Ingen utviklingshemmede burde få barn- sterilisering deg!

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
???



Så selv om du har et lett-utvikling- hemmende, så anbefaler de deg å sterilisere seg.

Dette er norske sykehus ...


Så viser det seg at de hadde feil diagnose ...så lurer jeg på ...... hvordan kan de mene slik når de ikke en gang klarer å gi ut riktig diagnose ...

Barnevernet skremmer meg og norske stat skremmer meg!
 
Det trenger jo ikke å være medfødt, poenget med sterilisering er da borte.
 
Herregud jeg fikk helt bakoversveis når jeg så dette på nyhetene!
 
What?! Er vi ikke likeverdige mennesker?!
 
Men i jøssenavn. Virker som om den diagnosen florerer om dagen og blir tatt tilbake. Helt utrolig å si noe sånt.
 
Når et sykehus tar det skrittet å si at alle burde sterilisere seg. Pga en diagnose som ikke er godt nok gjennomført.

Du kan ikke i det ene minutter være lett utviklet hemmet og neste dag være frisk.

Barnevernet burde kanskje se på ting slik, barnet har det best hos sine foreldre. Det å da tilrettelegge for at barnet får det bra hos sine burde stå høyt på lista.

Det barnevernet gjør er å skaper frykt og usikkert mellom barnevernet og samfunnet. Og det forebygger ikke trygghet når mennesker må rømme landet for å beholde barna sine! Pga en diagnose som ikke er sikker?

Blæææ Svergie har mye gode sider i sin politiske føringer av helse og vern mot menneskerett. Forholdt til det svart/ hvite Norge i mange sammenhenger
 
Back
Topp