Inviterer dere venner i dåp`?

Kun familie og de venner som er faddere.
 
Kun familie.
 
Vi inviterte familie, faddre og noen venner. Falt seg slikt helt naturlig for oss. Men det var kunne venner som er en del av hans hverdag :)
 
Jeg kunne tenkt meg å invitert noen venner til dåpen, men gubben ville ikke så da ble det kun familie og faddere, fadderne var da også et vennepar av oss, og regner med det blir sånn til neste dåp også. :)
 
Kun familie er bedt. Skulle be venner også. Men når vi så at lista med familie ente på over 60stk så måtte vi droppe venner. Venner har selvfølgelig spurt når det er dåp og da har vi bare mått sagt at vi får ikke bedt flere enn 60 pga lokalet. (ba 66 (ink spebarn). Og om jeg ikke husker feil så blir vi 57 stk.
Venner blir bedt på etterpålag i stedet.
 
Ja inviterte mer venner en familie:p de vi har mest kontakt med i der daglige liv:)
 
Siden jeg ikke har nære venner så ble det kun familie .. med be 1 hadde jeg noen venner i dåpen , men disse prater jeg ikke lengre med engang . Så denne ganga ble det kun familie
 
Innviterte kun familie, var en venninne som visst forventet å få innvitasjon. Men ville ikke ha mange folk der. Fadderne til mini var tantene, så ingen venner der heller. Med spiren så blir det nok til at jeg ber en venn av meg og muligens en venn av gubben være faddere, så da blir jo de såklart innvitert.
 
Venner som har vært faddere, ellers kun familie.
 
Back
Topp