Ingen som driver her?

En tråd i 'Scrappeforum' startet av Sara, 24 Aug 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Får vi opp aktiviteten?

Jeg er inaktiv scrapper da, men har lyst å begynne igjen

2. Malla89 Finner glede i forumet Desemberglede 2015

Jeg vil gjerne prøve litt. Lyst til å lage en fin minnebok som datteren min kan få en gang.

• Liker Liker x 1
  3. ElinS87 Betatt av forumet

Jeg er til tider aktiv scrapper. Blir nok mer nå som jeg skal begynne på album til knøttet i magen etterhvert

• Liker Liker x 1
  4. Biscuit Andre møte med forumet

Aktiv til tider kjenner jeg meg igjen i :) hehe
    Håper at jeg blir mer aktiv på den fronten jeg også så det blir et hyggelig album til mini i magen <3

5. Krokopoko Glad i forumet

Jeg har ikke scrappe siden 2010 - har masse ting liggende og har lyst til å begynne igen... men føler å jeg mangler god plass til dette hobbyen, slitsomt å rydde hele greie bort hvergang

6. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Lyyyyyyst har jeg også. Men jeg stoppa for mange år siden :-(

Da jeg fikk barn ca :-(

7. Aninee Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Januarlykke 2016

Har masse å gjøre men arbeidsplassen er ikke rydda ut mangler bord og skaper for å få rydda ut

8. MittNyeLiv Elsker forumet

Jeg har små unger så det får bare stå pakket bort en stund. Gleder meg til å være kreativ igjen.

9. Aninee Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Januarlykke 2016

Kanskje vi skal sende utfordringen Bv- scrapp utfordringen?

10. UnicornLady Flørter med forumet

Så kjekt å se noen scrappere her, synes det er så utrolig synd å se hobbyen er på vei ut og nesten alle butikker er lagt ned.

11. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Etter å ha vært på messe for noen helger siden synes jeg absolutt det virker som folk fremdeles holder på, men er nok en del som har fått opp øynene for Ebay f.eks. hvor man tross alt får ting til en brøkdel av summen i Norge...

12. Mamma.til.aria Flørter med forumet

Jeg skal prøve meg på scrapbook nå må bare finne ut hvor jeg får tak i den type bok uten å bestille på nett. Tenker å lage album med minner og div. Gleder meg å kjenner det klør i fingrene etter å sette igang :p

13. Trone Gotta love ebay VIP

Jeg har hatt en scrappepause på 7 år o_O
    Skulle bare ha en pause mens vi flytta inn i det nye huset.. Men hele hobbyrommet er fylt til randen med esker med scrappeting.
    Har ikke fått kommet igang igjen :smiley-angry017

14. Hjertemor❤️ Gift med forumet Himmelbarn Mailykke 2018 Sommerfuglene

Jeg har akkurat startet, likte ingen av baby bøkene som fantes så da lager jeg en egen, fra vi fant det ut til så lenge den rekker. Med alt fra tul bilder, familietre etc. Men morsomt å fått opp aktiviteten jeg ja, så man kan dele ideer og dele det man lager

15. Devilina Gift med forumet Novembergull 2017 Høsthjerter 2017

Har holdt på i noen år nå, men noe scrappetørke innimellom, men brått får jeg ånden over meg. Har så smått startet på første side i baby albumet til kommende lillesøster og har jo egentlig en hel haug av bilder av storesøster som skulle vært lagd noe med også, men.... hun har da tross alt 3 bøker alt :p
    Har fått lagd noen julekort i år, men nå er scrapperommet mitt bomba og jeg har ikke oversikt over ting, pluss at jeg er i mer rugemodus for tiden.
    Jeg er skjeleglad for at jeg har tilgang til en super scrappebutikk her i byen jeg bor.

• Liker Liker x 1
  16. Aninee Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Januarlykke 2016

Joda litt men tiden rekker ikke helt til i alle kanter og tak

17. Lisajenta12 Gift med forumet Julimammaer 2016

Kommer ikke i gang. Har mye ting men få bilder. Og få ideer:p

Del denne siden