Innlagt føden i natt

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
I natt våknet jeg med vannavgang. Er 31uker idag. Det ble bekreftet fostervann på føden. Så da ble jeg innlagt.

Mormunn er lang og lukket, og jeg hadde mer fostervann enn gjennomsnittet. Har fått lungemodningsprøyte, og startet antibiotika iv. De forsøker å strekke det til uke 34.

Ingen rier foreløpig, og starter det vil de sette en sprøyte for å stoppe. Men blir innlagt til jeg har født...
 
I natt våknet jeg med vannavgang. Er 31uker idag. Det ble bekreftet fostervann på føden. Så da ble jeg innlagt.

Mormunn er lang og lukket, og jeg hadde mer fostervann enn gjennomsnittet. Har fått lungemodningsprøyte, og startet antibiotika iv. De forsøker å strekke det til uke 34.

Ingen rier foreløpig, og starter det vil de sette en sprøyte for å stoppe. Men blir innlagt til jeg har født...
Oi, så tidlig... Håper småen drøyer det noen uker, og at du finner nok å oppholde deg med på sykehuset [emoji173] Iallefall godt at du er på et trygt sted framover!
 
Sikkert kjedelig å være på sykehuset i så mange uker, men det er det beste for dere begge. Lykke til. Oppdater gjerne tråden av og til.
 
Takk alle sammen. Foreløpig er beskjeden minst mulig opp å gå. Når toalett besøk, må jeg ringe på etterpå slik at de får sjekket fosterlyd.

Snuppa ligger i tverrleie også for spenningens skyld
 
Huff da, en travel frøken dere venter.
Krysser fingrene for at hun holder seg "innendørs" en god stund til, og at hun flytter seg rett veien.
 
Håper babyen holder seg inne litt til, og det er bra at lungemodningssprøyta får tid til å virke litt.
Lykke til videre!
 
Oi det var vel litt tidlig..Håper dere blir tatt godt vare på og at hun holder seg inne noen uker til❤
 
Oi, lykke til. Håper fødselen drøyer og at alt går bra! 3 uker er jo lenge på sykehus, men har forstått at det stort sett går veldig bra uten mye tilrettelegging om barnet fødes fra uke 34, så godt det ikke er så alt for lenge til tross alt.
 
Masse lykke til!! Kommer til å klikke meg inn her ofte for å se hvordan det går med dere. :)
Skal prøve å være flink til å oppdatere. Er ikke stort annet å gjøre på et sykehus når man helst skal holde senga
 
Ojj da, dette høres litt nervepirrende ut. Håper du klarer å finne roen og hvile deg ut på sykehuset. Og at denne frøkena deres velger å legge seg med hode ned og at ho avventer sin ankomst.
Du får hilse ho fra Mai-forumet og si at ho har bomma på måneden! Vi er enda i Mars... ;-)

Masse lykke til <3
 
Ønsker deg masse lykke til! Håper at alt går bra med dere begge, og at du får fine uker på sykehuset. Der er du i trygge hender. Jeg ber til Gud om at dette må gå bra!
 
Back
Topp