Ingen mens, men negativ test

Status
Stengt for ytterligere svar.

Vero90

Flørter med forumet
Hei

Jeg får mensen hver måned med + - noen dager, men har som regel en gjennomsnitt på 30 dager. Nå er jeg nesten 2 uker over tiden men får negative tester:/ Jeg har vært gravid 2 ganger før og da fikk jeg positiv 1 uke etter at jeg skulle hatt mensen. Jeg har aldri gått gjennomm et helt svangerskap da jeg mistet begge gangene, men etter at jeg har mistet har jeg alltid kommet inn i syklusen igjen. Fødte sist i uke 20 i november 2016 og har hatt mensen til lik tid hver måned siden da.

Er det mulig at jeg kan være gravid? eller skulle jeg hatt fått positiv test nå for at det skulle ha vært mulig? Jeg trodde jeg fikk begynnelsen på mensen i går men kom bare en dråpe blod og ikke noe mer. Frustrerede dette her altså... Har bare litt ubehag på venstre side, men det har jeg både hatt ved mensen og de andre graviditetene.
 
Hei,

Neste nettmøtet med jordmor er 27 juni, hun gir deg ett svar da :) (men innen da har du kanskje funnet svaret selv ;) Lykke til )
 
Hei! håper alt går bra med deg og at du har funnet svar på ditt spørsmål. En graviditetstest kan vise falsk negativ dessverre. Ved negativ test og uteblitt menstrasjon ville jeg tatt en tur til legen. Der kan de også kontrollere HCG verdiene dine i blodet dvs. bekrefte eventuell graviditet ved hjelp av blodprøve - er svaret da negativt evt videre utredning i forhold til uteblitt menstreasjon.

Lykke til! og håper det gikk denne gangen :)

PS. Har du hatt tre spontanaborter har du rett på at du og mannen din kan få utredning for å finne ut evt. grunnen og videre hjelp.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp