IKM - uke 38

IKM 18 september her. Var det vi som hadde samme dag?[emoji5]
Har ikke merket et eneste tegn på eggløsning i går da, så jeg ble litt pessimistisk[emoji849]
Jeg innbiller meg derimot at jeg hadde det de beskriver som el slim forrige søndag, men det var bare 2-3 dager etter jeg skulle ha startet på nytt pillebrett hvis jeg hadde fortsatt på p-piller så det kan jo ikke stemme det heller[emoji53]
Merker dere når dere har eggløsning? Er det uvanlig å ikke merke noe som helst?
Dette ble langt, beklager[emoji28]

Jeg har ikm uke 38. Ikm 18/9. El sånn ca i dag (4/9), men merker ingenting av det. Har 2 barn fra før og er inne i 9 pp.

Last edited:
Hei, jeg har også ikm uke 38. Ikm 19/9. Inne i pp 3, har ei jente på litt over 8 mnd fra før. Fikk max på monitoren min i dag, så el er rett rundt hjørnet! [emoji4]

Hei ikm uke 38 her også Søndag 24/evt Fre 22. Tredje runde med letrozol og syklusen har variert pittelitt. Pp 11 her♡ Håper snart det er vår tur ♡

IKM 18 september her. Var det vi som hadde samme dag?[emoji5]
Har ikke merket et eneste tegn på eggløsning i går da, så jeg ble litt pessimistisk[emoji849]
Jeg innbiller meg derimot at jeg hadde det de beskriver som el slim forrige søndag, men det var bare 2-3 dager etter jeg skulle ha startet på nytt pillebrett hvis jeg hadde fortsatt på p-piller så det kan jo ikke stemme det heller[emoji53]
Merker dere når dere har eggløsning? Er det uvanlig å ikke merke noe som helst?
Dette ble langt, beklager[emoji28]

Ja det var det:D

Jeg fikk også slim rundt da så jeg kjøpte meg el tester på syklusdag 12 og testet men da ble deb negativ, testet dagen etter og da ble den jammen meg positiv for så å bli negativ igjen dagen etter (i går), så nå blir det spennende å se:smiley-bounce012

Etter p-pille slutt kan det være at man ikke merker så mye til el eller noe annet i syklus heller, men den har nok kommet og gått en av de siste dagene for deg også tenker jeg, så har dere lagt inn aksjer så er det jo gode muligheter;)

Prøvd over 1 år nå, mista 2 stk i kjemisk den siste tiden. Håper denne sitter denne gangen. 2 gangen med dobbel letrozol nå!

EL 10/9 IKM 24/9

Første pp etter spiraluttak. Hadde en blødning et par uker etter regner fra den. Skulle hatt el disse dager men kan se ut til å la vente på seg[emoji849]. Så smører meg med tålmodighet. Og ikm en gang i uke 38, hvis syklusen er tilbake i gammel tralt[emoji18]

Hei hei[emoji16]

Har el rundt 9.9 og ikm 23.9. Har prøvd leeeeeenge med uregelmessige sykluser så er på pp 18 og det er siden slutten av 2014.
Heldigvis fått litt mer stabile sykluser nå på 32-33 dager.
Håper uke 38 er uka for mange babystreker.

Vi har lagt inn aksjer annenhver dag siden tr og fikk jo positiv el test lørdagen og negativ igjen søndag ( er det ikke da mellom 12 - 36 timer til faktisk el fra man får positiv test? ), men den søndagen og heller ikke mandagen i går fikk vi lagt inn noe :( det ble mye reise søndagen hjem fra kypros og fult opp med første jobbdag etter ferie i går så da var jeg så sliten...

Nå føler jeg ikke har noe sjangse denne pp om el kom mandagen i går... Har lest at under gide forhold kan sædceller leve i fem dager men de lever som regel i bare 24 timer, så da er det vel ingen sjangse for at de klarte å overleve fra lørdag til mandag ? 

Vi som hadde vært så flinke men så gikk de to dagene forbi uten noe.. det var trist :(

Nå føler jeg ikke har noe sjangse denne pp om el kom mandagen i går... Har lest at under gide forhold kan sædceller leve i fem dager men de lever som regel i bare 24 timer, så da er det vel ingen sjangse for at de klarte å overleve fra lørdag til mandag ? 

