Inspirert av en tråd på generelt

Mammahjertet

Elsker forumet
Hva leker mars2012 barna deres med?:)
Her har hun egentlig ikke noen favorittleker, kan leke med og kaste rundt på hva som helst. Hun er glad i gyngehesten sin da :)
 
Min fikk lekekjøkken i 1-årsgave, og det falt veldig i smak. Han har stort sett holdt på med det siden begynnelsen av mars og frem til nå, hehe.. Og når han ikke er hjemme så finner han alltids noe som kan ligne på en kopp/kasserolle og noe til å røre med...og rører og rører og rører med hva det måtte være. Mange sier han er miljøskadd av sin mor, som også er veldig glad i å lage mat :p

Ellers er han veldig glad i å lese bok, eller herje tulling i sofaen. Han holder seg travelt opptatt med noe konstant :D
 
Alt som bråker er gøy.. og når han er lei av å slå lekene i bordet kaster han en og en ned trappa...
 
Hun har en duplo-lastebil som hun elsker. Det er veldig stas å fylle lasteplanet med flest mulig duplo-menn (og damer). Sigøynertransport som pappaen hennes kaller det *uffameg* :p

Hun er også veldig glad i å titte i bøker, spesielt hvis det er bilder av dyr. Da ramser hun opp alle dyrelydene hun kan og koser seg veldig :)

Ute er det bøtte og spade som gjelder, eller bare graving med hendene ;)
 
Hadde han fått lov så kunne han sikkert tegna heile dagen lang :) ellers går det mykje i duplo og puslespel. Og så elsker han å lesa bok, set seg gjerne ned med ei bok og "les" høgt for seg sjølv.
 
så skjønt! Eneste jeg vet mini liker her er kosekluten sin og keyboardet i bhg.. Ellers mister han interessen etter2-3 min =(
 
Her går det i dukker. Hun styrer og maser sånn på de dukkene. Hører mye meg selv igjen i det hun sier og gjør. Go natt, sitt fint, vaske deg litt, være med??;) hehe supersøtt!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp