Isnbell´s dagbok - Gravid med nr 2!

Phew, angrer på den ommøbleringa igår! Bekkenet har virkelig ikke vært på lag i dag, og kvalmen har vært verre enn på lenge... En skikkelig dritt dag rett og slett..! Nå ligger jeg i senga å ser omigjen forbindelser. Elska det programmet når det gikk på TV så fant ut at jeg ville se det enda en gang :)
 
Fy F idag er jeg dårlig! Kan ha noe med mye drama på kvelden igår.. Og for ikke å snakke om idag! Var på kafe med mams og lillegutt tidligere idag, og da greide han selvfølgelig å løpe rett i bordkanten og skada øyet sitt. Etterpå dro vi på butikken og der greide han å løpe rett i en benkeplate med andre øyet! Pluss at han klemstra fingrene ganske hardt. Alt var over så snart han fikk is, men ble litt bekymra. Han har ikke hatt noe vondt etterpå, men hovna ganske greit mye opp på ene øyet. Lurer på å ta han en tur til legen imorgen om ikke øyet er bedre da. Synes han har gått litt sjanglete i ettertid så er redd han skal ha skadet noe inne på selve øyet. MEN-det kan jo også være jeg som er overbeskyttende mamma da.. Uff, nå skal jeg legge meg og prøve å sove. Er så sinnsykt trøtt og lei av denne dagen!
 
Pappan legger storebror ikveld og før han la seg kom han inn å skulle si god natt. "natta mamma, etta dej. Etta dej bebi min" og ga både meg og magen en ordentlig suss :) ah, livet ass :Heartbigred
 
nå har vi akkurat kommet hjem fra kirken. Grudde meg veldig til å sitte der i en time med en toåring med makk og meg som er gravid og konstant trøtt, men vi måtte prøve da det var min søsters konf.presantasjon. Heldigvis gikk det over alle forventinger! Theo satt kjempefint hele tiden, og slapp tilogmed å leite fram bestikkelses kjeksen jeg hadde med ;) Jeg satt å gjespa endel, men prøvde å sjule det så godt som mulig :p
 
Da er vognbagen bestillt i tillegg til adapter til bilstolen! betalte 1300,- for noe som egentlig ble 2089 ,- :D
 
Wohooo! Hun som aldri har strikka noe annet enn rett frem har nå straks fullført en babydress! Så stolt har jeg ikke vært av meg selv siden jeg pressa ut en unge og gav meg selv navnet "fødekvinnen" ! Nå kan jeg straks tilegne meg navnet "strikkevindunderet" i tillegg! :p Hahah :D
 
Wohooo! Hun som aldri har strikka noe annet enn rett frem har nå straks fullført en babydress! Så stolt har jeg ikke vært av meg selv siden jeg pressa ut en unge og gav meg selv navnet "fødekvinnen" ! Nå kan jeg straks tilegne meg navnet "strikkevindunderet" i tillegg! :p Hahah :D
Så flink du er. Jeg har og skikkelig lyst til å strikke noe. Men kan ikke se for meg at jeg skal klare å strikke noe. Driver å knoter med et babyteppe, men det er jo så kjedlig da;-) Tips til enkle og gode oppskrifter?
 
Så flink du er. Jeg har og skikkelig lyst til å strikke noe. Men kan ikke se for meg at jeg skal klare å strikke noe. Driver å knoter med et babyteppe, men det er jo så kjedlig da;-) Tips til enkle og gode oppskrifter?
Haha det var det jeg tenkte også, det er jo så gøy å ha laget noe helt selv til babyen :) Den babydressen jeg strikker er så mye enklere enn jeg hadde trodd! Fikk en veninne til å hjelpe meg litt i starten, og der hvor jeg var usikker :) Er usikker på hva dressen heter da jeg har glemt oppskriften hos henne, men kan finne det ut for deg ikveld ;) Ellers så har jeg "den store guttestrikkeboka" og inni der er Theogenseren. Den ser utrolig lettvindt ut å strikke, da alt skal strikkes i ett stykke og sys sammen etterpå :) Altså, hele fremsiden i ett og hele baksiden i ett :) Også er jo genseren utrolig fin da :) tenkte å prøve meg på den til 2 åringen når dressen er helt ferdig :)
 
