Inspirert.. navn :)

Tupp3

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Ja, inspirert av artikkel på fremsiden her. Hva skulle barnet/barna dine hett om det kun var opp til deg?
 
Snuppa i magen skulle da hatt navnet Cornelia eller Fredrikke :)
 
Kun opp til meg hadde det blitt Alexander[emoji173]️ Ønsker det ennå, men vi er i prosess av å prøve å finne noe felles nå.
 
Da hadde jeg kalt henne Sunniva :) Guttenavn er jeg mer usikker på. Men der er vi mer samstemte, så det hadde vært lettere å bli enige.
 
Opp til meg så hadde det blitt Jenny Kristofa. Men vi har et kompromiss på Jenny Elise foreløpig :)
 
Hadde det vært jente hadde det vært Olivia. Gutt så hadde det blitt William, Emilio, Lucas eller Oliver.

Men heldigvis var Theodor på listen da. Så glad jeg fikk barnefar til å godta det. For han var så på Tor og andre norønske navn.

Siden Theodor stammer fra gresk mytologi så gikk han med på det [emoji23]
 
Då hadde det blitt Ailo. Førstemann ble Hugo som og var "mitt" navneforslag. Nå står det mellom Emil og Odin. Blir ikke helt enige [emoji23] begge av oss kan godta begge navna, men har hver vår favoritt [emoji13]
 
Det han skal hete ;)
 
Hadde det vært opp til meg hadde det vært Lavrans eller Fryd. Vet at sambo ikke gå med på Lavrans siden han ikke gjorde det med de to første, men vi får se om det blir ei Fryd om det blir jente :Heartpink Navn er virkelig kompromiss!
 
Back
Topp