Inseminasjon med mannens sæd

Prettyperfect

Flørter med forumet
Hei! Er det noen her som har blitt gravid med insemnasjon? Mannan min har vært sterilisert men har refertiliserte seg. Sædanalyse forteller oss at det er lite svømmere og at vi mest sansynelig ikke vil klare å få et barn uten hjelp.
 
Hei! Er det noen her som har blitt gravid med insemnasjon? Mannan min har vært sterilisert men har refertiliserte seg. Sædanalyse forteller oss at det er lite svømmere og at vi mest sansynelig ikke vil klare å få et barn uten hjelp.

De gjør ofte ikke inseminasjon hvis antallet ikke er særlig godt da det ikke gir gode sjanser for graviditet.
Mye mulig dere må over på IVF med mikroinjeksjon (ICSI)
 
De gjør ofte ikke inseminasjon hvis antallet ikke er særlig godt da det ikke gir gode sjanser for graviditet.
Mye mulig dere må over på IVF med mikroinjeksjon (ICSI)

Nei, de gjør kanskje ikke det..
Vi skal ringe til fastlegen og til kirurgen i dag å høre om de har noen gode råd, evt om de kan henvise oss.
Jeg var ikke helt forberedt på at sædanalysen skulle være så dårlig. Jeg vet ingenting om assistert befruktning eller om hvor det er best å begynne.
 
Vi har hatt icsi pga dårlige svømmere. Det er lang ventetid i det offentlige, så vi valgte å gjøre det privat. Da kommer man til med en gang, og selve prosessen settes i gang ganske fort:)
Det koster så klart, men så absolutt verdt det :)
Lykke til:)
 
Vi har tatt IVF pga få sædceller hos mannen (derfor vi ikke klarer å bli gravide selv). Vi tok det offentlig og synes det gikk overraskende fort. Vi var på konsultasjon i september og ble inseminert i januar. Vi ble gravide på første forsøk og skal ha nå i slutten av oktober [emoji1]
 
Vi har tatt IVF pga få sædceller hos mannen (derfor vi ikke klarer å bli gravide selv). Vi tok det offentlig og synes det gikk overraskende fort. Vi var på konsultasjon i september og ble inseminert i januar. Vi ble gravide på første forsøk og skal ha nå i slutten av oktober [emoji1]

Åh, gratulerer! [emoji2]
Jeg er litt usikker på om vi vil kunne gjøre det offentlig siden mannen min har vært sterilisert..
 
Hei her fikk vi ivf offentlig i Porsgrunn det gikk faktisk ganske fort. Pga dårlig sæd kvalitet. Er i dag i uke 34 med frossent egg og venter vårt andre barn:)
 
Back
Topp