Introduksjonstråd!

1. 26 år, blir 27 i november
2. Trondheim
3. Dette er vårt første barn [emoji7]
4. Vi har vært sammen i 2 år og samboere i 1 år. Er det rett, så er det rett [emoji173]️
5. Jeg jobber med regnskap/butikk
6. Ut på tur, matlaging, baking og dra til sæters på fjellet
7. Ja, gikk på første forsøk [emoji173]️
8. Så smått, men ingenting bestemt enda.
9. Nei, men fått 2 små gaver. Sokk og bamse :)
10. Jeg testet på morgenen etter at jeg hadde fått en negativ test og hadde vært på en fest dagen før og tatt et par øl siden den var jo negativ [emoji85] Jeg ble overlykkelig og det kom noen tårer, før jeg "hoppet" rundt uten å klare å stå stille. Ringte mannen min som var bortreist på jobb den helgen, og han ble kjempe glad [emoji173]️
11. Vi kaller det hva det er iforhold til størrelsen på frukten, denne uken er det plomma [emoji85][emoji173]️
12. Jeg gleder meg til fødselen! Det ser helt fantstisk ut(både på godt og vobdt[emoji85])
13. Nei, men går i bare kjoler nå [emoji23][emoji1]
 
1. 26 år.

2. Er fra Ringerike.

3. Dette er første barnet vårt.

4. Har en samboer, vi har vært sammen i 7 år.

5. Jobber. Bytter faktisk jobb akkurat nå, til en som er litt nærmere hjemme.

6. Jeg er veldig glad i friluftsliv, trening og lese bøker.

7. Planlagt graviditet, vi har prøvd siden august 2016.

8. Tenkt på flere navn.

9. Kjøpte en bilderamme formet som en teddybjørn.

10. På morningen, skulle egentlig bare ta en test for sikkerhetsskyld, så jeg kunne si til gynekologen at pergo ikke virket på meg. Pergo virket tydeligvis på meg. Vi ble begge veldig glad og litt overrasket begge to.

11. "Lille"

12. Jeg er mer redd for å være kvalm enn å føde, men ser ut som jeg slapp ganske greit unna den (bank i bordet). Gleder meg til rett etter fødsel :D

13. Nei, ingen mammaklær her i gården.
 
1; 24

2; født og delvis oppvokst på Levanger/Verdal, nå bor jeg 1.5t utenfor Trondeim.

3; har 3 barn fra før. Ei jente på 6, en gutt på straks 3 og en gutt på 1år

4; Forlovet, og har vært sammen i 4år snart.

5; jobber som avisbud på lørdager, men skal se etter noe annet.

6; ikke egentlig! Har holdt på med hest i mange år før jeg måtte avlive min siste for en liten stund siden.

7; jatja! Planla om 2år[emoji122][emoji23] ikke prøvd, bare skjedde!

8; har delvis jentenavn klart, men det var etter forrige barn. Guttenavn har vi ikke klart.

9; nei! Kommer ikke til å kjøpe noe før vi vet kjønn eller vært på oul! Har masse fra før hvis det bli gutt, såda trenger vi ingenting.

10; jeg var på do og skulle ta kveldsstell på meg selv. Tenkte spontant på at jeg MÅTTE ha en test, og sendte dermed snap/melding til mannen som satt på stua og sa at han måtte dra på butikken å kjøpe. Det var da igjen kun 10-15min til butikken sengte og det tar litt over 5min å kjøre dit. Han trodde det var tull, så jeg hastet avgårde selv og tok testen litt over kl.11 på kvelden! Det dukket raskt opp 2 streker, og jeg kastet den i sengen til mannen;) han flyttet blikket MANGE ganger mellom esken og testen for å se om det stemte[emoji23] han ble ganske glad for en positiv test![emoji122] ble glad jeg også, selvom jeg ikke er 100% klar for en ny nå, men jeg gleder meg:)

11; uhm.. ingenting[emoji85] aldri hatt navn på fosteret i magen:)

12; gleder meg til det er over, og håper epiduralen fungerer like godt som før! Haha

13; nei.
 
