Info vedr. skjult gruppe!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 5000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i fellesskap finne et navn og en av dere som skal være tilgangsansvarlig. Deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig Tamara

I sammarbeid med mange av dere som tilhører termingruppene har vi nå utarbeidet disse kriteriene:
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:


- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Hver termingruppe kan selv lage sine egne kriterier, disse over er bare en standard vi har satt.

Det er de som er en del av den Skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.
 
Skal vi se om vi klarer å få til en skjult gruppe? Vi mangler drøyt 1100 innlegg før vi har passert 5000, så det er bare å være aktiv.
Så må det jo velges en tilgangsansvarlig, men det kan vi kanskje komme tilbake til når vi har nok innlegg i forumet :)
Tenker vi klarer å få dette til i løpet av relativt kort tid, jeg! :D

Tips til å få mange innlegg er jo å fortsette lekene som er startet i "Våre leker".. ;)
 
Skal vi se om vi klarer å få til en skjult gruppe? Vi mangler drøyt 1100 innlegg før vi har passert 5000, så det er bare å være aktiv.
Så må det jo velges en tilgangsansvarlig, men det kan vi kanskje komme tilbake til når vi har nok innlegg i forumet :)
Tenker vi klarer å få dette til i løpet av relativt kort tid, jeg! :D

Tips til å få mange innlegg er jo å fortsette lekene som er startet i "Våre leker".. ;)
Så flott at dere har begynt å tenke på dette allerede :)

Dere kan jo begynne å diskutere navn og hvem som skal være tilgangsansvarlig? Så er alt klart :)

Det er ferietid nå, så det jeg kan ikke love dere at jeg har mulighet til å sette opp skjult gruppe/forum for dere i det øyeblikket dere passerer 5000 innlegg, det kan dessverre hende det går noen dager. Men hvis dere har navn og TGA klart, så vil det gå raskere ;)
 
Det kan vi godt gjøre! Setter opp en liten oversikt her over navneforslag, og forslag til tilgangsansvarlig.
Skriv gjerne forslag i tråden her, og skriv om du ønsker å bli tilgangsansvarlig. Så tar vi en avstemning til slutt (f.eks på søndag kveld) over de forslagene vi har fått inn på begge deler :)

Selv foreslår jeg klisjeaktig nok Marsboerne, siden det skjulte forumet blir forbeholdt oss som hører hjemme her.. ;)


Tilgangsansvarlig:
-
-
-
-

Navn på skjult forum:
- Marsboerne
-
-
-
 
Det kan vi godt gjøre! Setter opp en liten oversikt her over navneforslag, og forslag til tilgangsansvarlig.
Skriv gjerne forslag i tråden her, og skriv om du ønsker å bli tilgangsansvarlig. Så tar vi en avstemning til slutt (f.eks på søndag kveld) over de forslagene vi har fått inn på begge deler :)

Selv foreslår jeg klisjeaktig nok Marsboerne, siden det skjulte forumet blir forbeholdt oss som hører hjemme her.. ;)


Tilgangsansvarlig:
-
-
-
-

Navn på skjult forum:
- Marsboerne
-
-
-

Hva med å lage en egen tråd?
Da kanskje flere får det med seg :)
 
Så flott at dere har begynt å tenke på dette allerede :)

Dere kan jo begynne å diskutere navn og hvem som skal være tilgangsansvarlig? Så er alt klart :)

Det er ferietid nå, så det jeg kan ikke love dere at jeg har mulighet til å sette opp skjult gruppe/forum for dere i det øyeblikket dere passerer 5000 innlegg, det kan dessverre hende det går noen dager. Men hvis dere har navn og TGA klart, så vil det gå raskere ;)

Da har vi passert 5000 :D
Navnet blir Marsboerne18, og jeg blir tilgangsansvarlig :)
 
Får vi beskjed når forumet er opprettet? [emoji16]
 
Back
Topp