcg'en til alt :(
 
Ja, jeg gjorde det pga rester

Huff, så leit å høre :(
Slitsomt når det er slik. Jeg tenker mye på all den tiden jeg føler jeg har "mistet" pga SA'en.
Jeg håper at jeg har fått ut alle rester, nå når jeg har sluttet å blø. Tiden vil nok vise om g-testene etterhvert blitt negative eller ei.
Lite lysten på ny runde med cytotec.
 
Huff, så leit å høre :(
Slitsomt når det er slik. Jeg tenker mye på all den tiden jeg føler jeg har "mistet" pga SA'en.
Jeg håper at jeg har fått ut alle rester, nå når jeg har sluttet å blø. Tiden vil nok vise om g-testene etterhvert blitt negative eller ei.
Lite lysten på ny runde med cytotec.

Her kan jeg skryte på meg dobbel utskrapning avsluttet med cytotec... håper det har gjor susen[emoji174]
 
Jeg holder på med blodprøver hCG nå til det er helt ute av systemet.
 
Jeg holder på med blodprøver hCG nå til det er helt ute av systemet.
Får du gjort dette hos fastlegen eller på sykehuset?
Jeg tviler på om jeg ville fått gjort dette hos fastlegen min, var såvidt jeg fikk tatt hcg måling når jeg var gravid [emoji21]

Men blir jo helt tullete av å ikke vite hva som skjer med kroppen [emoji52]
 
Ja nå håper jeg det verste er over. Har ikke blødd i det hele tatt i dag :happy:
Føler meg egentlig veldig heldig om jeg allerede skulle være over det verste. Fryktet jeg kom til å blø/ spotte enda en uke til.

Hvordan går det med antibiotika kuren din? Håper virkelig det gjør susen til neste forsøk :


Hadde ikke annet en kvalme som bivirkning på den første runden så håper det blir det samme på de to neste også :D
 
Last edited:
Får du gjort dette hos fastlegen eller på sykehuset?
Jeg tviler på om jeg ville fått gjort dette hos fastlegen min, var såvidt jeg fikk tatt hcg måling når jeg var gravid [emoji21]

Men blir jo helt tullete av å ikke vite hva som skjer med kroppen [emoji52]
Det er fertilitetssenteret som ordner med rekvisisjoner[emoji4]
 
Får du gjort dette hos fastlegen eller på sykehuset?
Jeg tviler på om jeg ville fått gjort dette hos fastlegen min, var såvidt jeg fikk tatt hcg måling når jeg var gravid [emoji21]

Men blir jo helt tullete av å ikke vite hva som skjer med kroppen [emoji52]

Hvis fastlegen er vanskelig så bør du lett kunne få en rekvisisjon av Hausken eller bedriftslege hvis dere har det. Sykehuset kan ikke ta prøver uten den dessverre.
 
Hvis fastlegen er vanskelig så bør du lett kunne få en rekvisisjon av Hausken eller bedriftslege hvis dere har det. Sykehuset kan ikke ta prøver uten den dessverre.
Tror jeg skal ringe Hausken neste uke og ordne med rekvisisjon. Kanskje også en ny ultralyd. Får ikke ro i sjelen før jeg får bekreftet at alt er ute [emoji17]
Men først en liten tur til Amsterdam på konferanse [emoji1]
 
Hadde ikke annet en kvalme som bivirkning på den første runden så håper det blir det samme på de to neste også :D
Så bra [emoji1]
Skal du ta 3 kurer totalt? Håper det gjør susen [emoji4]
 
Så bra [emoji1]
Skal du ta 3 kurer totalt? Håper det gjør susen [emoji4]

Takk, det håper jeg også :) Det er en kur som går over 11 dager men vi skal kun ta en hestedose dag 1, 6 og 11. Antar vi fikk en kortere kur siden jeg kun testet positivt for ureaplasma, alle de andre prøvene var negative.
 
Back
Topp