Invitere til dåp

Vesla92

Glad i forumet
Himmelbarn
Februarbarna 2023
Er tidlig ute da mini ikke kommer før i august.. Men tenker mye på dette med dåp. Har så mange som føles naturlig å invitere! Med familie (og faddere) er vi ca 32 stk. Har en del venner vi ønsker å invitere også, om ikke annet til kaffen, da blir vi isåfall 50 stk med stort og smått..

Hvordan har dere organisert, hvem har dere invitert?
 
Vi har invitert kun nærmeste familie, og de vennene som eventuelt er faddere i tillegg.

Føles ikke naturlig å invitere venner, ei heller hadde det føltes naturlig å bli invitert i dåpen til mine venners barn, uten at jeg hadde hatt en særskilt rolle i barnets liv.
 
Last edited:
Invitere hvem enn dere vil. Barnet husker det ikke, så det er dere voksne som bestemmer.
Vi hadde de av familien som vi har kontakt med i navnefesten. :)
 
Vi inviterte både familie og nære venner av meg og mannen. Ble i overkant av 30 stykker. Leide lokale og hadde koldtbord med kaker etterpå. Jeg hadde ikke gått for å kun invitere noen til kaffen rett og slett fordi det ville blitt for mye stress å organisere.
 
Nærmeste familie(som også er fadder) pluss et vennepar med barn som regnes som familie. Ble vel nesten 30 stk med barn. Gjør samme denne gangen:)

Kirken, leid lokale m/alt av det man trenger til maten & borddekking( et lokale som betyr mye for oss) smørbrød, kaffi&kaker og fotografering:)
2 servitører som også tar seg av oppvasken, disse var/er bytte tjeneste så ingen utgift[emoji106]


Hadde droppa venner, kun familie men dere velger selv :):)
 
Inviterte faddere og nærmeste familie. Var ca 20 stk
 
Vi har invitert kun nærmeste familie, og de vennene som eventuelt er faddere i tillegg.

Føles ikke naturlig å invitere venner, ei heller hadde det føltes naturlig å bli invitert i dåpen til mine venners barn, uten at jeg hadde hatt en særskilt rolle i barnets liv.

Enig samme her :)
 
Hadde nærmeste familie og 3 venner i tillegg med nr 2 da de skulle være faddere. Vær vel rundt 20 stk
 
Back
Topp