Ingen tegn til liv :(

Masie

Betatt av forumet
Assistert-jentene
Tidlig ul i dag 8+4..... Ingen tegn til liv og ser ut til å ha stoppet i uke 6 :(

Noen som vet hvor lenge man må vente på time på sykehuset? Jordmor henviste meg i dag ....
 
Reknar med det ikkje tek så lang tid. Innan ei veke kanskje..? Her vart det oppdaga på gyn.pol. forrige fredag, så fekk ny time mandagen etter. Mandagen var det ny UL og orientering om vidare forløp. Valgte (og blei anbefalt) med. abort. Fekk tabl. (Mifegyn) same dag, denne skulle virke i 2 døgn. Innlagt onsdag for Cytotec-behandling, reiste heim kl.18 same dag.

Kort fortalt, for meg gjekk det 5 dagar frå oppdaga fosterdød/MA til aborten skjedde. 10+1 var eg den dagen..

Huskar deg forresten frå vekene i Desember 17. Utrulig trasig at vi begge havna her..livet er berre så utrulig urettferdig nokon gangar :sorry:
 
Lykke til og klem til deg. Leit å miste. Her tok det en uke fra vi fikk vite at babyen ikke klarte seg, til vi ble innkalt til samtale. Så kommer det nok an på kapasitet.
 
Så trist å høre [emoji22][emoji173]️
Da min MA ble oppdaget hadde jeg såvidt begynt å blø. Fikk satt opp time 2 uker senere, men spontanaborterte av meg selv samme dag.
Vil tro at du ikke behøver å vente så lenge som det, men at du får time over helga. Lykke til og klem [emoji173]️
 
Reknar med det ikkje tek så lang tid. Innan ei veke kanskje..? Her vart det oppdaga på gyn.pol. forrige fredag, så fekk ny time mandagen etter. Mandagen var det ny UL og orientering om vidare forløp. Valgte (og blei anbefalt) med. abort. Fekk tabl. (Mifegyn) same dag, denne skulle virke i 2 døgn. Innlagt onsdag for Cytotec-behandling, reiste heim kl.18 same dag.

Kort fortalt, for meg gjekk det 5 dagar frå oppdaga fosterdød/MA til aborten skjedde. 10+1 var eg den dagen..

Huskar deg forresten frå vekene i Desember 17. Utrulig trasig at vi begge havna her..livet er berre så utrulig urettferdig nokon gangar :sorry:

Takk for svar :)

Har fått time i morgen kl. 13.00 så da blir det sikkert noe piller på meg og :(
Veldig kjedelig det her...


Håper vi møtes igjen en mnd i 2018 ;)
 
Lykke til og klem til deg. Leit å miste. Her tok det en uke fra vi fikk vite at babyen ikke klarte seg, til vi ble innkalt til samtale. Så kommer det nok an på kapasitet.

Tusen takk <3 :)
 
Så trist å høre [emoji22][emoji173]️
Da min MA ble oppdaget hadde jeg såvidt begynt å blø. Fikk satt opp time 2 uker senere, men spontanaborterte av meg selv samme dag.
Vil tro at du ikke behøver å vente så lenge som det, men at du får time over helga. Lykke til og klem [emoji173]️

Takk :)

Time i morra .....
 
Takk for svar :)

Har fått time i morgen kl. 13.00 så da blir det sikkert noe piller på meg og :(
Veldig kjedelig det her...


Håper vi møtes igjen en mnd i 2018 ;)
Godt du har time i morra, ikke ok å gå og vente.
 
Uff, det var veldig trist å høre:( Klem :Heartred
 
Hvordan gikk det?
 
Jeg måtte ikke vente i det hele tatt. Påvist ved ul at fosteret døde uke 6, jeg var 10+5. Fikk med henvisning til ahus og dro inn i 10 tiden og 1140 fikk jeg pilla. Skal begynne med cytotec om ett par timer [emoji20]
 
Ta vare på deg selv, ta den tiden du trenger. Det er tøft dette.
 
Back
Topp