Inspirert: topp tre skuespillere

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Hvilke skuespillere går dere aldri lei/ser film fordi h*n er med?
 
Hmmm... Ser ingen filmer fordi spesielle skuespillere er med.. men Robert Downey jr liker jeg, og jeg har fått mer sansen for Hugh Jackman i det siste. Synes også Sean Connery er artig.
 
Morgan Freeman, Tom Hanks og Robin Williams
 
Her har jeg sett de fleste filmene med Bruce Willis. Også veldig glad i filmene til Jean Reno.
Og siste blir vel Bill Murray ^^
 
Hvorfor er det ingen som nevner damer? Hihi
 
Hvorfor er det ingen som nevner damer? Hihi
Tenkte på det; og til tross for at det er mange jeg synes er bra, så er det ikke samme must-se følelsen.

Men om jeg skulle tatt opp noen måtte det vært Cameron Diaz, Angelina og Julia Stiles
 
Tenkte på det; og til tross for at det er mange jeg synes er bra, så er det ikke samme must-se følelsen.

Men om jeg skulle tatt opp noen måtte det vært Cameron Diaz, Angelina og Julia Stiles
Er kanskje flere flinke menn. Jeg synes ofte damer er irriterende i filmer :p sånn "morsomme", om du skjønner... eller så går de rundt i utfordrende klær. Men likte hun som spiller wonder woman! Hun fra Israel.
 
Har ingen favoritt skuespiller. Men filmer med morgen freeman er enten veldig bra eller sære. Av damene liker jeg godt julia Roberts og Sandra boluck. Å han som spiller Thor i filmen Thor er kjekk. Men kun som den karakteren [emoji14]
 
Har ingen favoritt skuespiller. Men filmer med morgen freeman er enten veldig bra eller sære. Av damene liker jeg godt julia Roberts og Sandra boluck. Å han som spiller Thor i filmen Thor er kjekk. Men kun som den karakteren [emoji14]
Han har klippa seg i nyeste filmen hehe.
 
Back
Topp