Irritert

gravidlykke19

Glad i forumet
Nå er jeg så irritert som jeg får blitt.. var hos legen på fredag og spesifiserte at jeg skulle ha blodprøver for å sjekke asalt, alat og gallesyre pga icp. Fikk prøvesvarene i dag å gallesyre er ikke engang oppført [emoji24] var igjennom akkurat det samme for 2 år siden, håpet jeg skulle slippe å måtte krangle meg til riktige blodprøver denne gangen.

Tror dere jeg kan ringe fødepoliklinikk i morgen å høre med de, eventuelt hvordan jeg skal gå frem for å få de riktige prøvene?
 
Vet ikke om du kan ringe føden, men du kan evt høre med de... jeg gav beskjed til min lege at jeg ville ta leverprøvene hvertfall pga ICP forrige svangerskap. Men bør jeg også ta gallesyre? Holder det ikke med leverprøvene?
 
Vet ikke om du kan ringe føden, men du kan evt høre med de... jeg gav beskjed til min lege at jeg ville ta leverprøvene hvertfall pga ICP forrige svangerskap. Men bør jeg også ta gallesyre? Holder det ikke med leverprøvene?

Nei det holder ikke med leverprøver. Jeg hadde helt fine leverprøver med nr 1, men forhøyet gallesyre så du må ha gallesyre også :) jeg hadde icp med hun og ble satt igang i uke 37, bare pga gallesyre :)
 
Jeg ville bestilt meg en ny legetime fortløpende og forklart godt hvorfor dette er viktig er. Lykke til! Slitsomt at det skal være sånn...
 
Jeg ville bestilt meg en ny legetime fortløpende og forklart godt hvorfor dette er viktig er. Lykke til! Slitsomt at det skal være sånn...

Jeg er så lei av at jeg får den følelsen av hu i tlf/lege at jeg er overhysterisk. Jeg skal til jordmor på mandag og tar det opp med henne.

Slitsomt når jeg var igjennom akkurat det samme for 2 år siden.
 
Jeg er så lei av at jeg får den følelsen av hu i tlf/lege at jeg er overhysterisk. Jeg skal til jordmor på mandag og tar det opp med henne.

Slitsomt når jeg var igjennom akkurat det samme for 2 år siden.

Du skal ikke bry deg om det! Du skal tenkte på helsa di og barnets :)
 
Nei det holder ikke med leverprøver. Jeg hadde helt fine leverprøver med nr 1, men forhøyet gallesyre så du må ha gallesyre også :) jeg hadde icp med hun og ble satt igang i uke 37, bare pga gallesyre :)

Jeg ble satt igang i februar i år pga det samme... [emoji853] da var jeg i uke 37+6, men du må faste når du tar den gallesyre prøven (forstod jeg...)
Bestill ny time å si at det er denne du ønsker å ta [emoji4]
 
Jeg ble satt igang i februar i år pga det samme... [emoji853] da var jeg i uke 37+6, men du må faste når du tar den gallesyre prøven (forstod jeg...)
Bestill ny time å si at det er denne du ønsker å ta [emoji4]

Jeg ble satt igang med første i uke 37+2/3. Jeg kom fastende til legetimen pga jeg skulle be om gallesyre prøven. Men til ingen nytte [emoji849]
 
Back
Topp