Ingen symptomer...

Iroim

Elsker forumet
Ingen mens, tre positive graviditetstester.... men ingen symptomer... Skal være 4+3 i dag, og er første gangs gravid... Er det jeg som stresser?
 
Hei IROIM :)
Ikke stress nei, det at du har ingen symptomer har ikke noe å si, det er jo så tidlig enda og dete r bare sinnsykt individuelt. Jeg er snart 17 uker på vei og har ikke kjent noen antydning til såre bryst, bare for å ta det someksempel og jeg har heller ikke vært kvalm. Slapp av og nyt at du ikke har noen symptomer enda, det blir plager etterhvert. Hvis du er usikker på graviditeten dine r det bare å bestille time hos legen å få den bekreftet. Lykke til. Klem
 
Takk for svar frøken X. Time blir bestillt hos legen til mandag, legen min har ferie denne uka.. Prøver å slappe av, og det går litt i bølge daler. men siden det er første gang og veldig ønsket, ja da blir jeg litt stressa...[8|]
 
Ville bare si velkommen og gratulerer! [:D]
 
velkommen å gratulerer.[:)]

jeg er 7 uker å har begynt å kjenne litt først nå.det går opp og ned.noen dager jeg helt fin med masse energi,dagen etter er jeg kjempe trøtt å uggen.

jeg varr også kjempe bekymra siden jeg var helt fin i formen.men noen er bare slikt.

håper du får ett friskt å symtomfritt svangerskap.[;)]
 
Gratulerer![:D]

Jeg hadde ikke symptomer i det hele tatt helt i begynnelsen. Fikk ømme bryster etter hvert, men det var det eneste. Nyt det så lenge det varer[;)]
 
Symptomene kommer nok senere. Gratulerer med spiren og haaper du faar et fint svangerskap. [:)]
 
er ikke noe farlig å ikke ha symptomer... har du positiv test, så er du gravid...ferdig med det...hehe... gratulerer!! [:D][:D]
 
Ja, det er nok bare du som stresser [;)] Kroppen din har ikke rukket å forstå at du er gravid riktig enda... hehe, jeg fikk ikke så mange ordentlige symptomer før jeg var ca 8-9 uker på vei [:D] Så det er nok ingenting å bekymre seg over.

GRATULERER MED GRAVIDITETEN!!!
 
Hei. Først vil jeg bare si GRATULERER. Jeg var veldig kvalm forrige svangerskap, og trodde nesten ikke jeg var gravid da ngen symptomer meldte seg denne gangen. Desverre varte ike dette lenge, nøyaktig nå på mandag begynte kvalmen noe enormt. Må spise hver 2,5 time ellers bare spyr jeg. Må ha en haug med mat med på jobb, og snikspiser hele dagen..... Er også utrolig trett. Har lagt meg 2 timer før jeg pleier i to uker. Bare vent, så kommer det nok symptomer, men hvis ikke så er du bare kjempeheldig. Veldig kjedelig å være kvalm ihvertfall.
 
Gratulerer iroim!!

Du trenger nok ikke bekymre deg. Må bare si at du er utrolig heldig som ikke har noen symptomer enda! Mange begynner jo tidlig med kvalme og enorm trøtthet!.

Kos deg framover!

M
 
Tusen takk for svar alle.. natten i natt har ikke vært bra... Vondt i magen, og lite søvn.. Og et symptom har jeg.. Flyr på do hele tiden... Dag som natt....

Skulle gjerne hatt en sånn som måler hvor langt jeg er gravid jeg...noen som kan hjelpe?
 
hei,ikke nødvendig med symptomer-jeg var kvalm i ei uke,ellers er jeg store sett som før. Kvalmen kom forøvrig ikke før uke sju,flere av venninnnene mine har heller ikke kjent noe særlig til den eller feks ømme bryst før uke 7-8.En graviditet er like forskjellig som vi jenter er ellers.
Lykke til!
 
ORIGINAL: Iroim

Tusen takk for svar alle.. natten i natt har ikke vært bra... Vondt i magen, og lite søvn.. Og et symptom har jeg.. Flyr på do hele tiden... Dag som natt....

Skulle gjerne hatt en sånn som måler hvor langt jeg er gravid jeg...noen som kan hjelpe?

mener du ticker?gå inn på test forum,der står det en oppskrift på hvordan det gjøres.[:)]vist du ikke sjønner noe er det bare å spørre[;)]
 
Skal ikke klage på at jeg ikke har symptomer... Ømme pupper annenhver dag, på do hver natt..(aldri gjort før), trøtt... Men er vel bare alt for bekymret... Gleder meg til legtime osv jeg nå...[:)]
 
Velkommen å gratulerer![:)]
jeg må bare si at jeg syns du er heldig som ikke har noen symptomer enda[;)] For dem kommer!![8D]
 
Gratulerer så mye, symptomene kommer nok etterhvert. [:)]
 
Ville bare si gratulerer[:D] Hadde ingen symptomer jeg heller, en kan trøste deg med t de kommer[:D]
 
Back
Topp