Hva med en tråd over div innkjøp ila svangerskapet? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har maxi cosi etter kommende storesøster, og kunne ikke vært mer fornøyd. Lett sete som er enkelt å sette inn og ta ut. Har også typ solskjerm [emoji5]Noen som har noen formening/tanker om bilstoler til baby? Har fått tips om å kjøpe en som er lett? Jeg aner jo ikke om det skiller mange gram på disse setene? Å er det noen seter dere ikke anbefaler og hvorfor? Jeg har sett litt på besafe,den med sånn soltak..ser for meg at det kan være smart å ha når man får baby på sommeren!?![]()
Åå, så herlig!! Skal ha jente selv og kjenner jeg blir helt forelska når jeg ser sånne nydelige søte jenteklærKlarte ikke dy meg når det var salg [emoji7]![]()

Klarte ikke dy meg når det var salg [emoji7]![]()

Jeg har gutt fra før og må si jeg har vært litt misunnelig på alle som kan kjøpe de skjønne jenteklærne [emoji6] Endelig min tur! [emoji7]Åå, så herlig!! Skal ha jente selv og kjenner jeg blir helt forelska når jeg ser sånne nydelige søte jenteklær![]()
De har mye fint på nameit [emoji7]Så søte de varJeg måtte også handle litt på salg på Name it. Kjøpte noen søte ullkjoler i 1år så lenge til det kan brukes
![]()