1
1.Jeg blir 32 år i oktober

2. Jeg er fra Oslo, men bor nå på Jessheim.

3. Jeg har tre barn. Ei på snart 8 år, ei på snart 3 år og en gutt på 1 år :) de to siste ble til takket være IVF, men hun første og siste nå ble naturlig laget [emoji7]

4. Samboere og har vært sammen i snart 13 år, så venter bare på å få ring på fingeren snart.

5. Jeg jobber som avdelingsleder i klesbutikk og gjort det i noen år.

6. Elsker å ta bilder og redigere, når jeg har tid vel og merke ;)

7. Siden jeg har to IVF barn så trodde jeg aldri i verden at jeg kunne bli gravid på naturlig måte. Det kom som et sjokk og absolutt ikke planlagt. Men herremin for en glede [emoji173]️et mirakel som er såååååå velkommen på alle måter, så føler meg ekstremt beæret. Ønsker meg fire barn, så dette var virkelig bonusen bonusen [emoji173]️[emoji7]

8. Må passe navnene til mine tre skatter, men ikke funnet noe enda :) stresser ikke for å si det slik [emoji7] vil først vite kjønnet, så finner jeg tre alternativer som jeg har frem til jeg får se skatten.

9. Har faktisk kjøpt en søt Lillelam dress, en body og bukse :) tørr ikke å kjøpe mer helt enda.

10. Jeg lå på sofaen og følte meg kjempe trøtt. Så fikk jeg en følelse at jeg burde ta en test, for jeg pleier ikke å være sånn type trøtt. Sa tip Sambo at jeg skulle bare opp en tur og han reagerte ikke på det selvfølgelig. Tok gravidtesten når jeg var 12 dpo og den lyste mot meg med en rosa test etter to min! Så jeg løp ned trappen og sa "ikke for å skremme deg eller noe? Men ser du streken som jeg ser!!!!!" Han bare "kødder du med meg!? Det går jo ikke! Vi kan jo ikke bli gravid selv!" Han ble totalt i sjokk og trodde ikke på alle mine fire tester så han tisset på en test selv [emoji23] har tatt litt tid å synke inn for oss begge med en herlig liten skatt, men vi er absolutt klare for enda en skatt[emoji173]️

11. Ingen andre kallenavn enn mirakelet mitt [emoji7]

12. Vet det er så vondt st jeg gleder meg ikke akkurat til smertene! Husker smertene godt siden jeg ikke rekker epudiral eller noe smertestillende med mine to siste. Så ja sitter godt i minne, men gleder meg til å se det herlige nurket, så vet det er såååååå verdt det [emoji7]

13. Snille Sambo har gitt meg to nye ammebher som er sykt gode og bruke nå fremover og to nye mammabukser [emoji173]️[emoji7]
 
1. 25
2. Tønsberg
3. Nei
4. Samboer, skal gifte oss 26. august så kjolen har fått snøring i ryggen
5. Studerer
6. Hmm, gla i poledance og hekling
7. Hadde nettopp slutta på pilla
8. Nei
9. Nei
10. Vertssøsteren min i usa hadde fått en fortune-cookie der det sto at hun skulle få gode nyheter fra "far far away" og hun var da sikker på at jeg var gravid. Tok en test for moro skyld da og jaggu var den positiv gitt!
11. Svoger kaller den petronella
12. Har ikke rukket å tenke så langt ennå
13. Ja, en bukse ❤
 
1. 29

2. Haugesund

3. Ingen barn

4. Gift i litt over 1 år, sammen i snart 10 år <3

5. Jobber

6. Strikking/hekling og lese bøker

7. Har prøvd i ca. 7år, var en stor overraskelse siden det var uten hormoner og hjelp.

8. Har tenkt på flere :)

9. Det tør jeg ikke enda.

10. Hjemme på badet om kvelden, begge var veldig glad, men også veldig skeptisk. Fikk se hjertebank i uke 8, men er enda skeptiske da vi har hatt 2 MA.

11. Boblen <3

12. Har ingen tanker om det enda.

13. Nei
 
Back
Topp