Innkjøp

Jeg fikk hentet ut gavepakken fra name it i går også. Den var sååå søt :happy::happy::happy:
Valgte du kjønn?
Er veldig fornøyd med vår og føler ikke det nødvendigvis er en guttepakke fordi kosekluten var blå [emoji14]
 
Valgte du kjønn?
Er veldig fornøyd med vår og føler ikke det nødvendigvis er en guttepakke fordi kosekluten var blå [emoji14]
Vi valgte nøytral og fikk også blå koseklut =)
 
Det meste etter storebror er solgt eller gitt bort pga tidligere plassmangel.
Her blir det vognpakke med bilsete og base. Svigers ville spandere [emoji178]
Marcel 3i1-pakke. Den skal bestilles så snart vi har vært og sett på den og sett at den passer inn i ny bil.
Ellers skal vi kjøpe sprinkelseng, stellebord etc etterhvert. Men Black Friday, ja!! Det var lurt [emoji106][emoji16][emoji108]
Og disse gavepakkene rundt omkring er jo også gull verdt!!
 
Har det meste fra forrige nå men begynte i 3. trim sist gang. Kjøpte vogn ca 3 mndr før termin men dette var gave fra besteforeldre. Vi kjøpte og seng + nest 1-2 mndr før. Bilstol er og greit å kjøpe men vi har ikke bil. Kjøpte egentlig ikke så mye før fødsel. Fikk en del i gave i forkant - vippestol, babygym, klær. Bæresjal, brystpumpe, flasker, babycall etc ble kjøpt etter behov etter fødsel. Ting som ikke ble brukt før senere som tripp trapp stol, barnseservise, skjeer, smokker, badebalje etc ble kjøpt etter behov når baby ble større.
 
Vi har mye etter storesøster, gjenstår bare å se om det blir gutt eller jente. Er ikke alt jeg vil bruke om igjen hvis det blir gutt :)

Har kun kjøpt en lysgrå lillelam sparkedress og babybilstol. Ellers venter vi nok til etter OUL
 
Tenker å fordele utgiftene, samt kjøpe litt brukt :)
Har kjøpt vogn bag så langt :)
Har en plan om å ta med mannen på en runde på torsdag for å se litt i allefall :)
 
Kjøpte en brukt vogn og ny ei city premier , besafe izi Go modular og base er i hus og en hau med forskjellige varianter av tøybleier :) resten kommer nok med tiden. Får nok en del av kommende besteforeldre, de har gitt inntrykk sv at de ønsker å kjøpe noe av de større tingene til oss i gave:)
 
Har kjøpt lillelam dress i tynn ull og bilstol, så det er alt foreløbig;) vogn osv blir etter OUL
 
Vi har kjøpt vogn og vugge bare :) men har hentet hjem krybba jeg brukte når jeg var lita. Også har vell svigermor kjøpt noe dyne osv. Tenker å kjøpe inn litt No og da :)
 
Vi har kjøpt:
• brystpumpe, flasker og noen smokker
• babynest med ammepute - brukt
• badebalje - brukt
• bestilt vogn
 
Ny bil på fredag som var[emoji13] Da har vi plass til både hundebur og barnevogn. Var ute med svigermor isted, og det ble Britax Smile-bognpakke. Anbefaler å reise til Skedsmo i Lille Barnebutikken, der har de rimelige pakkeløsninger og god peiling!
Ellers skal mine foreldre kjøpe oss ei sprinkelseng, og av dyrere ting, så gjenstår stellebord, vognpose (veldig glad i voksi) og Ergobaby 360.
Pumpe/flasker tar vi dersom vi ser at vi trenger. Sengetøy og dunpute/-dyne har vi.
Må ha en vippestol også, da..
 
Har det meste etter de kommende storebrødrene, men må ha ett nytt stellebord. Får se om vi gidder å bruke penger på ny vogn eller om vi bare bruker dem vi har (bugaboo sin søskenbarn). Egentlig ikke helt fornøyd med den, mer fornøyd med den vi hadde til eldstemann (emmaljunga) selv om den var mer tungvint å legge sammen
 
Ny bil på fredag som var[emoji13] Da har vi plass til både hundebur og barnevogn. Var ute med svigermor isted, og det ble Britax Smile-bognpakke. Anbefaler å reise til Skedsmo i Lille Barnebutikken, der har de rimelige pakkeløsninger og god peiling!
Ellers skal mine foreldre kjøpe oss ei sprinkelseng, og av dyrere ting, så gjenstår stellebord, vognpose (veldig glad i voksi) og Ergobaby 360.
Pumpe/flasker tar vi dersom vi ser at vi trenger. Sengetøy og dunpute/-dyne har vi.
Må ha en vippestol også, da..
Hvilken Britax vogn endte dere opp med? Vi vurderer Britax Go Big -pakken de har her :)
 
Back
Topp