Inspirasjon til borddekorasjon i barndåp

Majk1

Elsker forumet
Er det noen som har tips til borddekorasjoner og annet til barnedåp?
Skal ha barnedåp 16. desember og trenger inspirasjon...
Noen som vet om noen nettsider der jeg kan hente inspirasjon?
Er i begynnelsa av planlegginga - så har ingen konkrete planer foreløpi. Åpen for alt...
Setter pris på alle svar [:D]
 
kan vise bilder av mitt bord osv da, kanskje det kan være til hjelp?









Blomstrene er gladioler og hvite roser!
En bukett av hver fordelt på 3 vaser!
 
Til Tobias sin dåp pynta jeg med å strø glasssteiner og sølvstjerner på bordet, bordkort og servietter i matchende farger, kubbelys med mansjetter med perler og steiner. Hadde èn stor blomsterdekorasjon (kalles medaljong) midt på bordet, og jeg hadde fått dekoratøren til å bruke en sånn mansjett jeg hadde rundt kubbelysene i oppsatsen. I tillegg hadde jeg noen telyseholdere som jeg også fikk satt i den.
Alt gikk i turkis![:D]

Skal se om jeg finner bilder.. Var veldig fornøyd med dekorasjonen for dagen, selv om det var røde stoler i lokalet.[8D]

Glassteiner, stjerner, kubbelys og mansjetter er kjøpt på nille, og serviettene på tilbords.[:)]
Bordkortene laga jeg selv. Dekorerte de med barnevogna fra QK.

 
 
Tusen takk![:)]
 
Tror vi ga mellom 300 og 350 for den dekorasjonen. Den holdt seg fin lenge også. [:)]
 
ORIGINAL: tullmusa

Tusen takk![:)]

Tror vi ga mellom 300 og 350 for den dekorasjonen. Den holdt seg fin lenge også. [:)]


Det var jo ikke ille i det hele tatt, men tenkte på totalt jeg=)
 
Dette er bordkortet som venninnen min hadde i dåpen til dattera si. Syns det var så fint. Det er jo til jente da, men likevel en artig idè.


 
Innbydelsen var nesten lik bare den var større og lyseblå...
 
ORIGINAL: Mochicka

ORIGINAL: tullmusa

Tusen takk![:)]

Tror vi ga mellom 300 og 350 for den dekorasjonen. Den holdt seg fin lenge også. [:)]


Det var jo ikke ille i det hele tatt, men tenkte på totalt jeg=)

 
Hmmm.. Med duker så var det sikkert i underkant av 1000 kroner. Vi kjøpte litt finere papirduker på en engros-butikk her i byen. Den så ut som og kjentes ut som stoff. Maten betalte vi nesten ingenting for heller, for besteforeldrene kokte og laga alt. Kjøpte bare ingredienser, og bestefaren min leide lokale. [:D]
 
 
Pinky: Nydelig bord!! Stilig med organza på bordet![:D]
 
ORIGINAL: tullmusa

ORIGINAL: Mochicka

ORIGINAL: tullmusa

Tusen takk![:)]

Tror vi ga mellom 300 og 350 for den dekorasjonen. Den holdt seg fin lenge også. [:)]


Det var jo ikke ille i det hele tatt, men tenkte på totalt jeg=)


Hmmm.. Med duker så var det sikkert i underkant av 1000 kroner. Vi kjøpte litt finere papirduker på en engros-butikk her i byen. Den så ut som og kjentes ut som stoff. Maten betalte vi nesten ingenting for heller, for besteforeldrene kokte og laga alt. Kjøpte bare ingredienser, og bestefaren min leide lokale. [:D]


Pinky: Nydelig bord!! Stilig med organza på bordet![:D]

 
hva er organza??? [:D]
 
ORIGINAL: ~Pinky~


hva er organza??? [:D]

 
Det stoffet du har liggende på bordet. [:D]
 
ORIGINAL: tullmusa

ORIGINAL: ~Pinky~


hva er organza??? [:D]


Det stoffet du har liggende på bordet. [:D]

 
 
ok, tenkte meg d [;)] lærte eg noe nytt i dag og[:D]
 
her e bordet fra dåpen til Thea:

 
Her va de my fint [:)]
Tusen takk...
Sett veldi stor pris på de [:D]
 
Back
Topp