Innkjøp til baby

Totlaaa

Gift med forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
❤️Mailykke 2022❤️
Det kribler i hele kroppen etter å kjøpe inn ting og klær til lille trille. Startet veldig rolig med innkjøp av en liten body for å «offentliggjøre» graviditeten, og så kjørte jeg hardt på og handlet inn Emmaljunga NXT90F fordi det var 30% på Barnas Hus [emoji28] og nå i dag klarte jeg tilfeldigvis å få med meg at det var 30% på Vognposer av Voksi, så jammen fikk jeg kjøpt inn det også [emoji28]

Jeg hadde planer om å vente med innkjøp til høsten (og spesielt vente til etter OUL), men gode tilbud er vondt å se forbi, så jeg har rett og slett bare spart penger på kjøpene [emoji2]

Er det noen andre som klør i fingrene etter innkjøp av ting og tang til lille, eller klarer dere å vente en stund til?
 
Det kribler i hele kroppen etter å kjøpe inn ting og klær til lille trille. Startet veldig rolig med innkjøp av en liten body for å «offentliggjøre» graviditeten, og så kjørte jeg hardt på og handlet inn Emmaljunga NXT90F fordi det var 30% på Barnas Hus [emoji28] og nå i dag klarte jeg tilfeldigvis å få med meg at det var 30% på Vognposer av Voksi, så jammen fikk jeg kjøpt inn det også [emoji28]

Jeg hadde planer om å vente med innkjøp til høsten (og spesielt vente til etter OUL), men gode tilbud er vondt å se forbi, så jeg har rett og slett bare spart penger på kjøpene [emoji2]

Er det noen andre som klør i fingrene etter innkjøp av ting og tang til lille, eller klarer dere å vente en stund til?

Samme her![emoji23] men har bare kjøpt brukt, sitter på finn.no og salgsgrupper på facebook, så nå har vi i orden bilsete, vogn, barneseng og litt klær(de er såklart kjøpt nye i butikk). Bare en uke til OUL nå så da regner jeg med at det eeeeksploderer[emoji23]
 
Vi har klart å ta det rolig med innkjøp, og har akkurat begynt letingen etter vogn. Jeg gleder meg til å handle til lille, men syns det er vanskelig å vite hva jeg trenger og hvor mye...
 
Samme her![emoji23] men har bare kjøpt brukt, sitter på finn.no og salgsgrupper på facebook, så nå har vi i orden bilsete, vogn, barneseng og litt klær(de er såklart kjøpt nye i butikk). Bare en uke til OUL nå så da regner jeg med at det eeeeksploderer[emoji23]

Får endel brukt fra familien min, så seng, vugge, sengesett, gulpekluter osv er liksom i boks også [emoji28] neste store blir bilstol, men vi skal ha ny bil først [emoji28] så da blir det sikkert ikke før november/desember [emoji5]

Men ja, fare for at det kan eksplodere litt etter OUL [emoji28] har fått vite at det ser ut som en gutt, men siden det var så tidlig på UL, så tørr jeg ikke å kjøpe blåfarge før etter OUL om 8 dager [emoji2]
 
Eneste jeg skal handle er bilstol, så jeg har ikke så veldig hastverk ;) men skjønner godt at det kribler i fingrene, hadde det gjort med meg også hvis det var førstemann :p
 
Eneste jeg skal handle er bilstol, så jeg har ikke så veldig hastverk ;) men skjønner godt at det kribler i fingrene, hadde det gjort med meg også hvis det var førstemann :p

Hehe, ja, blir litt sånn når dette er første barnet [emoji28] men veldig gledelig!
 
Hehe, ja, blir litt sånn når dette er første barnet [emoji28] men veldig gledelig!
Ja, jeg storkoste meg med innkjøp til førstemann! :D Nå gleder jeg meg til å ta fram babytøyet igjen og gå igjennom hva vi har :happy:
 
Gleder meg veldig, selv om det er andremann [emoji16] Syv år siden jeg sist gikk gravid da, så blir innkjøp av alt uten seng [emoji4] Må vente til vi får vite kjønn da.
 
Har begynt litt handling. Kjøpt bedside crib og bilstol med isofixbase på finn.no. Elsker å gjøre bruktkupp! :Heartblue (betalte 200; for maxicosi bilstol med base) skal se på en vogn på mandag. kikker på finn daglig, elsker å se på babyutstyr ;) Har ikke handlet inn noen klær enda, bare en bamse.
 
Er det andre som har mistet tidligere, som syns det er veldig vanskelig å skulle forestille seg at man kjøper noe som helst før babyen er ute? Klarer ikke tanken på å kjøpe inn noe som helst. Har heldigvis masse fra første barnet, men ser for meg at jeg sender pappaen ut for å kjøpe bilsete etter jeg har født o_O
 
Vi har kjøpt noen klær og jeg har strikket masse. En del bøker har vi også, siden jeg har studert barnelitteratur. :)
Noen kosebamser er også i hus, ellers har vi foreløpig ikke kjøpt noe.

Gleder meg til barnerommet står ferdig, da har vi plass til å kjøpe inn mer!
 
Kjøpt litt hele veien fra positiv test. Har mye etter første, men trengte/trenger mer klær (og uansett gøy å kjøpe noe nytt) og noen ting som er kjekt å ha som vi ikke hadde sist ;)
 
Kjøpt litt og litt etter uke 12, greit å fordele utgiftene litt :)
 
Kjøpt litt og litt etter uke 12, greit å fordele utgiftene litt :)

Ja, det kjenner jeg også på [emoji5] neste store utgift blir jo bilstol, men det ordner vi etter vi har kjøpt ny bil i høst en eller annen gang [emoji28][emoji1360]
 
Eneste jeg skal handle er bilstol, så jeg har ikke så veldig hastverk ;) men skjønner godt at det kribler i fingrene, hadde det gjort med meg også hvis det var førstemann :p

Hehe, haster ikke med det her heller, men har begynt å lese meg litt opp på bilstoler [emoji28] så må jo bilstolen passe inn i bil, vi må bare kjøpe ny bil først [emoji23]
 
Har begynt litt handling. Kjøpt bedside crib og bilstol med isofixbase på finn.no. Elsker å gjøre bruktkupp! :Heartblue (betalte 200; for maxicosi bilstol med base) skal se på en vogn på mandag. kikker på finn daglig, elsker å se på babyutstyr ;) Har ikke handlet inn noen klær enda, bare en bamse.

Har også tenkt litt på å kjøpe brukt, men nå får vi endel brukt fra søsken [emoji5] og sprinkelseng går i arv i familien, så der blir det bare innkjøp av ny madrass [emoji5][emoji1360]

Babybilstoler er jeg på en måte litt usikker på å kjøpe brukt, men hvis det passer bilen så går det jo (og så lenge man vet at bilstolen ikke har vært utfor en ulykke eller lignende) [emoji1360]
 
Back
Topp