Haha det var det jeg tenkte også, det er jo så gøy å ha laget noe helt selv til babyen :) Den babydressen jeg strikker er så mye enklere enn jeg hadde trodd! Fikk en veninne til å hjelpe meg litt i starten, og der hvor jeg var usikker :) Er usikker på hva dressen heter da jeg har glemt oppskriften hos henne, men kan finne det ut for deg ikveld ;) Ellers så har jeg "den store guttestrikkeboka" og inni der er Theogenseren. Den ser utrolig lettvindt ut å strikke, da alt skal strikkes i ett stykke og sys sammen etterpå :) Altså, hele fremsiden i ett og hele baksiden i ett :) Også er jo genseren utrolig fin da :) tenkte å prøve meg på den til 2 åringen når dressen er helt ferdig :)
Ja, kjempegøy å lage noe selv. Å jeg har jo veldig god tid, så det burde ikke være noe problem. MEN strikkeferdighetene mine tilsier bare å strikke frem og tilbake;)
Supert hvis du har navn å dele;) Jeg har veldig lyst å prøve meg på noe som er mer avansert en å strikke frem og tilbake på et teppe:) Selv om det er ok tidsfordriv det og.
 
Ja, kjempegøy å lage noe selv. Å jeg har jo veldig god tid, så det burde ikke være noe problem. MEN strikkeferdighetene mine tilsier bare å strikke frem og tilbake;)
Supert hvis du har navn å dele;) Jeg har veldig lyst å prøve meg på noe som er mer avansert en å strikke frem og tilbake på et teppe:) Selv om det er ok tidsfordriv det og.
Hehe ser den ;)
Greit med en liten utfordring også! Klødde meg i hodet noen ganger når jeg skulle strikke dressen, så veldig greit at jeg kunne få hjelp ;) Nå har strikket en uke i strekk og sjønner bare mer og mer, nå kan jeg tilogmed lese oppskrift, DET kunne jeg ikke før ;)
 
Hehe ser den ;)
Greit med en liten utfordring også! Klødde meg i hodet noen ganger når jeg skulle strikke dressen, så veldig greit at jeg kunne få hjelp ;) Nå har strikket en uke i strekk og sjønner bare mer og mer, nå kan jeg tilogmed lese oppskrift, DET kunne jeg ikke før ;)
Hehe, så bra. Jeg har skikkelig lyst til å bli flinkere å strikke, så en må kanskje bare hoppe i det. Har funnet meg en kjørepose jeg har veldig lyst på. Å den skal vistnok være enkel, men enkel når en er dyktig på strikking kanskje;)
 
Hehe, så bra. Jeg har skikkelig lyst til å bli flinkere å strikke, så en må kanskje bare hoppe i det. Har funnet meg en kjørepose jeg har veldig lyst på. Å den skal vistnok være enkel, men enkel når en er dyktig på strikking kanskje;)
Det går nok helt sikkert fint! Lykke til iallefall :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Den så fin ut:)
Jeg får se hva jeg setter igang med. Kanskje jeg bør prøve meg på den kjøreposen siden jeg allerede har handlet inn garn til den;)
 
Sikkert lurt ja ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe. Ja altså mannen er oppgitt over alle prosjektene jeg starter på. Har sikkert 5 strikkeprosjekter som ligger og ikke blir ferdige:/ Haha, sånn er det bare. Gøy å begynne, men ikke sååå gøy å fullføre alltid...
 
Hehe. Ja altså mannen er oppgitt over alle prosjektene jeg starter på. Har sikkert 5 strikkeprosjekter som ligger og ikke blir ferdige:/ Haha, sånn er det bare. Gøy å begynne, men ikke sååå gøy å fullføre alltid...
Å kjenner meg så igjen i den :p ! Haha, jeg er en ganske utålmodig person, så det at jeg faktisk har greid å holde meg til dette prosjektet er helt utrolig! Måtte ha noen strikkefrie dager da ;)
 
Back
Topp