info om appen i nettleser

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Jeg bruker forumet via nettleseren på mobilen og i går og idag har det kommet popupmelding om å laste ned appen for hvert eneste klikk jeg tar her inne. Det kommer ikke til å skje for øyeblikket, men jeg kommer til å slutte å bruke forumet om jeg må klikke vekk den beskjeden for hver tråd jeg skal lese... :(
 
Jeg bruker forumet via nettleseren på mobilen og i går og idag har det kommet popupmelding om å laste ned appen for hvert eneste klikk jeg tar her inne. Det kommer ikke til å skje for øyeblikket, men jeg kommer til å slutte å bruke forumet om jeg må klikke vekk den beskjeden for hver tråd jeg skal lese... :(
Jeg bruker nettleser på mobilen til forumet flere timer hver dag (chrome) og har aldri fått den popupmeldingen.
Du kan slå av popup i innstillinger på nettleseren din ;)
 
Jeg bruker nettleser på mobilen til forumet flere timer hver dag (chrome) og har aldri fått den popupmeldingen.
Du kan slå av popup i innstillinger på nettleseren din ;)
Aldri fått før og aldri endret noe
 
Jeg får opp samme meldinga for hvert eneste trykk, og her har popupvinduer vært blokkert siden nettbrettet var nyttfor to år siden..
 
Men da kan du jo prøve å slå av popup-vinduer nå da? :)
Joda. Men er noen ganger man vil ha de på. Var bare aå irriterende når det skjedde hver eneste gang jeg klikket på en link. En liten påminnelse av og til går an
 
Screenshot_2017-06-14-23-25-33.png
Får opp denne både på mobil og nettbrett, på mesteparten av nye sider jeg går inn på.
Appen den linker mot er forøvrig en betalingsapp (koster 11kr I appstore)
 
Dette er appen jeg blir ført til om jeg trykker ok på knappen
Screenshot_20170615-003242.png
 
Back
Topp