Inn her igjen da

Rosalia

Elsker forumet
Var på tidlig ul i går, 10+5. Her ble det MA :/ kjæresten har vært døden nær å innlagt på intensiven siste måneden. Heldigvis bra med han nå, så vil komme hjem etterhvert. Vi trengte ikke dette i tillegg nå. Henvist til haste time på gyn [emoji22] I det minste er kjæresten veldig innstilt på å gå all inn med prøving fremover nå.
 
Var på tidlig ul i går, 10+5. Her ble det MA :/ kjæresten har vært døden nær å innlagt på intensiven siste måneden. Heldigvis bra med han nå, så vil komme hjem etterhvert. Vi trengte ikke dette i tillegg nå. Henvist til haste time på gyn [emoji22] I det minste er kjæresten veldig innstilt på å gå all inn med prøving fremover nå.
Det var leit å høre! Hvorfor har har vært så syk?
Håper der ordner seg veldig fort og at en ny spire holder hele veien :Heartred

Skjønner godt at det føles tungt, da vi mistet vår lille til exu så hadde alt rundt oss eksplodert samtidig, jeg knuste bilen, mista en tannfylling og måtte til tannlegen, nav skulle ta fra meg støtten min.. you name it liksom :banghead: spark den som ligger nede, takk til verden! Jeg var helt ødelagt i flere mnd.
 
Ånei!:(

Var akkurat inne på vi som har prøvd lenge å leste nyheten din. Så utrolig trist!
 
Var på tidlig ul i går, 10+5. Her ble det MA :/ kjæresten har vært døden nær å innlagt på intensiven siste måneden. Heldigvis bra med han nå, så vil komme hjem etterhvert. Vi trengte ikke dette i tillegg nå. Henvist til haste time på gyn [emoji22] I det minste er kjæresten veldig innstilt på å gå all inn med prøving fremover nå.

Så ufattelig trist å lese!
Sender deg en stor klem! :Heartred
 
:Heartred
 
Veldig trist å lese! [emoji17] Sender deg en trøsteklem [emoji173]️
 
Så trist [emoji22] Håper det går bra med kjæresten og at det klaffer fort for dere igjen [emoji173]
 
Var på tidlig ul i går, 10+5. Her ble det MA :/ kjæresten har vært døden nær å innlagt på intensiven siste måneden. Heldigvis bra med han nå, så vil komme hjem etterhvert. Vi trengte ikke dette i tillegg nå. Henvist til haste time på gyn [emoji22] I det minste er kjæresten veldig innstilt på å gå all inn med prøving fremover nå.

Neeeei!!! Så utrolig trist å høre! Jeg hadde jo gledet meg til at vi skulle følge hverandre hele veien, når jeg bare slutter å være kvalm! Vet akkurat hvor jævlig det er å miste så langt ut i forløpet, og unner ingen å gå gjennom det. Stooor klem til deg! [emoji173]️

Så nifst med kjæresten din som har vært så syk også! Håper det ordner seg for dere, og at fortsettelsen på 2018 blir lykkelig...
 
Så trist å høre :( God klem :Heartred:Heartred
 
Veldig trist å lese :( Håper kjæresten blir fort frisk som en fisk og at det klaffer igjen for dere :Heartred:Heartred
 
Så trist å høre! Håper det klaffer raskt igjen! <3
 
Så fælt:-( Kjenner meg litt igjen. Hadde MA i slutten av november som ble oppdaget i uke 12 (embryoet 7 uker). Uka etter ble mannen syk, dårlig fram til jul og har vært kjempedårlig siste ukene (ble vurdert innlagt). Nå er han heldigvis bedre. Vi trøster oss med at det skal mye til å oppleve flere kjipe ting nå og satser på at det bare skal gå oppover resten av 2018. Håper det går rett vei også for deg og alle andre her inne som har opplevd liknende ting! Gode tanker din vei!
 
Neeeei!!! Så utrolig trist å høre! Jeg hadde jo gledet meg til at vi skulle følge hverandre hele veien, når jeg bare slutter å være kvalm! Vet akkurat hvor jævlig det er å miste så langt ut i forløpet, og unner ingen å gå gjennom det. Stooor klem til deg! [emoji173]️

Så nifst med kjæresten din som har vært så syk også! Håper det ordner seg for dere, og at fortsettelsen på 2018 blir lykkelig...

Ja det hadde jeg også sett frem til[emoji174] Aner ikke når det kan ha skjedd, lenge siden tror jeg får så kun en liten rund kule der å ingenting som lignet et foster :/ Er det mulig liksom, det var jo lysglimtet vårt[emoji174] I det minste er kjæresten gira på å prøve for fullt nå, det var han ikke før. Han blir heldigvis frisk ser det ut til, men kan ikke hjem helt enda.
 
Last edited:
Ja det hadde jeg også sett frem til[emoji174] Aner ikke når det kan ha skjedd, lenge siden tror jeg får så kun en liten rund kule der å ingenting som lignet et foster :/ Er det mulig liksom, det var jo lysglimtet vårt[emoji174] I det minste er kjæresten gira på å prøve for fullt nå, det var han ikke før. Han blir heldigvis frisk ser det ut til, men kan ikke hjem helt enda.

Det er så urettferdig at ikke kroppen kan gi beskjed når det først går galt... ønsker deg masse lykke til med det du skal gjennom, og at du får en ny og varig liten spire om kort tid. Godt motivasjonen er på topp i hvertfall!! Klem [emoji173]️
 
Utviklingen hadde vist stoppet i uke 5, så det hadde nok skjedd uansett å ikke pga belastningen med kjæresten sin sykdom. Må muligens bli over natten, tungt når han ikke får vært her. Er på sykehuset nå.
 
Back
Topp