Inspirasjon til dåp/navnefest

Sienna

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Februarhjertene2017
Mange er sikkert godt i gang med planlegging av dåp/navnefest, så jeg tenkte vi kunne dele bilder og linker til aktuelle ting :)

Med eldstejenta hadde vi typisk rosa dekor (båndet i dåpskjolen, serviettene, løper på bordet, bordkort, pynten på dåpskaka osv), mens til mellomstejenta valgte vi å ha lilla, og denne gangen går vi for ferskenfarge :) Ikke like lett å finne dåpspynt i lilla og fersken, men ved hjelp av Ebay/Etsy kan man finne mye fint (skal bestille et banner i stoff med påsydd navn på Etsy, siden storesøstrene også har det, og har bestilt hårbånd med ferskenfarget blomst på til alle tre jentene :Heartred og mannen får et ferskefarget slips (jepp, han har hatt rosa og lilla tidligere ;)), og siden vi går mot vår og sommer så kommer det mer og mer ferskenfargede ting i butikkene. Fant bl.a. kubbelys på Eurospar, og hos congratulations.no har jeg kjøpt bordløper, sjokoladehjerter og sugerør i ferskenfarge :) Ferskenfarget bånd til dåpskjolen kjøpte jeg hos hobbybutikken i byen. Har ikke funnet ferskenfargede servietter ennå, men har disse i "backup" og tenker å kombinere dem med en større hvit serviett; slik som dette.

Jeg lagde bordkort som var formet som (rosa) vogn som denne til førstemann og som (lilla) dåpskjole á la denne til mellomste. Denne gangen tenker jeg å lage en rangle.

Ja, jeg elsker å dille med sånn planlegging :angelic::p:D
 
Skal kjøpe inn sånne små melkeflasker hos søstrene grene og fylle de med noe godteri og bruke de som bordkort/takk for at dere kom gave.

Har også fått pakke nr 2 med personaliserte bord konfetti som jeg kjøpte på eBay [emoji4]
5e7f9539f233bfa6a9e657359f9373f8.jpg
 
Skal kjøpe inn sånne små melkeflasker hos søstrene grene og fylle de med noe godteri og bruke de som bordkort/takk for at dere kom gave.

Har også fått pakke nr 2 med personaliserte bord konfetti som jeg kjøpte på eBay [emoji4]
5e7f9539f233bfa6a9e657359f9373f8.jpg
Link til navnkonfetti? :)
 
Da fikk jeg banneret i posten. Har klistret på bokstavene, men må kanskje flytte litt på de [emoji4]
6edc6a576874b7ebe8ba59711fb0d3f7.jpg
 
12 dager siden dåpen vår :) Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder fra den store dagen. Vi har hatt lite pynt, som dere kanskje ser, men er kjempe fornøyd likevel. Bordkort og servietter ble pynt i seg selv :) Så vi hadde bare en løper, noen blomster og litt lys :)
 

Vedlegg

  • bordet.jpg
    bordet.jpg
    121,1 KB · Visninger: 44
  • bordkort.jpg
    bordkort.jpg
    62,7 KB · Visninger: 45
  • gavebord.jpg
    gavebord.jpg
    85,5 KB · Visninger: 42
  • plassering.jpg
    plassering.jpg
    83 KB · Visninger: 48
Back
Topp