Inspirasjon til god middag

rosedama

Gift med forumet
Noen som har gode råd å tips til middag?
 
Kyllingfilet i hamburgerbrød med salat og søtpotetfries ved siden av.
Stekt laks med ris eller eggnudler i en teriyakisaus med rå gulrot og vårløk.

Dette må vi ha en gang i uka, vi synes det er så godt :joyful:
 
c6301677330027ea9cf1afd65c32d5ac.jpg

Stekt kyllingfillet, erter å brokoli, ris å saus [emoji7]
Smakt utrolig godt
 
Kyllingfilet stekt i småbiter med grillkrydder og paprikakrydder, sammen med ris, gulrot og brokkoli [emoji7]

Stekt laks med pasta og grønnsaker [emoji5]

Stekt torsk med pasta, potet og fløtesaus [emoji1373]
 
I går ble det potatoskins,
Kokt potet delt i to. Skrape ut litt av innholdet å legg i ildfast form. Strø på ost å sprøstekt bacon å gratiner på 200 grader i 15-20min. Evt 10-15 min på varmluft. Serveres med rømme eller vår favoritt som er sourcream and onion dipp
 
Hva står på menyen hos dere i dag? Hær blir det helstekt fillet av okse på en seng av sopp å gulrot. (de gjennomstekte endene til meg) råstekt søtpotet, å bernaise saus.
 
Hva står på menyen hos dere i dag? Hær blir det helstekt fillet av okse på en seng av sopp å gulrot. (de gjennomstekte endene til meg) råstekt søtpotet, å bernaise saus.
Siden vi ikke hadde grøt på lørdag, så blir det grøt i dag :) enkelt, men greit nok på en migrene dag :) i morra blir det enten fiskeboller i karrisaus eller svineytrefileet. :)
 
Siden vi ikke hadde grøt på lørdag, så blir det grøt i dag :) enkelt, men greit nok på en migrene dag :) i morra blir det enten fiskeboller i karrisaus eller svineytrefileet. :)

Vi dro på hytta i går etter ei stressende hælg så vi tar hælga middag nå istede. I går var det sodd, i morra blir det hjemmelaga pizza.
 
Hva står på menyen hos dere i dag? Hær blir det helstekt fillet av okse på en seng av sopp å gulrot. (de gjennomstekte endene til meg) råstekt søtpotet, å bernaise saus.

Her ble det sprøstekt laks med pasta, grønnsaker og saus[emoji5]
 
I dag ble det bare tatt opp lapskaus fra fryseren. [emoji14] har felles varmlunsj i i barnehagen hver tirsdag og torsdag :) for ungan i barnehagen og ungan på skolen. Lettvint med barnehage og skole under samme tak. Uansett ble det så mye fiskeboller i karrisaus tilovers, så vi som jobber der fikk oss en veldig god lunsj ;p
 
Hjemmelaga pizza med tykk bunn. Masse ost, tynnskåret bogskinke, annanas å så har mannen sopp på sin halvdel. Pommesfrittkrydder på toppen.
Fins ikke sundt men smake veldig godt (håpe æ).
 
I går ble det potatoskins,
Kokt potet delt i to. Skrape ut litt av innholdet å legg i ildfast form. Strø på ost å sprøstekt bacon å gratiner på 200 grader i 15-20min. Evt 10-15 min på varmluft. Serveres med rømme eller vår favoritt som er sourcream and onion dipp

Dette må jeg prøve! Hørtes sykt digg ut nå :p
 
Back
Topp