Hva med en tråd over div innkjøp ila svangerskapet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har maxi cosi etter kommende storesøster, og kunne ikke vært mer fornøyd. Lett sete som er enkelt å sette inn og ta ut. Har også typ solskjerm [emoji5]Noen som har noen formening/tanker om bilstoler til baby? Har fått tips om å kjøpe en som er lett? Jeg aner jo ikke om det skiller mange gram på disse setene? Å er det noen seter dere ikke anbefaler og hvorfor? Jeg har sett litt på besafe,den med sånn soltak..ser for meg at det kan være smart å ha når man får baby på sommeren!?
Åå, så herlig!! Skal ha jente selv og kjenner jeg blir helt forelska når jeg ser sånne nydelige søte jenteklærKlarte ikke dy meg når det var salg [emoji7]
Klarte ikke dy meg når det var salg [emoji7]
Jeg har gutt fra før og må si jeg har vært litt misunnelig på alle som kan kjøpe de skjønne jenteklærne [emoji6] Endelig min tur! [emoji7]Åå, så herlig!! Skal ha jente selv og kjenner jeg blir helt forelska når jeg ser sånne nydelige søte jenteklær
De har mye fint på nameit [emoji7]Så søte de varJeg måtte også handle litt på salg på Name it. Kjøpte noen søte ullkjoler i 1år så lenge til det kan brukes
Vis vedlegget 256179
Fått trilla i hus i dag og festa bilstolen på