IKM uke 9❤

Murre

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Er helt ny her inne men har selv IKM i uke 9 og så at flere spurte etter en tråd her inne så kaster meg ut i det :happy:

❤Mandag 27/2
Jente26 pp 24. Prøver på nr 1 <3

❤Tirsdag 28/2
Murre - pp3 -første barn -el ca.14.02
CurlyGirl - PP11 - B2 - EL ca 14.02
Babydrøm83 - pp3, el ca. 14.02
Isisteliten - El ca 14/15.2

❤onsdag 1/3
Eidejenta El ca 15.02, pp 2
Huldermamma el ca 16 pp 1 etter SA, første barn
Puddingen

❤Torsdag 2/3
Bringebærpudding - pp10 - B1 - el ca 16/2
Babyklar2017 - pp2 etter sa i juli og MA i november.
Mami1 - ikm 2/3

❤Fredag 3/3
Alle gode ting er 3?- pp2- barn nr 3 - EL ca 14/2
Mammaigjen.2 - pp2- b2- EL ca mellom 15.-18.feb
Lilletusta- pp 4 barn 1 el?

❤Lørdag 4/3
Tjanjænja - pp2 - b1 - el. Beregnet 18/2
Katta - B2, Pp5
Dora89 - Første pp , IKM 04.03

❤søndag 5/3
Lillie- PP2, B1, EL ca. 18-19.02
Blomsterpiken30 - EL ca. 19 februar. Første barn, PP2 etter MA

Gravide :Heartred
Lilly25
Curlygirl
Puddingen
Blomsterpiken30

Last edited:
Endelig har vi en tråd for ikm uke 9! :D Takk til Murre for at du har laget tråden!
Her tror jeg IKM er fredag 3/3- pp2- b2- EL ca mellom 15.-18.feb

Endelig! Denne har jeg ventet på, men ikke turt å lage selv! Creds til deg! [emoji56] foreløpig er ikm den 4.mars; men det kan forandre seg når jeg vet mer om el.
Ikm lør 4/3 - pp2 - b1 - el. Beregnet 18/2

Første PP med monitor, da vi allerede har utfordringer med å bli gravid [emoji56] så dette blir bra, håper vi!

Jeg har veldig ustabil syklus så jeg aner ikke når IKM blir men tar utgangspunkt i uke 9. Du kan sette 5. mars bare for å ha en dato :)

B1, PP5.

Endelig! Denne har jeg ventet på, men ikke turt å lage selv! Creds til deg! [emoji56] foreløpig er ikm den 4.mars; men det kan forandre seg når jeg vet mer om el.
Ikm lør 4/3 - pp2 - b1 - el. Beregnet 18/2

Første PP med monitor, da vi allerede har utfordringer med å bli gravid [emoji56] så dette blir bra, håper vi!

Så spennende! Da krysser vi fingrene for denne pp,blir spennende og følge alle :)

Jeg har allerede fått høy på monitoren; så jeg lurer på når den finner el. (Max)[emoji50]

Hvilken CD er du på? Har ikke prøvd monitor før så vet ikke hvordan det funker;)
Cd 9 i dag, andre dagen med høy. Første syklus med monitor; så blir nok masse rart denne runden [emoji4] vet ikke om det er normalt.

Cd 9 i dag, andre dagen med høy. Første syklus med monitor; så blir nok masse rart denne runden [emoji4] vet ikke om det er normalt.

Da er vi på samme CD :) Morro! Jeg har satt foreløpig IKM til dagen etter deg også :) Det vil nok forandre seg, da.

Da er vi på samme CD :) Morro! Jeg har satt foreløpig IKM til dagen etter deg også :) Det vil nok forandre seg, da.
Vi får håpe vi begge er litt mer stabile denne runden [emoji23] jeg gikk en uke over og du to uker for tidlig, var det ikke sånn?

Her er det CD5 og synes det er på tide at heksa drar snart nå :shifty:

CurlyGirl - PP11 - B2 - EL ca 14.02 - IKM ca 28.02

Bruker folk tester eller hjelp av noe slag? Morro å se hva folk bruker, jeg er så nysgjerrig [emoji56]

Back
Topp