Innover eller utovernavel?

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Har navelen poppa enda? I så fall når?

Jeg går rundt og håper at det skal skje, fordi jeg syns det ser kult ut, men ingenting enda :(
 
Ikke poppet enda, men er veldig står denne gangen [emoji28] så tror den popper snart[emoji85] den er på tur når jag "strammer" magen [emoji4]
 
Min poppa ikke sist og ser ikke ut til å gjøre det denne gangen heller
 
Poppa ikke sist, jeg har så vanvittig dyp navle føles det som, så jeg får ikke sånn fin kuleformet mage, mer som en kule med et strekk rundt [emoji23]
 
Har alltid hatt veldig dyp navel, men den begynner å bli "strekt" på en måte. Og de arrene etter fire laproskopier begynner å synes godt inni der [emoji85] [emoji23]
 
Navlen var som normalt med de to andre, men nå ligger det an til at det blir ganske flat om ikke annet. Håper den IKKE skal poppe jeg ;)
 
Må vell bare innsjå at her er den poppa... Ser ikkje så gale ut endå, men det går vell bare en vei !
 
Oi, jeg visste ikke at navelen ikke kan poppe også. Synes jeg kun har sett gravide med utovernavle. Min er ganske dyp og jeg ser ingen tegn egentlig på at den blir å poppe. Så kanskje det blir innovernavle på meg :wideyed:
 
Min har ikke poppa, og det er ingen tegn til forandring her heller. Enn så lenge tegner det til fortsatt innovernavel gitt.
 
Mim har heller ikke poppa, men jeg føler at den har blitt større. :eek:
 
Navelen min popper nok straks.. gleder meg faktisk til det for hvis jeg har på stramme klær ser det ut som jeg har et gigantisk søkk midt på magen..
 
Måtte bare rate Tekopp sin morsom -"fordi jeg synes det ser kult ut ". Så søt :)

Jeg håper derimot på det samme som Hilla, at den IKKE popper, og så langt ser den ut til å holde seg inne.
Har alltid syntes utovernavel ser kult ut, så håpet mitt er at jeg i graviditeten både får oppfylt ønsket mitt om større pupper og utovernavel uten kirurgiske inngrep [emoji6][emoji16]
 
Har alltid syntes utovernavel ser kult ut, så håpet mitt er at jeg i graviditeten både får oppfylt ønsket mitt om større pupper og utovernavel uten kirurgiske inngrep [emoji6][emoji16]

:hilarious: Du er søt. Jeg heier på utovernavel og kjempestore pupper hos deg :D
 
Back
Topp