Innlagt på sykehuset

Babystar

Glad i forumet
En uskyldig tur til legen for å levere urinprøve og sjekke blodtrykk endte med en tur på føden. Masse venting og full kaos og etter 5 timer inn og ut på undersøkelser ble det innleggelse med lungemodningssprøyte og streng beskjed om å holde senga og holde meg i ro. Fikk beskjed at livmorshalsen var under 1 cm.

Kjenner redselen er der for at ting skal gå galt [emoji27][emoji27][emoji27]
 
29+5 [emoji27][emoji27][emoji27]
Da er du en dag mindre enn meg.
Håper virkelig at det går bra og at lille holder seg inne i magen en god stund til. Krysser alt som krysses kan <3
 
Da er du en dag mindre enn meg.
Håper virkelig at det går bra og at lille holder seg inne i magen en god stund til. Krysser alt som krysses kan <3

Takk [emoji173]️ kjenner flashback fra når ting gikk galt sist. Håper virkelig det går godt å hu holde seg inne iallefall en mnd til
 
Det var jo ikke kjekt[emoji22] hør på legene så krysser jeg fingrene for at den lille blir der i noen uker til:)
 
Godt det ble oppdaget, og håper du får ha henne inne lenger. Uansett godt at du er på sykehuset og får den hjelpen de kan gi. Lykke til! :Heartred
 
29+5 [emoji27][emoji27][emoji27]
Sniker litt veldig her.

Men vil bare si det, at min mor fødte min bror med katastrofe-haste-keisersnitt da hun var ca så langt på vei. 29+noe

Min bror er en frisk mann på 37 år. Kuvøse den første tiden, mindre enn de andre i hele barndommen, ikke en veldig lang mann men helt normal.

Og det er altså 37 år siden. De er ikke blitt mindre flinke til å ta seg av de små med årene.

Håper nå likevel du får være gravid litt lenger. Hver dag hjelper. Men dette går trolig bra likevel
 
Uff, lykke til. Men husk at medisinfeltet har kommet langt og mange for tidlig fødte klarer seg helt fint i dag. Er gode sjanser for at det går bra selv om den lille kommer tidlig.
 
Huff, skjønner godt at du er bekymret! :(
Krysser fingrene for at babyen holder seg inne en god stund til! Husk at du er i de beste hender på sykehuset:)
 
God klem. Skulle hun komme nå er hun i de beste hender mht lungemodningssprøyte, alder (tenk - for få ukers tid siden var sannsynligheten for at hun skulle overleve ved fødsel da en brøkdel av hva den er nå, de som ikke overlever i dette stadiet er oftest i utgangspunktet syke ved fødsel). Håper likevel hun holder seg inne noen uker til og at ventetiden ikke blir alt for slitsom for dere.
 
De passer godt på iallefall. Må holde senga å får kun lov å gå på do som er rett utfor døra.
Kjenner det godt i bekkenet at jeg må ligge masse nå. Men hjelper det prinsessa er det verdt det [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
De passer godt på iallefall. Må holde senga å får kun lov å gå på do som er rett utfor døra.
Kjenner det godt i bekkenet at jeg må ligge masse nå. Men hjelper det prinsessa er det verdt det [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Godt du får god oppfølging, og utrolig bra det ble oppdaget! Skjønner at du er redd og bekymret, men håper du får holde de inne litt til. Dette skal gå bra [emoji173]️
Hadde du høyt blodtrykk som gjorde at du ble sendt til sykehuset?
 
Uff, tenker på deg :Heartred skummel beskjed å få og bringer nok tilbake noen av de vonde minnene fra sist gang. Godt at det blei oppdaget og at de passer godt på deg:)
 
En uskyldig tur til legen for å levere urinprøve og sjekke blodtrykk endte med en tur på føden. Masse venting og full kaos og etter 5 timer inn og ut på undersøkelser ble det innleggelse med lungemodningssprøyte og streng beskjed om å holde senga og holde meg i ro. Fikk beskjed at livmorshalsen var under 1 cm.

Kjenner redselen er der for at ting skal gå galt [emoji27][emoji27][emoji27]
Håper det går bra.
Hva var årsaken til at du ble sendt videre til føden? Var det urinen eller bt som gjorde at de ville sende deg videre?
 
Håper det går bra.
Hva var årsaken til at du ble sendt videre til føden? Var det urinen eller bt som gjorde at de ville sende deg videre?

Blodtrykket var i grenseland høyt , samt at jeg har vært smålig øm på ene siden de siste dagene. Pluss at jeg mista i uke 17 i fjor sommer , så legen er ekstra overbeskyttende.
Det var bare ren tilfeldighet at de fant ut at livmorhalsen var rett under 1 cm nå bare , for vanlige tvendig ultralyden var fin , så hun ville bare ta en invendig bare for å være sikker før jeg fikk reise hjem , å når hun tok den sa hun med en gang at jeg ble lagt inn og skulle få lungemodning. Å i ettertid har jeg fått forklart at de rare følelsene jeg har i magen er rier.
Førstegangs så langt så jeg har jo ikke helt vist hva kynnere og rier er.
 
Så flott at du får tett oppfølging og er innlagt for behandling. Forstår redselen din ,men dette her går nok bra skal du se. Krysser både armer og ben for deg og sender over en stor klem :)
 
Back
Topp