Ikm uke 39 :)

Tok denne idag... Syns jeg ser noe, er 6 dpo idag[emoji12] Sikkert bare skygge, men tror ikke jeg har opplevd strek utenom ved el og graviditet, men engang blir vel den første[emoji1]
5b6ce8c846b2483738b64288ff37c714.png
 
Kan det hende du har el nå? Kanskje egget ikke slapp sist. Siden du og sier at du ha har slim nå. Jeg har fått el når jeg forventet mensen, og når jeg har hatt veldig posetiv eltester får jeg svak strek på gtesten og [emoji846]
tempen er for høy til at jeg skal ha el. Det var ganske likt el slim, strekk bart og blankt.
 
tempen er for høy til at jeg skal ha el. Det var ganske likt el slim, strekk bart og blankt.

Ja, da høres det nesten ut som det er en liten spire på lur. Ta en ny test om 2 dager, eller imorgen hvis du mange tester[emoji6] Krysser fingrene for at den blir sterkere.
 
Da har jeg lagt til dere siste :) Hvis det er noen av dere med positive tester som er så sikre at dere vil settes på "Gravid", quote et av innleggene mine så fikser jeg :)
 
Æsj, så leit. :( Blir pause her også pga bryllupsplaner (slutten av juli her).

Og skjønner, og vet, det er veldig tungt å ikke være gravid når en egentlig skulle hatt termin. :Heartred
Jeg regner med du har det verre, en dødfødsel må være helt forferdelig :´(
Unner deg å bli gravid igjen fort <3

Tenker du å være gravid brud evt eller venter dere med prøvingen igjen til etter dere har giftet dere? :)
 
8dpo i dag og kjenner jeg har så lyst å teste, men prøver å holde meg til 12 dpo hvertfall. Venter på første IKM etter p-pilleslutt, så er litt usikker på om jeg hadde el når jeg tror siden jeg ikke har testa. I følge appen er jeg 8dpo hvertfall, CD 30.. ingen tegn til tr enda så har håp! når tenker dere andre å teste?
 
Last edited:
Jeg kjenner at det holder hardt å ikke teste før i morgen(men jeg har bestemt meg! [emoji85]). Nå har jeg plutselig fått vonde bryster igjen, jeg får det vanligvis ikke før mensen, men rundt eggløsning. Hverken jeg eller vesla skjønner noenting når det gjelder amminga, det har plutselig endret seg også. Har også masse stikkinger og trykk i livmora. Det er jo litt mistenkelig! Men blir jo litt motløs av hvite tester så nå tenkte jeg at jeg skulle holde meg til ikm i morgen! Håper på massevis av flere positive tester [emoji173]
 
Kjenner trangen til å teste og symptomjakten er i ferd meg å ta av her[emoji5] Har fem strimmeltester og må vente litt til.. Er maks 6-7 dpo[emoji5]
 
Back
Topp