Innlagt føden i natt

Har fått dato for keisersnitt nå, men den er 2uker frem i tid. De henter henne ut i uke 34 uansett. Så blir nok ikke mai barn, men dette er forumet mitt uansett så jeg drar ingen steder

Håper du får gå så langt. Her blir det nok ks i uke 34 og. Men jeg er 1 uke etter deg så har 3 uker igjen. Hvis ikke lille må ut før da, hun er jo så liten.
 
Håper du får gå så langt. Her blir det nok ks i uke 34 og. Men jeg er 1 uke etter deg så har 3 uker igjen. Hvis ikke lille må ut før da, hun er jo så liten.
Hvorfor så tidlig?
 
Hvorfor så tidlig?

Hun vokser veldig dårlig. Skal på ny ultralyd imorgen så får vite mere da. Men de er redd morkaken ikke fungerer optimalt. Foreløpig har hun det best i magen, men det blir en fortløpende vurdering. Fikk hellp og eklampsi sist, men ingen tegn til det nå. Så vi vet ikke hvorfor hun vokser dårlig.
 
Hun vokser veldig dårlig. Skal på ny ultralyd imorgen så får vite mere da. Men de er redd morkaken ikke fungerer optimalt. Foreløpig har hun det best i magen, men det blir en fortløpende vurdering. Fikk hellp og eklampsi sist, men ingen tegn til det nå. Så vi vet ikke hvorfor hun vokser dårlig.
Så kjedelig. Du må ha masse lykke til. Min lillesøster fikk også beskjed i sitt svangerskap om at morkaken sviktet. Men plutselig snudde det, og hun fikk gå til termin. Legene klødde seg i hodet og skjønte ingenting.
 
Back
Topp