Imorgen er det to

Super_mamma

Forelsket i forumet
 uker siden min lille skatt kom ut. Endelig - etter å ha visst at den var død i 4 uker og blødd like lenge kom den endelig ut. Det var slitsomt å gå med den der inne, men jeg hadde jo ikke noe valg. Så mange undersøkelser og telefoner, men de ville aldri gi meg noen utskrapning. Det er i allefall deilig å være ferdig med det. Utrolig rar opplevelse. Gikk på do fordi jeg kjente at det kom mye blod, og der lå den i trusen. En plomme. Jeg var ikke i tvil, det var den. Så mange ganger jeg har undersøkt levret blod for å være sikker på at jeg skulle få med meg at den kom, slik at jeg slapp å lure i evighet... Hadet bra min lille engel[:(]
 
Hei tinkywinky
 
Jeg sendte deg en pm også.
 
Ja det er godt å være ferdig med det. Det å gå å lure hvert lille minutt var frustrerende. Kjente jeg noe nå, eller nå..må sjekke på do...nei det var ikke noe nå heller...I 4 hele forbanna uker. Jeg skjønner ikke hvorfor det måtte være sånn. Nå er det heldigvis over, og jeg kan se fremover. Vi gleder oss til å prøve på nytt etter at TR har kommet.
 
Ja tvillingene mine har blitt to år. De ble det 18.nov. Tickeren min har vist at de har bursdag helt siden da, så kanskje jeg må inn og forandre den. Tenk at de har blitt så store. Det er på barna man oppdager hvor fort tiden flyr[:)]
 
Håper du også klarer å komme deg videre i sorgen, men det er vel kanskje litt tidlig- det er jo ikke så lenge siden du mistet. Utrolig trist at vi alle her inne har måttet oppleve noe sånt- skulle ikke vært lov.[:(] Jeg ønsker oss alle lykke til videre og at vi får en ny liten spire snart.
 
Klem
 
Hei hei!! Uff... Får helt vondt når jeg hører om at du måtte gå så lenge å vente! Så forferdelig å ikke vite når spiren kommer ut! Jeg sender deg gode trøsteklemmer og gode tanker! Det er godt å være her inne og prate med andre som dessverre har opplevd det samme.. [:)] Det gjør bearbeidingen av sorgen lettere...synes jeg... Stor stor klem
 
Back
Topp