Vi som hadde vært så flinke men så gikk de to dagene forbi uten noe.. det var trist :(
Opptil 7 døgn på det beste kan de leve.
Egget lever 24 timer. Også tar det sædcellene noen timer å komme frem. Synes ikke det er så dårlige odds fra lørdag til mandag og det varierer også når på døgnet egget slipper så kan hende det går an å ha flaks med aksjer idag og. Men pust. Skjønner du føler du ikke har sjans, men det er absolutt mulig med aksjer lørdag og EL mandag. Får du positiv EL-test slipper egget som regel 12-24 timer etterpå.

Opptil 7 døgn på det beste kan de leve.
Egget lever 24 timer. Også tar det sædcellene noen timer å komme frem. Synes ikke det er så dårlige odds fra lørdag til mandag og det varierer også når på døgnet egget slipper så kan hende det går an å ha flaks med aksjer idag og. Men pust. Skjønner du føler du ikke har sjans, men det er absolutt mulig med aksjer lørdag og EL mandag. Får du positiv EL-test slipper egget som regel 12-24 timer etterpå.

Takk for svar :)
Jeg skjønner jo også at uansett om vi gjør alt rett til rett tid er det ikke sikkert det går, men vil selvfølgelig at sjangsen skal være på plass.
Jeg håper at egget slapp søndagen da el testen var negativ igjen eller at aksjene overlevde til i går så uke 37 og 38 blir spennende:)

Hvor lang har dere kommet i syklusen oh eventuelt mange dpo er dere? :)

Er det noen som "kjennner" noe ennå?

Er bare 2 eller 3 dpo i dag så her kan det ikke kjennes så mye:hilarious: eneste er utflod som ikke har tørket inn ennå og ekstremt høy livmortapp som.har bøyd seg helt opp som jeg ikke vet om jeg hat hatt mellom el og mensen før.

Som skrevet før, går vel mer og lurer på om vi i det heletatt traff el dagen ( som jeg tror enten kom søndagen eller mandagen) med noen svømmere fra lørdagen :smiley-angelic001

Hvor lang har dere kommet i syklusen oh eventuelt mange dpo er dere? :)

Er det noen som "kjennner" noe ennå?

Er bare 2 eller 3 dpo i dag så her kan det ikke kjennes så mye:hilarious: eneste er utflod som ikke har tørket inn ennå og ekstremt høy livmortapp som.har bøyd seg helt opp som jeg ikke vet om jeg hat hatt mellom el og mensen før.

Som skrevet før, går vel mer og lurer på om vi i det heletatt traff el dagen ( som jeg tror enten kom søndagen eller mandagen) med noen svømmere fra lørdagen :smiley-angelic001
Tror jeg er 2 dpo. Kjenner ingenting her enda. Vi hadde de 2 dagene før forventet el og ikke på selveste dagen. Men da vi ble gravid i mars, så hadde vi 3-4 dager før el, så håper det klaffer denne mnd!

Hei. Begynte å ane sterkere strek på el-test i morgest men er nok ennå litt tidlig. Appen sier at el er på lørdag så vi får se.

Når på dagen tester dere med el-tester? Jeg bruker billige fra eBay.

Krysser fingrene for oss alle[emoji173]

Heihei![emoji4] pp3 på meg etter BO i april, ingen barn fra før. IKM er 22.09 denne gangen. Føles som en evighet til!

Denne perioden har jeg bestemt meg for å ikke styre med noen ting, kun kose meg med mannen så ofte som mulig. Forrige pp da tror jeg at det ble så mye styr og tanker rundt det at tr kom ei uke før. Jeg blir så frustrert at man kan legge inn så mange gode aksjer, på rett tid, uten av at det blir noe resultater av det.

Håper det klaffer for alle sammen denne pp![emoji1]

Tror jeg er 2 dpo. Kjenner ingenting her enda. Vi hadde de 2 dagene før forventet el og ikke på selveste dagen. Men da vi ble gravid i mars, så hadde vi 3-4 dager før el, så håper det klaffer denne mnd!

Nei det er lite å kjenne så tidlig :hilarious:
3 - 4 dager før og du ble gravid? Da er det litt håp for meg likevel da:smiley-angelic001
Vi hadde helt optimale forhold for bebislaging, men dagen el testen ble negativ og dagen etter der igjen var det så mye som skjedde så vi fikk ikke skvist noe aksjelegging inn og nå er det vel for sent.

Back
Topp