Isnbell´s dagbok - Gravid med nr 2!

Oh lord, jeg er så spent nå! tenk at om 14 og en halv time så ligger jeg på en benk å ser lillebaby <3 Sambo gleder seg mer enn meg tror jeg :) Lillegutt gleder seg mest fordi han får være med mimmi hjem fra bhg imorgen da vi må kjøre 3 timer hver vei, og ikke er kommet tilbake innen bhgslutt ;)
 
Lykke til i morgen! Så spennende :)
 
Det gikk bra :) fikk ikke sett hvilket kjønn det var men, det er en baby iallefall! ;) må inn på en ekstra ul i uke 24 da hun ikke fikk sett hjertet ordentlig :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Så kjett, men du er vel ikke langt unna uke 24? :) det går så fort!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det gikk bra :) fikk ikke sett hvilket kjønn det var men, det er en baby iallefall! ;) må inn på en ekstra ul i uke 24 da hun ikke fikk sett hjertet ordentlig :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Rart de venter så lenge, jeg ble sendt til st olav samme dag når de ikke fikk sett ordentlig. Men kjekt med en ul til da :)
 
Rart de venter så lenge, jeg ble sendt til st olav samme dag når de ikke fikk sett ordentlig. Men kjekt med en ul til da :)
Ja det er litt rart, men regner med at om de hadde trodd det var noe alvorlig så hadde de nok sjekketdet opp med det samme :) hun sa den beste tiden for å se på hjertet er i uke 24 så derfor ble det så seint :) håper på det beste og gleder meg til enda en ul ! :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
10394077_10153391341020021_6212869606286141075_n.jpg

Frosken vår <3 Hadde like lange bein som storebror, og så tydelig at dette var Rajeswaran-Bugjerde mix! Lå med beina strak ut i kryss og henda bak hodet og gjespa stort! :D Kansje er vi så heldige at vi får en like rolig baby som storebror var? Isåfall slipper vi alt som heter nattevåk :p !!
 
Ja det er litt rart, men regner med at om de hadde trodd det var noe alvorlig så hadde de nok sjekketdet opp med det samme :) hun sa den beste tiden for å se på hjertet er i uke 24 så derfor ble det så seint :) håper på det beste og gleder meg til enda en ul ! :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Krysser for at alt er bra, det er det nok også ;)
 
Krysser for at alt er bra, det er det nok også ;)
Ja satser på det :) Om det ikke er det, så takler vi det når den tid kommer :) Det viktigste er at babyen sitt hjerte faktisk slo og at den er levende, så satser vi på at alt er helt supert og at vi får vite kjønn om 6 uker ;)
 
Var hos legen idag, og ble sykemeldt enda 2 og en halv uke til. Nå har bekkenet begynt å krangle også så nå er tilogmed å spy blitt en utfordring :p Haha, alt en skal gå igjennom for disse barna ;)
 
Hadde så ekstremt mye energi tilovers idag så da ommøblerte jeg liksågodt hele rommet vårt for å se hvor babysenga skulle stå :p Og der sto den så fint at der blir den stående! ;) Alt blir selvfølgelig vasket før bruk!
 
Hahaha, synes det er så gøy at jeg fortalte på ul igår at jeg bare kjente spark avogtil og ikke hver dag, mens idag har jeg kjent spark hele dagen! kjenner akkurat nå faktisk :p Typisk det ;)
 
Back
Topp