Introduksjon av oss som foreldre

27 år. Venter tvillinger i august :)
 
Heisann folkens!

Jeg er 30 år gammel, gift, har en sønn på fem år og tvillingjenter på 1,5 år :)
 
Hei,
27 år gammel fra Sogn og Fjordane. Har ein gut fra tidligere forhold som blir 8år i september.
Vi venter tvillinger, men venter foreløpig på ny termin da de ikkje kunne gi oss noko bekreftelse på dette når vi var på UL i veke 9. Men vi regner med at det blir i september. :)
 
23 år og venter tvillingjenter i august:Heartpink:Heartpink Blir de første barna for begge.
 
25 (straks 26) år, venter 2 jenter mai/juni <3 fra før har jeg en sønn på 4 og samboer en datter på 15. Vi gleder oss enormt til å bli tvillingforeldre <3
 
36 år, har enegga tvillinggutar på 1 år og storesøster på 4 år. Frå Sogn og Fjordande, men bur utanfor Bergen.
 
Hei. Jeg er 40 år. Gift. Bor utenfor Bergen. Vi har 3 barn fra før og venter tvillinger i oktober.
 
Eg er 34 år, venter toegga gutter i april. De blir nr 3 og 4 i flokken. Har fra før av en jente på 3år og en gutt på 1,5 år. Bor på Sotra utenfor Bergen.
 
Er 36år og mor til gutt på 1 år og snart mor til tvillinggutter som er ventet i sommer. Bor på Sotra utenfor Bergen.
 
30 år, mamma til tvillingjenter som blir 3 år i sommer. Utdannet spesialsykepleier, bor i Hedmark. Skal gifte meg med pappaen til jentene :)
 
Snart 30 år fra Vestfold, vi venter to eneggede jenter i oktober:) første barna for oss vi gleder oss masse:) var en fin overraskelse at det var 2 :)
 
Back
Topp