Innkjøp (bildetråd)

Vogn var det aller siste jeg skulle kjøpe inn, men da jeg kom over denne klarte jeg ikke la vær :love017
Hadde samme vogn etter 6 åringen som jeg solgte,og har angret på det siden.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20170903-194258.png
    Screenshot_20170903-194258.png
    888,9 KB · Visninger: 201
Har nesten ikke kjøpt noe jeg. Første gang som gravid og jeg føler meg faktisk clueless [emoji30]
Du har god tid!♡ Start smått med et par klesplagg og litt kluter, gaskluter og håndklær. Når du først er igang er det nok vanskelig å stoppe:happy:
 
Har bestilt vogn og tilbehør [emoji38]Kjøpt bæresele, voksipose og noe klær, arver/kjøper mye fra søstrene mine. Vet hvilke bilseter jeg skal ha, men må fordele litt kostnader utover.
 
Du har god tid!♡ Start smått med et par klesplagg og litt kluter, gaskluter og håndklær. Når du først er igang er det nok vanskelig å stoppe:happy:

Jeg får trøste meg med det ja, at jeg har god tid. Får bare litt panikk avogtil [emoji23] ser for meg at han plutselig er her og jeg ikke har en eneste ting klart! Har kjøpt 2-3 bodier, et par bukser, lue votter og strømper. Det er det hele [emoji43]
 
Da ble det litt shopping i dag :rolleyes:

Ull:
IMG_1842.jpg

Litt mer ull og noe "lettere" på på salg i større str mtp neste vår/sommer og innebruk.
IMG_1843.jpg

Og kult at jeg fant dette bildet i butikk, for det har jeg sett på lenge i kunstnerens nettbutikk :D
Blir fint med pasparur og ramme på jenterommet :)
IMG_1844.jpg
 
Har ikke handla noe ennå [emoji33] annet enn garn da [emoji57] men har jo det meste etter førstemann. Kjekt og kjedelig ;)
 
Har alt av utstyr og de "store" tingene fra storesøster som vi heldigvis var fornuftige nok til å kjøpe i nøytrale farger ;) men klær, der må det nå en del shopping til for jeg har ikke fornektet meg med storesøster som nesten uten unntak har enten rosa eller blonder eller noe annet veldig feminint på alt tøyet sitt :) og det skal lillebror slippe bruke, så innkjøp av alt vi allerede har, bare i mer guttevennlige utgaver er i gang. Foreløpig fått i hus et par ladninger med bodyer og busker og sokker, hvis jeg ikke husker helt feil var det stort sett det det gikk i de første mnd med Filippa.. og så må det endel Lillelam til da, siden det blir nok en vinterbaby. Den tykke Basic dressen derfra i litt div str, den tynne sparkedressen og luer og ull"sko" og pledd og votter <3 da tenker jeg vi er good til den første tiden med ham :)
 
Handlet litt ull i str 50 på salg
1529c42b2c1b70e66371a8b80068e7ca.jpg


Og obligatorisk innkjøp etter OUL [emoji16]
9eb441b9e166a2f34a0d3c7433a0e31a.jpg
 
Jeg har skuffen full av str 50 og 56! Noe nytt og masse arveklær etter jentene mine :)
f0333e8bfb9106db51c6084e2e182892.png

Dette kjøpte jeg brukt for 450kr :) ellers så har kjøpt annet fin ull :)
 
Gleder meg til å kjøpe jenteklær =) Har ikke kjøpt noe enda, men har tenkt å kjøpe inn noe prematurklær i tilfelle babyen skulle bli liten denne gangen også. Veldig fint at en jordmor kom med luer og klær som passet til gutten min, siden jeg kun hadde de minste "vanlige" størrelsene med meg.

Har også veldig lyst på vugge denne gangen! Og bed side crib eller noe tilsvarende:)
 
Back
Topp